Mers Cu Spatele + Bagat In Marsarier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers Cu Spatele + Bagat In Marsarier

    Am un diesel de 85cp ph2 si am postat aici deoarece s-ar putea sa fie la toate modelele.

    In mod normal cand mergi cu fata poti sa cuplezi orice viteza(inafara de marsarier) fara nicio problema, dar e logic sa mergi in treapta corespunzatoare vitezei de deplasare.

    Sa zicem ca masina merge cu spatele, ex: cobori o panta..etc.

    Si la voi trebuie oprita masina cand schimbi in marsarier ? Eu daca apas ambreajul pana capat si vreau sa cuplez marsarier cand masina se deplaseaza cu spatele am senzatia ca rup dintii pinioanelor din cutie si nici nu intra.Am observat asta de ceva timp dar nu am dat atentie si a venit si momentul sa intreb si pe altii.

    E la fel la toate sau doar la cutia asta JR5?
    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

  • #2
    Poi cam asa e la toate loganurile cred.Daca vrei sa bagi in marsarier fara sa "caraie" trebuie sa eviti sa :
    1-sa fie turata masina
    2-sa nu fie in mers masina indiferent ca se deplaseaza inainte sau inapoi.

    Sper ca te`am lamurit .

    Comment


    • #3
      apasa ambreiajul si numara pana la 5 - timp necesar sa se opreasca cutia din mers dupa aia poti baga fara sa caraie

      Comment


      • #4
        Asa face cam la toate masinile, nu doar Logan. Cel putin la Lacetti, Doblo, Logan 1.4, dci 85, dci 65, 1.6, 1.6 16v, Leganza, Cielo, Tico, Astra G (2.0 16v si 1.7CDTI), la astea se intampla la fel.

        Eu cu toate masinile daca merg agresiv si opresc violent iar apoi daca vreau sa bag marsarier fara sa caraie, fix in momentul in care s-a oprit masina sau cu putine momente inainte de a se opri, bag in a 2-a sau a 4-a si apoi repede marsarier... intra parfum.

        Deci e ceva normal sa caraie sau sa faca ca toate alea mai ales cand cobori cu spatele pe liber si-n timpul ala vrei sa bagi in marsarier.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #5
          Eu intai o scot din viteza si pe urma bag in marsalier si nu caraie...daca o bag direct in marsalier caraie un pic, dar tot intra
          Keyboard error or no keyboard present.
          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

          Comment


          • #6
            Cam toate au aproblema asta mi-se intampla si mie mai rar,dar se intampla,nu debraiaza bine ambreiajul!Eu o scot pe liber o bag a II a si dupa mansalier si intra snur!

            Comment


            • #7
              iaca nu stiam treaba asta cu viteza 2.am sa incerc merci
              Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

              Comment


              • #8
                Mai sunt si masini cu marche arierre sincronizat.... dar au 6 trepte de mers inainte in general. La astea mai ieftine astepti 3 secunde pe liber si apoi cuplezi mersul inapoi.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  Pai daca te deplasezi cu spatele pe liber ce mai trebuie mansalier. La mine intra fara nici o problema tot ph2 am si eu.

                  Comment


                  • #10
                    pai poate vreau sa merg mai repede.
                    eu zic sa incerci sa apesi ambreiajul si sa bagi in marsarier atunci cand te deplasezi deja cu spatele.

                    vezi ca e marsarier nu mansalier
                    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google