If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salut , am schimbat recent la masina : antigel, termostat Mahle Italy
- 65 lei, sonda temperatura ca cea originala Magneti Marelli 100-lei, nu vrea nici de draci sa stea la 4 linii numai pe loc se ridica la 4 .... ce sa fac ?
am si eu un logan 1.4 din 2008,am si gpl.am urmatoarea problema.porneste destul de des ventilatorul de racire si urca apa la 6 linii,si iar coboara la 4 lini si se opreste.am schimbat sonda,termostat,am schimbat si pompa de apa.ce ar putea fi?
@vasile 66 daca porneste ventilatorul cand scoate mufa de la senzorul de temperatura releul nu este defect.
@cristimar de unde stii ca nu porneste ventilatorul? a ajuns la 98 de grade si nu a pornit?
da a ajuns la 6 liniute si nu a pornit releul e bun l-am masurat azi apoi ca o masura am luat un releu de la un vecin si l-am pus in loc si tot nu a pornit mai am o sonda dar cred ca si aia e dilie
Electoventilatorul,nu porneste functie de liniutele vazute de sofer in bord.Porneste la temperatura de 98 grade C,vazuta de calculatorul motorului.Deci puneti testerul pe masina si daca se vede 98 grade iar electroventilatorul nu a pornit,atunci e o problema...,lasa releele si sondele neschimbate,o verificare e suficienta.
da a ajuns la 6 liniute si nu a pornit releul e bun l-am masurat azi apoi ca o masura am luat un releu de la un vecin si l-am pus in loc si tot nu a pornit mai am o sonda dar cred ca si aia e dilie
La 6 liniute poate ajunge si din alte cauze,pune-o pe tester si vezi ce temperatura indica senzorul.
La 6 liniute poate ajunge si din alte cauze,pune-o pe tester si vezi ce temperatura indica senzorul.
Am si eu o probleme asemanatoare. Pe tester imi arata senzor temperatura apa defect. Acesta da comanda la ventilator sa porneasca doar la 98 grade. In bord am la inceput 2 linii la apa si dupa cateva minute de mers sare la 4 si tot acolo ramane. Ce e de facut?
Electoventilatorul,nu porneste functie de liniutele vazute de sofer in bord.Porneste la temperatura de 98 grade C,vazuta de calculatorul motorului.Deci puneti testerul pe masina si daca se vede 98 grade iar electroventilatorul nu a pornit,atunci e o problema...,lasa releele si sondele neschimbate,o verificare e suficienta.
Last edited by petronel; 16 July 2015, 22:27.
Reason: Automerged Doublepost
Electoventilatorul,nu porneste functie de liniutele vazute de sofer in bord.Porneste la temperatura de 98 grade C,vazuta de calculatorul motorului.
partial corect, pentru ca si indicatorul si ECU, au acelasi senzor de temperatura. ecu este cel cu comanda releelor.
daca senzorul este iesit din gama, categoric si indicatia din bord si ECU vor avea info eronata despre temperatura, mai departe ECU va comanda sau nu pornira GMV.
Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment