Dupa 14 ani si 4 luni nuca schimbatorului de la Logan 1 Ambiance (fabricat si cumparat in februarie 2007) s-a crapat (de la tija pana la la varf, unde se afla placuta din plastic pe care sunt trecute vitezele; s-a crapat nu s-a fisurat!). Am scos si mansonul care era uzat si avea rupt de mai mult timp inelul din plastic de la baza care prinde mansonul de consola din masina. Am scos si vechea nuca (care a iesit foarte usor fiind crapata). A ramas tija goala de la schimbator. Nu are niciun dispozitiv din plastic pe ea. Probabil suportul din plastic a ramas in nuca dar eu nu am vazut desi nuca era crapata si placa de deasupra pe care sunt trecute vitezele era cazuta. Acum nu mai conteaza ce si cum a fost deoarece am aruncat vechea nuca, cu manson cu tot. Am cumparat o nuca cu capac argintiu si cu manson. Este pentru Logan 2.
Intrebare/ajutor: cum improvizez sa rigidizez nuca de tija?
Am incercat cu silicon dar nu tine. Mi-am facut de lucru deoare a trebuit sa curat/spal interiorul la nuca si tija. Am incercat sa intepenesc nuca cu o bucata de carpa intre ea si tija. Tine doar cateva ore de condus (prin oras) dupa care se slabeste.
Intrebare/ajutor: cum improvizez sa rigidizez nuca de tija?
Am incercat cu silicon dar nu tine. Mi-am facut de lucru deoare a trebuit sa curat/spal interiorul la nuca si tija. Am incercat sa intepenesc nuca cu o bucata de carpa intre ea si tija. Tine doar cateva ore de condus (prin oras) dupa care se slabeste.
Comment