Dupa indelungi cautari am gasit defectiunea care se manifesta : se deschid usile de la distanta mai mare dar de inchis doar de la 1 metru , fenomen care se manifesta parca ar fi un condensator ce se incarca lent .
Este vorba despre contactul electric general de pornire ! acel intrerupator ce se afla in continuarea contactului cu cheie de pornire al motorului.
Evenimente ce precedeaza : resetare aleeatoare a km in bord, incalzire cheie contact, la scoatere din burtuc o simti calda spre fierbinte , becul de la plafoniera la pornire pe anotimp cald efectiv se stinge de 2-3 ori la pornirea motorului , frana mult mai moale , motor cu lipsa de vlaga in anumite situatii de depasire, urcare incarcat etc .
Cheia nu se incalzeste de la soare ! ar fi necesara o inertie termica enorma sa infierbanti cheia metalica avand in vedere ca se afla montata in coloana de directie in fier masiv .
Functionarea unei chei de contact se poate determina acasa cu ajutorul unui aparat radio pe banda AM (medii) , scala setata inafara unui program radio , volum spre maxim , apasat pe butor - imediat se aude daca lucreaza sau nu .
Mai jos prezint poze cu piesa ce se defecteaza in contact , practic acel mic "bumerang" se plimba pe pini de conact , in timp se uzeaza si face sant . Problema lui este ca trebuia executat din argint industrial dar din economie (posibil) s-a executat din cupru argintat - in poza se vede clar cum sub argint este cupru .
Piesa electrica am inlocuit-o cu un una preluata dintr-un contact nou , Asam (stiu ...e slabut ) pastrand partea cu cheia ca sa nu-mi dau de lucru cu rescriere sau schimbat toate yalele
Pret : 80 lei piesa si aproximativ 30 minute manopera . Se scoate obligatoriu borna negativ de pe baterie !
Nu se poate curata cu spray de contacte pe unde intra cheia de contact avand in vedere ca in capat la butuc este o piesa ce obtureaza canalul intre cele doua contacte, este vorba de piesa cu arc pentru revenire din pozitia demaror in pozitia motor - doar desfacut contactul din bord .
Este vorba despre contactul electric general de pornire ! acel intrerupator ce se afla in continuarea contactului cu cheie de pornire al motorului.
Evenimente ce precedeaza : resetare aleeatoare a km in bord, incalzire cheie contact, la scoatere din burtuc o simti calda spre fierbinte , becul de la plafoniera la pornire pe anotimp cald efectiv se stinge de 2-3 ori la pornirea motorului , frana mult mai moale , motor cu lipsa de vlaga in anumite situatii de depasire, urcare incarcat etc .
Cheia nu se incalzeste de la soare ! ar fi necesara o inertie termica enorma sa infierbanti cheia metalica avand in vedere ca se afla montata in coloana de directie in fier masiv .
Functionarea unei chei de contact se poate determina acasa cu ajutorul unui aparat radio pe banda AM (medii) , scala setata inafara unui program radio , volum spre maxim , apasat pe butor - imediat se aude daca lucreaza sau nu .
Mai jos prezint poze cu piesa ce se defecteaza in contact , practic acel mic "bumerang" se plimba pe pini de conact , in timp se uzeaza si face sant . Problema lui este ca trebuia executat din argint industrial dar din economie (posibil) s-a executat din cupru argintat - in poza se vede clar cum sub argint este cupru .
Piesa electrica am inlocuit-o cu un una preluata dintr-un contact nou , Asam (stiu ...e slabut ) pastrand partea cu cheia ca sa nu-mi dau de lucru cu rescriere sau schimbat toate yalele
Pret : 80 lei piesa si aproximativ 30 minute manopera . Se scoate obligatoriu borna negativ de pe baterie !
Nu se poate curata cu spray de contacte pe unde intra cheia de contact avand in vedere ca in capat la butuc este o piesa ce obtureaza canalul intre cele doua contacte, este vorba de piesa cu arc pentru revenire din pozitia demaror in pozitia motor - doar desfacut contactul din bord .