Am un diesel de 85cp ph2 si am postat aici deoarece s-ar putea sa fie la toate modelele.
In mod normal cand mergi cu fata poti sa cuplezi orice viteza(inafara de marsarier) fara nicio problema, dar e logic sa mergi in treapta corespunzatoare vitezei de deplasare.
Sa zicem ca masina merge cu spatele, ex: cobori o panta..etc.
Si la voi trebuie oprita masina cand schimbi in marsarier ? Eu daca apas ambreajul pana capat si vreau sa cuplez marsarier cand masina se deplaseaza cu spatele am senzatia ca rup dintii pinioanelor din cutie si nici nu intra.Am observat asta de ceva timp dar nu am dat atentie si a venit si momentul sa intreb si pe altii.
E la fel la toate sau doar la cutia asta JR5?
In mod normal cand mergi cu fata poti sa cuplezi orice viteza(inafara de marsarier) fara nicio problema, dar e logic sa mergi in treapta corespunzatoare vitezei de deplasare.
Sa zicem ca masina merge cu spatele, ex: cobori o panta..etc.
Si la voi trebuie oprita masina cand schimbi in marsarier ? Eu daca apas ambreajul pana capat si vreau sa cuplez marsarier cand masina se deplaseaza cu spatele am senzatia ca rup dintii pinioanelor din cutie si nici nu intra.Am observat asta de ceva timp dar nu am dat atentie si a venit si momentul sa intreb si pe altii.
E la fel la toate sau doar la cutia asta JR5?
Comment