da, doar asa sa fi pornit in trafic si eu sa nu il fi auzit
Mi Se Incalzeste Apa Si Nu Porneste Ventilatorul
Collapse
X
-
Porneste la 4 linii .La mai putin de 4 linii nu porneste . Il pot auzi si cand is in trafic . Daca vreau sa porneasca ...il pot porni oricand . Depinde cat de de grea e talpa . Daca dupa 4 linii continui sa ii dai , si nu porneste , si constati ca apa fierbe si nivelul e crescut , apare o problema .Daca trece de 4 linii , e problema . Problema comuna e ca defapt un releu ( mecanic ) sa ii zic asa deoarece are ca un fel de dioda inauntru , dar care e sudata la rece . Am vazut zeci de masini ( daca nu chiar sute ) chemate in service pentru aceasta problema .sigpic
Comment
-
Originally posted by TM80MAT View PostDaca trece de 4 linii , e problema . Problema comuna e ca defapt un releu ( mecanic ) sa ii zic asa deoarece are ca un fel de dioda inauntru , dar care e sudata la rece .
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostProblema ar fi ca exista o dioda intr-un releu...? Si eu ma fac uneori,greu inteles,dar nici chiar asa! Dioda respectiva se monteaza polarizata invers,in paralel cu bobina releului,cu rol de protectie impotriva impulsurilor de tensiune generate de autoinductie,la deconectarea alimentarii releului. Referitor la "sudura la rece",nu cred ca se foloseste o astfel de procedura(preturi mari) si probabil e vorba de "sudura in puncte" ,care e la cald si foarte economica.Last edited by crististreulea; 23 October 2012, 21:15.sigpic
Comment
-
salut
am probleme cu ventilatorul.
astazi in traficul din bucuresti am avut 6 respectiv maximul de liniute la temperatura de la apa. scadeau cand mergeam si am dat si drumu la aer conditionat sa porneasca ventilatorul.
cand am dat drumu la aer a pornit. fara aer se oprea.
vreau sa ma duc la service la adras. ce diagnoza sa ii fac mecanica sau pe calculator ?
Comment
-
Originally posted by TM80MAT View PostDaca eram electrician , stiam denumirea exacta . Eu am explicat exact cum a zis domnul electrician de la reprezentanta , care mi-o inlocuit acea rezistenta . Acea piesa a costat : 195 RON . Mie personal nu mi se pare mic pretul.
Comment
-
Acum 2 veri am avut probleme cu ventilatorul, in sensul ca mi-a aparut mai mult de 4 linii la apa in trafic... pe cand am ajuns acasa, mi-au ajuns liniile la maxim si chiar s-a aprins in bord becu rosu de la apa. Am deschis capota si ventilatorul de la radiator nu mergea era oprit asta in conditiile in care l-am auzit/ vazut functionand fara nici o problema.
Am mers la un electrician auto si am descoperit ca releul care porneste ventilatorul nu mai functiona. Asa ca am schimbat releul ( mi-a dat el unu de la la ceva audi, culmea ca s-a potrivit) si de atunci nu am mai avut probleme.
Asta pana azi, cand am facut in drum mai lung cu masina, totul a fost bine pana cand am parcat masina. Atunci am observat ca iar mi-a crescut peste 4 liniute apa. Am ambalat-o putin a mai crescut pana la maxim si ventilatorul mort.
Deci, banuiesc ca e releu acela din nou. Asa ca ma voi pune sa-l schimb.
Intrebarea mea este ca e normal sa se duca releul acesta asa repede? Cam 1 data la 2 ani? Nu exista ceva masura suplimentara ce se poate lua ca sa nu se arda asa usor? Am observat ca in locul unde se conecteaza acest releu mai este un loc exact la fel ca si cel in care sta releu la care ii zice "B" releu find pus in locul "A" Diferenta e ca daca pun releul in locul "B" intra mult mai usor si parca nu face contact asa bine ca si in "A". Stie careva pentru ce e locul "B" mai exact?
Cu stima un Logan de 1.4 MPI
Comment
-
Pune releul în acelaşi loc, nu modifica nimic.
Nu e normal totuşi ce se întâmplă, dar având în vedere că al doilea nu a fost la fel, e oarecum explicabil.
Comment
-
Am schimbat releul, am luat unul nou, de provenineta germana. Dupa un mic test, am constatat ca totul e in regula, ventilatorul porneste si raceste radiatorul , liniile din bord nu mai trec peste valoarea nominala.
Ciudat oricum, ca se intampla chestia asta, chiar si vanzatorul de la magazin a ramas suprins cand i-am spus ca e a doua oara cand mi se intampla asta.
Toate cele bune!
Comment
Comment