If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am si eu o problema cu masinuta mea cu ventilatorul. Mi se incalzeste apa la 6 liniute si mai sare si la maxim si nu pornete ventilatorul. Daca dau drumu la caldura in masina la maxim in cateva minute isi revine. Deci e clar de la ventilator. Imi poate spune cineva cam ce e si sa stiu daca o sa ma doara capul sau nu ?
Cel mai probabil ai aer in instalatia de racire si trebuie sa-i faci o aerisire.
Daca nu porneste ventilatorul chiar deloc, atunci este sonda (ii comanda pornirea cand apa ajunge la o anumita temperatura) defecta.Controleaza mufa sa nu fie sarita,sau contactii oxidati.
Nu vreau sa-ti spun o prostie, asa ca mai bine zic nu stiu exact unde este.
Nu cred ca ar fi oricum greu de gasit.
Daca una dintre cele de mai sus nu este cauza, e posibil sa fie motorasul ventilatorului ars, blocat, sau in cel mai fericit caz sa aiba carbunii consumati.
Mai asteapta pareri, poate fi si altceva.
Mai intai ar trebui mers in service sa vezi daca porneste GMV, sa puna testerul pe masina.
Daca porneste, e o problema la tabloul de bord, de fapt la tresa de masa.
Salut , cred ca vb de termocupla ca nu iti porneste decat cand dai pe treapta 4 a aerotermei . bun in partea din dreapta a termocuplei care este situata pe radiator exista o rezistenta care este arsa este ca un fel de arc , inculsa in termocupla se scoate usor si este 20 ron una , inlocuieste-o si iti va merge normal termocupla va porni si pe treptele inferioare. am avut aceeasi problema. alta problema este firul acela negru de la baterie ( - ) care nu face masa bine si transmite date eronate calculatorului de bord. nu este decat o eroare de calculator totusi verifica rezistenta aia !
?????????????????????????????????dar ce treaba are electroventilatorul de pe radiator cu comenzile de la aeroterma (treapta I,II,III,IV)eu daca nu ma insel am inteles ca electroventilatorul nu-i porneste dar se poate porni manual de la comenzile de la aeroterma?
Electroventilatorul nu pornea si dadeam drumu la aeroterma sa vina caldura in masina ca sa se raceasca apa . acum vad k am luat o groapa si ventilatorul si'a revenit
dar este posibil sa imi fure curent de undeva deoarece dk imi urca la 6 liniute apa si opresc farurile apa scade imediat la 4 liniute
Si daca urca la 8 liniute? Mentionez ca am fost la reprezentanta, au pus-o pe tester. GMV-ul porneste, electro ventilatorul isi face treaba si totusi uneori urca la 8 liniute, nu la 6, nu la 10 FIX la 8. Cei din reprezentanta au zis ca nu au vazut asa ceva, dar dupa testare nu le-a reiesit nici o problema.
Idei?
Merci mult
electroventilatorul porneste exact in momentul cand sare de la 6 la 8 liniute la temperatura ,nu ai nici o problema,daca vrei sa te convingi stai pe loc si tine motorul mai turat si ai sa vezi ca o sa porneasca
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment