Ala cred ca e semnul de bujii incandescente. Probabil ca e acelasi ce detecteaza si apa in motorina.
Martor Bord, Apa In Motorina
Collapse
X
-
In primul rand Salutare la toata lumea.Am un Logan 1.5 DCI Abs plus din iunie 2007 de fapt acu 2 zile a facut 1 an.Martorul de care vb la mine nu sa aprins niciodata nici macar cand pun contactul.La un alt logan 1.5 dci 85 cp din mai 2008 se aprinde ptr cateva secunde la punerea contactului.E posibil ca la mine sa nu functioneze?
Comment
-
Va salut. Si eu am avut probleme cu aprinderea martorului. Am purjat filtrul, apoi dupa o perioada mai lunga s-a aprins iar. Am schimbat filtrul si am mai montat altul suplimentar ( filtru normal ca la tractoare cu tot cu suport) si am pus furtune transparente ca sa vad daca motorina e curata. La intrare in filtrul suplimentar are mici bule de apa, apoi la iesire e curata, mai ales ca va trece si prin cel original. Masina merge ff bine iar cand dau la para motorina trece ff usor prin filtrul suplimentar.Deci am dubla protectie acum pe motor si nu fortez pompa.
Motorina alternez Lukoil cu Petrom. Bafta!!
Comment
-
dectra08 daca ai fi evitat Lukoilul si mai nou dupa ce sa scris in clik si in cancanul de astazi despre patania unuia care a facut plinul cu apa de la petrom acum nu ar fi fost nevoie sa iti pui filtru suplimentar ca la tractoare un sfat pt.cativa banuti economisiti din diferenta de pret nu faci mare branza asa ca ocoleste aceste benzinarii mai ales lukoilul.
Comment
-
In vara anului trecut,mi s-a aprindea mergand la drum martorul de la bujii.Am fost la service,au pus testerul pe masina,si mi-au spus ca este apa in motorina.Nu am facut nimic atunci pt ca trebuia sa plec,iar dupa ce am alimentat din nou si am mers vreo 300 km,martorul s-a stins si nu s-a mai aprins(motorina Mol,Mol si iar Mol)Iara m-am culcat tarziu...
Comment
Comment