Si eu am patit la fel saptamana trecuta si am rezolvat-o la service,au un spray special pt asa ceva.
Martor Lampa De Ceata "palpaie" Cand Semnalizez Sau Apas Frana
Collapse
X
-
Pentru a evita contactul slab din mufa stopurilor spate am acoperit lamelele si alte contacte cu posibile intreruperi cu fludor cu ajutorul unui ciocan de lipit (letcon). De la operatiune si pana acum nu am mai avut surprize de tipul aprinderea avariilor la apasarea franei, a stopului ceata s.a.m.d. Daca reapar va anunt.
Comment
-
Am vorbit cu un electrician auto de la Adras(str. Brasov,Dr. Taberei,ca de acolo am luat masina) in legatura cu mai multe probleme la mine si anume:
1----Cand dezactivam geamurile electrice de pe spate de la acel buton de sub frana de mana si apoi inchideam masina cu alarma ,mi se aprindeau in bord mai multi martori si displayul de bord ca si cum as fi pus contactul dar fara a fi pusa in functiune si pompa de benzina,apoi se stingeau toate si intra masina in mod normal de alarmare.....EXPLICATIA lui a fost ca eu avand modul de ridicare al geamurilor atat fata/spate ,in momentul in care eu am intrerupt circuitul pe spate mi se afiseaza cele mentionate mai sus,ca sa imi atraga atentia ca am geamurile dezactivate si ca nu se inchid automat in momentul in care inchid masina din alarma.
2----La mine martorul de frana din bord sta pe jumatate din intensitate aprins,,,cand trag frana de mana sau daca as avea vreo problema la franare se aprinde in mod normal la intensitate mare acel martor rosu.....EXPLICATIA lui a fost ca avand si modul de pornire/oprire motor din telecomanda acel martor pe jumatate aprins imi aduce aminte sa trag frana de mana cand vreau sa pornesc motorul masinii doar din telecomanda.
3-----La problema cu martorul de ceata aprins,problema pe care am avut-o si eu, cand calc frana sau dau pe avarii...EXPLICATIA lui a fost ca orice defectiune in sistemul electric al masinii...SCURT,CONTACT IMPERFECT AL BECURILOR,NEFUNCTIONAREA CORECTA A UNUI BEC,ETC..este data si semnalizata de catre respectivul martor din bord.
Adica,,,,ca asa a fost gandit sistemul electric al masinii de catre cei din fabrica.
Deci in cazul asta nu ai contact perfect la becul de ceata spate.
De cand eu am facut operatiunile descrise mai sus(((postul 60))) ,nu mi sa mai aprins acel martor de ceata cand calc frana,,,,iar in legatura cu celelalte probleme m-am lamurit.
Comment
-
Am si eu o problema de genul acesta. De 2 zile in momentul in care pornesc motorul (fara sa umblu la blocul de lumini) imi palpaie la intensitate mica martorul de la lampa ceata.Dupa 20-30 sec se stinge. A gasit cineva vreo solutie pentru problema asta? Poate avea vreo legatura cu faptul ca am facut "upgrade" cu firul pentru actionarea stergatoarelor la spritarea parbrizului??
Comment
-
Sigur ca am citit.. eu ma refeream la faptul ca in lampile spate nu este aprins nici un bec(nici pozitii aprinse/semnalizari sau frana)pur si simplu palpaie martorul in bord fara a fi un circuit electric inchis. Sper ca am fost mai explicit acum. Am si curatat/gresat contactele lampilor si masa.
Comment
-
am si eu aceesai problema cu martorul de ceata. am citit si eu ca daca il las asa nu se intampla nimic, dar daca cineva are rabdarea si placerea sa-mi explice cum se desface stopul sa ma uit si eu la bec sa vad daca e oxidat sau mai stiu eu ce. recunosc nu am avut treaba cu mecanica de nici un fel si asta face totul difil pt mine in aceste cazuri. Sant dispus sa invat incetu cu incetu (forumul acesta mia ridicat cunostintele despre masini de orice fel)
Comment
-
Vezi ca in portbagaj in spatele fiecarui stop sunt cate 2 rozete sau 2 robinete ca sa zic asa ,de plastic,,una sus si una jos.Ele sunt negre si i-ti sar in ochi foarte repede,,,,asta daca nu le stii deja cum arata ,dar nu ti-ai dat seama de rolul lor.
Le desfiletezi de tot si iese stopul afara singur.Apoi scoti mufa si mai departe o sa vezi singur despre ce e vorba.
AAAAAAAAA sa nu uit..dac te uiti la pozele lui @Urs o a vezi ca in dreptul mufei sunt si 2 picioruse de plastic..Pe alea apesi ca sa scoti stopul dupa ce ai desfacut rozetele alea inainte..
Bafta....si sa ne spui si noua daca ai rezolvat problema.
Comment
-
Am avut aceeasi problema si am rezolvat-o astfel :
Am desfacut lampa stanga spate , am curatat cu un spray pentru contacte electrice si am observat ca plasticul din jurul unui pin de la mufa era usor topit .Am strambat un pic pinul si acum nu mai am probleme.
Comment
-
Aceasi problema o am si eu..cand calc frana se aprinde in bord martorul ceata si pe spate se aprind simultan semnalul si stopul frana. Intrebarea mea este, intr-un service Dacia cam cat ar costa remedierea? Ca eu sunt putin pe langa, si nu vreau sa ma complic...Just Hold Onnnnnn....
Comment
-
@VodOO : Daca mai ai garantie la masina nu te costa nimic in service la Dacia. Daca nu mai ai 2 variante: desfaci tu lampile spate (este foarte usor ai doar 2 piulite de plastic pozitionate in portbagaj in dreptul spopurilor) si le cureti cu un spray de contact WD40 sau mergi la primul service intalnit dai si tu o spaga mica si esti ca si rezolvat. Fiind f frig in perioada asta eu am ales varianta spaga mica. ;-)
Comment
Comment