If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Martor Lampa De Ceata "palpaie" Cand Semnalizez Sau Apas Frana
Problema nu se afla in spate in stopuri.
Problema este in fata. Aprindeti farurile si proiectoarele si veti vedea ca aveti o pozitie arsa. Inlocuiti si problema dispare. Tine de modul de cablare. Mai afecteaza si semnalizarea. Aceeasi solutie.
salutare,
eu am 2 probleme, una la fel ca toti cei care au postat aici palpairea martorului de ceata spate cand apas frana, si inca una cu becul de la marcharier. am pus 3 becuri noi si tot nu se aprinde,am ridicat si de placuta pe care apasa becul si tot nimic.... ce-i drept, becul nu arata la fel ca cel pe care l-am dat jos, insa pe el scrie la fel, aceleasi chestii. este de la bec, sau este vreo alta problema?multumesc!
verifica daca vine curent la becu de la marsarier,daca nu vine curent poate sa ars sonda marsarier,verifica daca ai curent si pe mufa care intra in sonda
Problema reala este in mufa stopului stanga spate, nicaeri altundeva. Desfaci stopu stanga spate si scoti mufa, in mufa pinul 3 are lamela interioare apasata inauntru ceea ce creaza un contact inperfect si iti aprinde stopu de ceaca si poate sa iti si incinga pinul 3 din lampa stop (poate vezi arsura in jurul lui). Iei frumos una bucata ac sau briceag si tragi acea lamela din pinul 3 (mufa de pe cablu masini) si o tragi in afata ... sa aiba contact rece stabil cu pinul din stop.
PS. nu incercati alte prostii cu legat fir la masa sau cu WD40 cum mai zic uni alti ca problema e banala si necesita 2 minute pentru rezolvare ... am facut deja 5 masini care au avut aceasta problema si am vazut tot felu de inprovizatii si lipituri. Intotdeauna verificati inainte de a va apuca de munca, Mufa de pe cablu care intra in lampa stop.\
Eu am rezolvat-o prin umplerea mufelor cu o vaselina rosiatica(mai mult translucida) si de circa 7-8 luni nu mai am probleme.Am vazut aceasta vaselina prezenta si la honde din fabrica.Asta previne si eventualele oxidari ale contactelor.
Salut tuturor Logan-ishilor!
Am avut si Eu pana astazi aceeasi problema cu blocurile spate atat dreapta cat si stanga.
SIMPTOME:
1. Cand franam mi se aprindea martorul luminii de ceata spate + se activau senzirii de parcare(sunet si imagine);
2. Cand semnalam stanga mi se aprindea martorul luminii ceatza spate;
3. Cand semnalam dreapta mi se activa senzorii de parcare(sunet si imagine) + se aprindea si lampa semnalizare STOP din blocul dreapta spate in acelasi ritm cu semnalizarea(galbena), dar la o intensitate luminoasa mai redusa!
4. Intensitatea simptomelor 1, 2 si 3, se intensificau pe timp ploios!
5. La o verificare a blocurilor de lumini spate cu aparatul de masuri electrice(tester, multimetru electric) valorile rezistentei firului de masa-bloc lumini era mai mare de 3 [ohm] + la bloc lumini spate dreapta aparea o tensiune variabila(3-7 [V] la contactul pozitiv(+) a lampii stop si lampa lumina marshalier. Tensiune care aparea numai la cand actionam semnalizarea dreapta.
6. La ambele mufe mama pinul 2(Masa comuna lampi)(firul negru), plasticul din jurul pinului prezenta urme de topire.
CONCLUZIE:
a) Rezistenta mare legatura electrica intre contact masa bloc lumini spate si caroserie(masa autoturism)
b) Curent prea mare spre masa pentru firul si contactele acestui fir(2contacte)!
CONSECINTA:
- Legatura electrica dintre contactul masa(firul negru) si masa autoturism(caroserie) ESTE SUBDIMENSIONAT !!!
SOLUTIE PRACTICA Proprie(incercata si reusita personal !)
- Am introdus inca un fir papucit(cu cleme de pridere la capete) (Cu 0.75[mmp] flexibil) intre contactul de masa a lampii semnalizare(curba, schimb banda) si un surub de fixare a blocului lumini spate pe caroserie. Am considerat ca legand in alt punct pe caroserie voi avea un contact diferit de contactul de masa clasic(din fabricatie).
REZULTAT:
- Nu se mai aprinde nici o semnalizare(lampa), martori, senzori, sau alte minunatzii gen ,,Pomp de Craciun''!
P.S. Parere proprie: Cred ca e o lipsa de respect pentru clientzii Dacia!
Hai noroc!
mie mi-a spus un mecanic de problema asta ca e foarte des intalnita la logane. cand stai cu frana apasata la semafor, se incinge stopul si se topesc legaturile alea pe acolo. de aia nu mai face contact calumea ... asa mi-a spus el ... acu nu stiu ce sa zic ...
Fiti atenti ce problema am eu: daca pun becul pentru march-arrierre, nu imi mai merg senzorii de parcare, nu mai tiuie si nu mi se mai aprind avariile cand dau cu spatele!!!
Legat de stopul de ceata, am un amic care are un ambition din 2004 si cand vrea sa porneasca stopul de ceata nu se aprinde, si nici un bord nu ii arata ca ar fi aprins, care ar fi solutia?
salut, problema cu palpaitul becului de ceata spate cans semnalizezi sau apesi frana este ca este un contact imperfect la stopurile spate, trebuie desfacute si reparate.
si eu am patit aceeasi problema, cand calc frina se aprinde martorul de la ceata.e la mufa de la tripla un pin topit, dar nu gasesc sa-l cumpar la piese auto, mi-au spus sa incerc la dezmembrari.la service mi-a zis ca e o masa, mi-a dat cu spray, nu a mai facut o perioada .
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment