Problema sincronizare cheie RF cu UCH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema sincronizare cheie RF cu UCH

    Salutare, problema masinii mele, Logan PH2 an 2009 model Preferance 1.4MPI.
    Auto fara alarma si modificari reactioneaza asa : opresc motorul, cobor si inchid masina din cheia radio.
    Dupa 30min cheia radio nu mai comunica cu masina dar functioneaza perfect pe mecanic inclusiv pornire. Pe scurt pierde sincronizarea cu UCH dupa 30min de la punerea in contact.
    Am schimbat bateria cheii si apoi am facut cheie noua, fara rezultate.
    Are cineva idee unde ar fi buba? Suspectez UCH dar pare impecabil controlat vizual iar la diagnoza nu apar erori conexe.
    Masina are doar 10.000km reali.
    NU am gasit pe nimeni sa rezolve problema, la Dacia mi-au recomandat sa fac cheie noua (fals) dovedindu-se ca nu cheia e defecta.
    Va rog daca aveti idee ce se intampla, dati-mi un sfat, o idee. Va multumesc

  • #2
    Dupa ce nu mai merge cheia cum o faci sa mearga din nou?

    Poate cheia are probleme si consuma bateria. Sau poate nu face contact bateria.

    Cheia noua are acelasi tip de carcasa ca cea veche? Suspectez ca nu face contact din cauza carcaselor chinezesti de proasta calitate. Un UCH se poate schimba relativ ieftin daca ai scula sa il programezi.

    De unde esti, poate gasesti pe cineva care se pricepe in zina ta?
    http://www.imbunatatiri-logan.weebly.com

    Comment


    • #3
      Nu cheia este problema. UCH are un protocol de resincronizare cu cheia. Altfel, daca apesi butoanele cheii cand nu esti in raza masinii, cheia nu ar mai functiona deloc la urmatoare operare in apropierea masinii. Si cheia, si UCH au generatoare de secvente de numere care sunt initializate din aceeasi origine.

      Uite un experiment care se poate face pentru a exclude cheia. Imediat ce masina a fost inchisa, scoate bateria de la telecomanda. In acest fel, daca ar fi cheia de vina si sa zicem ca ar functiona defectuos si ar genera aiurea numerele, de exemplu le-ar genera dar nu ar si transmite comanda prin radio, atunci daca nu ar fi alimentata, programul din ea nu ar mai lua-o razna. Stai cat este nevoie, 30 minute, poate mai multe ore, apoi tot langa masina, se cupleaza bateria la telecomanda si se apasa relativ imediat unul dintre butoane. Daca UCH prinde secventa de numere si autorizeaza comanda de la cheie, atunci cheia este de vina. Dar cumva mi s-ar parea putin probabil.

      Ma gandesc si la un experiment similar cu UCH-ul. Se inchide masina centralizat dar cu capota desfacuta. Se scoate borna - de la baterie. Se lasa nealimentat UCH-ul cat timp este nevoie, o ora, poate mai mult. Se cupleaza apoi bateria si se opereaza telecomanda. Ar trebui sa mearga. Daca da, atunci UCH-ul este de vina.

      In fiecare dintre experimente, una dintre parti ramane cu bateria conectata. Fie se scoate bateria de la telecomanda, dar ramane UCH alimentat. Fie se scoate bateria de la UCH dar ramane telecomanda alimentata.
      Last edited by gecmc94; 1 September 2020, 18:09.

      Comment


      • #4
        Foarte frumos scris dar totusi cel putin eu nu am inteles care ar fi solutia pentru problema expusa. Inteleg ca UCH e problema. Ce anume s-a defectat? Softul?
        http://www.imbunatatiri-logan.weebly.com

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google