Astazi am mers cu masina subturata la drum intins, destul de cald afara DN1. Era aglomeratie, am bagat a 5 si am tinut-o constant 60 - 70 km/h o perioada.
La un moment dat din 4 liniute au ramas 2 liniute la temperatura. Am apasat mai tare pedala si si-a revenit la 4. Dupa vreo 20 minute iar aceeasi problema.
Este Logan PH2, benzinar 1.4 MPI. Este normal sau am facut o buba la indicatorul de temperatura? Cineva mi-a spus ca s-a racit de afara mai tare motorul ca nu l-am turat peste 1500 rot/min.
Consumul a fost 4.4 l/km. Se spune cand motorul nu este bine incalzit si consumul creste. Deci ori este o problema la termostat care trebuie urmarita ori asa face toate.
La un moment dat din 4 liniute au ramas 2 liniute la temperatura. Am apasat mai tare pedala si si-a revenit la 4. Dupa vreo 20 minute iar aceeasi problema.
Este Logan PH2, benzinar 1.4 MPI. Este normal sau am facut o buba la indicatorul de temperatura? Cineva mi-a spus ca s-a racit de afara mai tare motorul ca nu l-am turat peste 1500 rot/min.
Consumul a fost 4.4 l/km. Se spune cand motorul nu este bine incalzit si consumul creste. Deci ori este o problema la termostat care trebuie urmarita ori asa face toate.
Comment