Logan Diesel - Martor Aprins In Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    n-a mai facut figuri ulterior, nu s-a mai aprins dupa un drum intins, vreo 500km. totul e ok, se imbibase se pare fostul filtru cu motorina de la omv..
    pun mereu de la rompetrol fara nicio exceptie..dar atunci am patito.
    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

    Comment


    • #17
      salut am si eu o problema cu acest martor, se aprinde da numai cand sau mai bine zis imediat dupa ce pornesc da nu ramane aprins , este o problema ?!?; ce este de facut in cazul asta. ( alimentez din petrom ) multumesc pt intelegere.

      Comment


      • #18
        Aprinderea acelui martor arata prezenta apei in filtrul de motorina. Sunt doua variante de a scapa de apa de acolo (ea nu se elimina singura): sa desfaceti sonda din partea de jos a filtrului si sa lasati sa se scurga apa (simplu si ieftin) sau sa schimbati filtrul. Apa ajunge acolo in cele mai multe cazuri, prin condens, atunci cand mergeti iarna cu o cantitate mica de motorina in rezervor (rezervorul sub jumatate). Este recomandat ca iarna sa mergeti cu rezervorul plin (scrie chestia asta si in cartea masinii).
        sigpic

        Comment


        • #19
          mi s-a aprins si mie martorul asta. probabil e pe bune, pt ca ramane aprins. peste 2-3 luni oricum trebuie schimbat la revizie. dar parca nu ar devansa revizia si nici nu as merge asa cu el.
          inteleg ca se mai poate curata. vreo idee cat ar costa asta in service? din ce au comentat altii, inteleg ca e o operatie simpla, dar cine stie...

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google