Martor Lampa De Ceata "palpaie" Cand Semnalizez Sau Apas Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pot spune ca nu apare atunciu cand semnalizezi sau apesi frana..... deci esti pe langa subiect....
    GL-22-TOF

    Comment


    • poate posta cineva o poza despre cum se desface mufa care intra in tripla pentru a ajunge sa mai departez putin pinii ? va multumesc.

      Comment


      • Topicul asta se poate inchide si se poate continua AICI...

        Comment


        • Rezolvat problema cu fir lipit pe masa in tripla si legat la masa masinii.

          Comment


          • Probleme semnalizare triple spate.

            We is un patent si dupa ce se desface tripla se verifica pinul care e oxidat sau care pare ars. Se roteste in sensul acelor de ceas (se indoaie) si merge. Atentie si la mufa mama. SA fie conectorul ala cat Mai strans de pin. Si e resolvata aceasta problema.

            Comment


            • Astazi am rezolvat si eu problema. N-am avut cu ce lipii(nu incingea pistolul si n-am putut face nimic cu fludorul), asa ca firul l-am prins de tabla respectiva si gata, am facut la ambele lampi si nu mai am nici o problema, momentan....

              Comment


              • Originally posted by loloatevistul View Post
                Astazi am rezolvat si eu problema. N-am avut cu ce lipii(nu incingea pistolul si n-am putut face nimic cu fludorul), asa ca firul l-am prins de tabla respectiva si gata, am facut la ambele lampi si nu mai am nici o problema, momentan....
                EU zic sa il cositoresti. Daca e doar prins iti poate face scurt cum se tot freaca de tabla...
                MY CLA

                Comment


                • Nu se freaca ca-i pus in asa fel incat sa nu poata misca;) Plus ca l-am dat cu mastic de se fac motoare ca sa nu se oxideze.

                  Comment


                  • problema lampa spate

                    salut am si eu o problema cu celebra lampa stanga spate....mai nou mi se aprinde martorul din bord pt ceata dar se aude si ticaitul acela cand ai luminile aprinse si usa deschisa am curatat contactele si masa si tot nici un rezultat stie cineva cauza?

                    Comment


                    • Originally posted by Jt0wn View Post
                      salut am si eu o problema cu celebra lampa stanga spate....mai nou mi se aprinde martorul din bord pt ceata dar se aude si ticaitul acela cand ai luminile aprinse si usa deschisa am curatat contactele si masa si tot nici un rezultat stie cineva cauza?


                      WD40 si rezolvi, nu are cum sa nu merga
                      MILitianu

                      Comment


                      • Curata si pinii din mufa cablajului dar si pinii de pe tripla. Oxid exista in ambele locuri.
                        Sau trage un cablu de masa suplimentar.
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • salutare!
                          o sa fiu scurt: am un an si jumatate de cand am scapat de pomul de craciun:am lipit fire suplimentare pt masa, asa cum s-a mai spus. am postat ca sa confirm ca problema se poate rezolva fara nici un service, doar cu niste cabluri suficient de lungi (40cm ar fi suficient-masurat ochiometric) ca sa nu te chinui ulterior la schimbat becurile.

                          martorii usi deschise, sunt nasoli. se scot greu si li se rup "picioarele", ulterior nefixandu-se cum ar fi normal- eu am dat cu banda izoliera pe "picioare" si sunt fixati de cred ca nici patentu' nu-i mai scoate. odata scosi afara, treaba e foarte simpla: te chinui juma' de ora la primul, dar il demontezi piesa cu piesa, cureti de minunile de depuneri, ii dai cu spraiu sau ulei de bucatarie daca nu ai altceva mai pun la indemana(poti sa iei de pe joja masinii) il montezi la loc si gata, problema rezolvata moca si "loc". grija la cablurile la care se conecteaza contactorii, intrerupatorii, "senzorii"-nu conteaza numele; daca va scapa in praguri- nu am nici o idee cum o sa ii speriati sa iasa afara nesiliti de nimeni.

                          cam atat; in rest, nu va luati dupa mesterii care va spun ca trebe schimbata tripla; nu are nici o treaba(daca nu luam in considerare subdimensionarea "masei") tripla. la mine a fost si este arsa la pinii conectori, dar nu face nici o figura in halul in care este, aprinde ce trebe si cand trebe.

                          drumuri bune!
                          Laureate,1.4MPI

                          Comment


                          • Imi cer scuze ca dezgrop threadul , nu am gasit altceva mai apropiat de problema mea si am zis sa nu deschid un altul. Problema sta altfel : i-am facut unui prieten o modificare la sistemul de iluminat in sensul ca am trasformat lampa de march arriere in lampa de ceata (am pus folie rosie pe stop , iar becul original l-am schimbat cu un led pentru a nu solicita instalatia) , am tras fir din partea stanga in partea dreapta iar pe march arriere am montat 2 leduri drl cu contra-surub in bara. A facut prietenul meu o mica boacana : a varsat un bidon de 6 litri de apa in portbagaj si de la intamplarea aceea nu mai merge ceata de nicio culoare , martorul se aprinde , siguranta e buna , am masurat tensiunea la mufa si imi indica 5,6-6v Totul este in regula in rest , toate legaturile sunt cositorite si izolate cum simt de raspundere , firul este continu stanga-dreapta(masurat cu multimetrul). M-am gandit ca nu cumva sa existe un releu , aveti alte sugestii?
                            I changed her oil , she changed my life
                            sigpic

                            Comment


                            • Daca iti indica 6v sigur este undeva un contact rece, ar trebui sa fie 12v.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google