If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut. De vreo 14 zile mi se pare ca masina trage intr-o parte. Care pot fi cauzele? La ce sa ma astept? Cand virez maxim sa ies dintr-o parcare sau ceva mi se pare ca roata din dreapta de invarte '' sacadat'' nu stiu cum sa explic.... poate e doar o iluzie de a mea ) Ma puteti lamuri si pe mine?
Am 48.200 km cu masina. Cauciucurile trebuie schimbate ce-i drept.... in mers nu face doar ca trage putin intr-o parte. Ma gandesc sa nu fie presiunea din pneuri o sa trec pe la o vulcanizare. Ce parere aveti ?
Asta doresc sa fak desi am echilibrat rotile doar de 2 saptamani,..... cred ca a sarit un plumb. Daca era ceva defect trebuia sa imi bata roata banuiesc. nu ?
Verifica neaparat presiunea la pneuri , daca nu asta e problema incearca sa mergi la un service sa se uite ei mai atent nu e de juicat cu directia la masina.
Bart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Daca este planetara se aude ca un troznet sau sacadat(repetat). Plus ca ai avea senzatia ca se blocheaza. Ar trebui sa gasesti un loc sa te invarti in cerc, bracat la maxim, ar trebui sa se auda un pacanit continuu. La 45 de mii se poate strica o planetara. Nu e exclus. Dar nu cred ca ar trage dreapta, din cauza planetarei.
S-a intamplat de mai multe ori sau o data? A fost roata din dreapta pe pietris si stanga pe asfalt? Ai servo?
Ai dat cumva in vreo groapa?
Poate sunt mai multe cauze, de la bielete, presiuni in pneuri, inclinare de drum, deformari, combinate...
Cred ca cel mai simplu si ieftin e o ridicare pe rampa. Nu stiu cat de repede te rezolva la Dacia la service si daca se tine cont de programare, eu asa as face...
Te sfatuiesc sa vezi daca se incinge roata respectiva (janta, butuc). S-ar mai reduce numarul cauzelor posibile. E posibil sa ai un etrier care ramane blocat, sau un rulment gripat.
Logan din ian. 2008, chiar azi am aflat ca soferul a facut un accident urat, s-a dat peste cap de vreo trei ori, din fericire nu a patit nimic. Masina e irecuperabila. Chestia e urmatoarea: conducea normal, cand nu l-a mai ascultat volanul (a inceput sa se invarta singur). A intrat pe camp si s-a rostogolit de trei ori. Cei de la service i-au spus ca s-a blocat directia. Si ca au mai avut si alte cazuri.
A mai auzit cineva de cazuri similare? Se poate asa ceva? E defectiune din fabrica? Mersi pentru raspunsuri.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment