Logan Diesel - Martor Aprins In Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan Diesel - Martor Aprins In Bord

    Ieri mi s-a aprins martorul din poza in bord, in timp ce mergeam normal.
    Am tras pe dreapta, am oprit motorul, am asteptat 2 minute, am pornit si nu se mai aprinde.Mentionez ca masina merge ok.
    Ce s-a intamplat?
    Ce reprezinta acel martor,baia de ulei?
    Am verificar uleiul si e la nivel corespunzator.M-am uitat sub masina nu curge nimic.Nu am dat cu masina de nicio bordura, nu am atinso.

    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

  • #2
    Martorul ala arata ca ai apa in filtrul de motorina.
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      Oare de ce nu ma surprinde?
      Ce-ar fi de facut acum ? Sa astept sa vad daca mai apare si daca da sa ma duc unde am facut revizia (adica la Bras) sa ma iau de ei ?
      Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

      Comment


      • #4
        Pai ce vina au oamenii de la Service, ca doar nu alimentezi cu motorina de acolo. Mai bine gandeste-te de unde ai alimentat cu motorina si cand ai schimbat ultima oara filtrul de motorina !

        Comment


        • #5
          Daca ai noroc nu patesti nimic cu masina.Cumnatul meu a avut aceeasi problema cu un fiat scudo,si dupa o fugareala buna nu s-a mai aprins nimic.Bafta.

          Comment


          • #6
            Pai am facut ulterior 200km si nu s-a mai aprins.
            Ce-i drept mereu am alimentat de la rompetrol si n-am avut probleme, si penultima data am pus de la omv.S-ar parea ca asta e problema.

            acum 4 luni am schimbat filtrul de motorina la revizie.(4luni-4.000km)
            Last edited by me_catalin; 26 September 2011, 17:13. Reason: Automerged Doublepost
            Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

            Comment


            • #7
              Originally posted by me_catalin View Post
              Oare de ce nu ma surprinde?
              Ce-ar fi de facut acum ? Sa astept sa vad daca mai apare si daca da sa ma duc unde am facut revizia (adica la Bras) sa ma iau de ei ?
              Asa mi s-a intamplat si mie dupa ce am facut revizia...mi s-a aprins ...martorul acela... iti indica daca ai apa in filtru.. deci daca nu ti se mai aprinde e ok...nu ai dc sa-ti faci probleme..trebuie doar sa ai grija de unde alimentezi ..bafta la multi km....

              Comment


              • #8
                martorul de apa in motorina se poate aprinde si in cazul unei conexiuni imperfecte a senzorului (conectorul electric al acestuia). am intilnit cazuri si de senzor defect (calculatorul masinii percepe ca senzorul este deconectat). daca martorul s-a stins singur, este posibil ca defectul sa fi fost generat de conexiunea electrica a senzorului.

                Comment


                • #9
                  S-a mai aprins de 2 ori de atunci.Imi da in nas, taie alimentarea cand se aprinde, si mai nasol ca am patit la semafor...
                  Cred ca am sa schimb filtrul ca sa protejez injectoarele.
                  Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                  Comment


                  • #10
                    La mine cand am avut apa in filtru de motorina mi sa aprins becul la bujii.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • #11
                      si ce-ai facut ?
                      Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                      Comment


                      • #12
                        Ca sa-mi protejez injectoarele am dus sa-mi curete tot sistemul si am schimbat filtrul de motorina.
                        Last edited by X@by; 3 October 2011, 12:29.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #13
                          cat te-a costat totul?
                          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                          Comment


                          • #14
                            400Ron ma costat. De atunci nu mai alimentez de la lukoil numai la petrom sau mol.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #15
                              am schimbat filtrul.
                              am mers 100 m s-a aprins si a facut la fel.

                              dupa o ora am pornit iar si am mers vreo 5 km nu s-a mai aprins.
                              acum am alimentat cu alto, sa speram ca nu o sa mai apara problema desi daca a aparut cu filtrul nou nu m-ar mira deloc sa persiste.
                              am sa pun masina pe tester totusi sa vad care e treaba.
                              merci pentru raspunsuri.
                              Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google