Originally posted by raduroane
View Post
Mi Se Incalzeste Apa Si Nu Porneste Ventilatorul
Collapse
X
-
Originally posted by alessandro View Post
Am avut 1.6 16v desfăcut care a mers cu antigel dubios...scoteam bucati de piatra din chiulasa si tot functiona ceas sistemul de răcire.
Poate functiona dupa standardele tale ; iti dai seama ce avea prin bloc si radiator ; pt mine cele 2 notiuni "piatra" in chiulasa si "functiona ceas sis de racire" sunt incompatibile.....
Aaa....daca te referi ca nu-I fierbea apa sau nu avea 6 linii -poate insa e doar un exemplu ca "merge si asa".....insa nu optim
Comment
-
Da...asa se lucreaza civilizat- cu loguri
Ceea ce nu acopera logurile sau doar partial este factorul timp.....deci reprize la x ture dar cat timp? ...3-4 ore? Si sarcina?...
Cred ca asta a fost unul din motive pt care au ales sa echipeze cu termostat pilotat electronic....
Comment
-
Originally posted by raduroane View PostSenzorul proneste corect ventilatorul ...
In ca sunt in cautarea unei solutii ...
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostIti baga caldura iarna?
Poti incerca un flush al sistemului de racire si curatarea radiatoarelor..( calorifer si motor)
Daca nici asa nu merge , atunci le schimbi
Daca nu te pricepi, apelezi la service cum ai facut initial
Iarna trecuta baga caldura bine. Faza cu incalzitul peste masura e de factura mai recenta de la jumatea lui aprilie.
Curatatul radiatoarelor e singura solutie pe care o vad ...
Stii te rog daca datul jos al radiatorului implica si scoaterea spoilerului din fata sau e suficienta doar scoaterea barei de deasupra farurilor?
PS (Fanez): Face presiune sub buson si nici nu am pierderi de antigel ... de aia sunt confuz. Aparent toate sunt ok, numai cand ii dau peste 100 imi sare in cap temperatura.... si singurul diagnostic pus e radiator infundat?! .. la 60.000 km ... eu unul nu am mai auzit... si mor de draci.
Oricum macar de as sti ca asta e motivul SIGUR .. ca pana acum am schimbat si senzori si termostat si antigel iar daca tot am sa dau un ban buluc pt radiator si nu e asta problema . #@^#@%#%^
Comment
-
Originally posted by raduroane View PostStii te rog daca datul jos al radiatorului implica si scoaterea spoilerului din fata sau e suficienta doar scoaterea barei de deasupra farurilor?
Dar trebuie facut meticulos...eu o sg data am facut, am clatit de 5 ori instalatia pana cand am scos apa distilata curata; a fost cam un super flush, prima oara am scos tot antigelul din instalatie si am folosit flush+apa distilata pus ( mers la relanti 10min cu " caldura la maxim" pe aeroterma fara termostat), apoi de 4 ori am clatit doar cu apa distilata in acelasi mod...
Am facut asta fara a avea vreo problema....si nici dupa nu am avut probleme; sunt unii care insa zic ca dupa flush lea inceput sa le curga instalatia, posibil si asta , in acest caz flush doar iti indica punctele slabe din timp, mai devreme sau mai tarziu tot iti va curge....
Nu prea vad cum sa dai jos radiatoarele fara sa scoti spoilerul....
Comment
-
Originally posted by aleXpeed View PostInseamna ca si eu trebuie sa mai trag o masa? Adica de la o borna (care e aceea, plus?) direct pe caroserie?...
De ieri ma framanta ideea cu 6 linii ...
Deci va cer ajutorul, GMV-ul merge, lichid este, nu-mi place sa vad 6 linii, foaaaaarte rar urca la 9 si apoi scadea la 4). Sa fie o masa?Last edited by Fanez; 9 May 2016, 13:21.
Comment
-
hy
M-am intors din service !
Am curatat si radiatoarele ... si tot asa face.
Repus pe diagnoza si: contra-presiune in circuit racire !
Vorbeau ceva mecanicii ca a mai scazut varful de temperatura de la 110 grade la 105 ... dar ca tot nu e bine !
Cauze: 99% o fisura in chiuloasa sau 1% pompa de apa nu isi face treaba cum trebuie.
M-au ciuruit ! ... trebuie sa sparg pusculita $#!#@!$^#!$#
Comment
Comment