Martor Lampa De Ceata "palpaie" Cand Semnalizez Sau Apas Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @Popa Monica: La tine e vorba de martorul lampii de ceata? Daca e asa nu prea e normal sa se aprinda dupa pornirea motorului.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #47
      Si la mine se aprindea martoru cand apasam frana dar nu intotdeauna si cu intensitate diferita. Am desfacut si eu stopul l-am curatat dar n-am rezolvat nimic asa ca am scos becul din lampa de ceata si gata, s-a rezolvat.
      Un om fie crede, fie nu ca poate sa faca ceva, de obicei are dreptate.

      Comment


      • #48
        Pai trebuie rezolvata problema, cand o sa ai nevoie de stopul de ceata ce faci?
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #49
          Trebuie rezolvate problemele astea, caci am vb cu un electrician de la dacia si a intalnit cazuri in care a gasit mufa de la tripla spate topita si facea si scurt si cica nu taie firele si pune alta mufa ci schimba cablajul cu totul, ceea ce cam dureaza (daca o fi adevarat)

          Comment


          • #50
            Da, asa se face cu cablajul, daca sunt probleme grave.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              Asa imi facea si mie cand apasam frana se aprindea martoru de ceata dar in acelasi timp se aprindea slab si semnalul cand apasam pe frana pana am desfacut acareturile alea am tras de ele le-am sters le-am impins mai tare si vad ca nu mai face
              laureate 1.5l, albastru marin

              Comment


              • #52
                suntem in 2009...si aceeasi problema o intalnesc si eu la masina mea-logan kiss 1.4,fabricatie 2008,am citit pe aici si vad ca trebuie sa umblu pe la stop ,pe la contacte...vreau sa va intreb daca masina este inca in garantie si pe deasupra si in leasing am eu dreptul sa umblu pe acolo sau este mai bine sa fac cativa km sa vada cei de la service care este "buba"..sincer mai ca imi vine sa intru in garaj acum la ora asta tarzie sa rezolv problema ca este tare enervant sa calci frana si sa ti se aprinda luminite pe la bord!

                Comment


                • #53
                  scoate-ti mufa lampa stanga si cu un ac subtire strangeti lamelele si nu va mai face

                  Comment


                  • #54
                    dar nu astepta prea mult, ca e posibil sa se topeasca contactul si cica in service nu inlocuieste decat tot cablul si e mai complicat

                    Comment


                    • #55
                      multumesc de sfaturi!;azi am incercat sa fac ce mi-ati spus,dar tot mai face ,cred ca nu le-am strans indeajuns;am observat ca daca dau drumul la lampa ceata pe timp de zi,deci fara a fi pornite si pozitiile sau lumina de intalnire nu mai face,cand le aprind aceeasi problema:nu poate fi ceva pe la blocul de lumini?

                      Comment


                      • #56
                        pt a evita aprinderea cetii sau a celorlalte becuri

                        Originally posted by RADU_LYN View Post
                        Dupa cum am spus....canb apas frana sau semnalizez martorul luminii de ceata din spate palpaie ca si cum ar face scurt.....dar nu face intotdeauna
                        Am atasat si un filmulet sa vedeti despre ce e vorba....in filmulet erau aprinse avariile.
                        uite un jpg cu ce trebuie sa curatati si cum sa impinge-ti usor piciorusele(pinii) care face contact cu mufa,dar mare atentie ca bancheta spate poate sta pe manunchiul de fire care merg spre aceste lampi si de acolo puteti avea scurt,verificati aceste 2 aspecte ...succes
                        Attached Files
                        Last edited by AGENTUL NYT; 15 September 2009, 14:00.
                        sigpic
                        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                        Comment


                        • #57
                          la mine, mai nou se aprinde putin semnalizarea dreapta cand franez, o sa-l desfac astazi sa ma uit

                          Comment


                          • #58
                            aceeasi problema descrisa aici o am si eu...i'am dat cu spray de contacte la greu, se cam potolise la un moment dat (cam o saptamana)...in ultimele zile a plouat rau, acum a inceput iar sa palpaie (de la umezeala e sigur)...ma scoate din minti!!! ce sa ii mai fac? sa'i indoi? sa'i rup? sa'i sparg? ca numai pot!
                            If it ain't broke, don't fix it!

                            Comment


                            • #59
                              Am avut si eu aceleasi simptome ca si RADU_LYN, si azi am stat 10 min in parcare sa dau de cap problemei; rezolvarea a fost usoara - am luat vaselina alba de la Den Braven tip spray si am sprayat pe mufa mama si pe mufa tata de la stop, dupa care am dat sa fiu sigur cu vaselina alba si pe mufa de la masa, cea care e fixata pe caroserie. In alta ordine de idei daca contactii va sunt oxidati, luat un smirgel sau un WD 40 cum s-a mai zis in posturile anterioare si curatati inainte de a da cu vaselina.

                              Comment


                              • #60
                                Ieri am observat si eu ca la avarii sau cand calc frana se aprinde martorul de ceata sau palpaie.
                                Am desfacut stopul si nici vorba de cablaj ,fire topite,etc..
                                Apoi am curatat cat de cat cu un varf de surubelnita contactele din stop,le-am strans clemele si tot mai palpaia.Asa ca am trecut mai departe si anume ca am desfacut de tot stopul si am ajuns la becuri.
                                Acolo am scos toate becurile si le-am curatat contactele de cupru(cele care fac contact cu fundul becului),apoi am mai ridicat(tras) acele cleme mai sus ca sa faca contact ferm si surpriza.....nu mai palpaie.
                                Am mai observat ca ,,,cablajul este de aluminiu pe suportul stopului(adica masa) si contactele din fundul becului sunt de cupru(adica plusul).
                                Ei bine acele cleme de cupru erau oxidate si nu faceau contact cum trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google