Amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    suspensia la logan este mai rigida...sa mergi cu un logan cu suspensie sport, iti faci vibromasaj...
    sigpic

    Comment


    • #32
      eu unu nu simnt nimic la al meu,poate o fi faptu ca sunt mai gras si atenueaza sunca majoritatea socurilor

      Comment


      • #33
        Trebuie sa schimb amortizorul dreapta spate la loganul meu.Imi spuneti si mie cu ce fel de amortizoare vine loganul din fabrica(ce marca)?

        Comment


        • #34
          sunt facute de monroe, dar pe ele scrie renault.
          internal combustionizer

          Comment


          • #35
            am si eu o intrebare pt cunoscatori.....Linia masinii este influentata si de uzura telescoapelor? sau doar din cauza arcurilor?...linia masinii.....adica sa fie de fata mai aplecata decat spatele, nu drept....arcurile stock.
            Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

            Comment


            • #36
              Masina sta pe arcuri, amortizoarele au rolul de a corecta viteza cursei acestuia.
              sigpic

              Comment


              • #37
                Multumesc de raspuns,zeegermans.Oare are ceva daca pun pe dreapta amortizor Bilstein,iar pe stanga il am pe cel original,care a fost si el schimbat in garantie acum vreo 40000km?

                Comment


                • #38
                  se schimba ambele de obicei. nu de alta, dar o sa lucreze aiurea tare, daca pui diferite. plus ca acel bilstein e posibil sa fie mai dur, cu gaz, nu ulei. chiar daca ai pune la fel, tot e bine sa le schimbi pe ambele.
                  ia monroe pt logan (nu cele de origine). practic sunt la fel, dar mai ieftine (cele pe ulei).
                  internal combustionizer

                  Comment


                  • #39
                    Ok,am priceput,am sa pun monroe pe ulei.Stima.

                    Comment


                    • #40
                      eu am pus si bilstein si monroe pe logan (pe masini de taxi) si da sunt mai rigide monroe,
                      dar parerea mea ca bilstein se comporta mai bine in timp si in curbe si in stabilitate
                      http://www.danasoft.com/sig/colectionarul215578.jpg

                      Comment


                      • #41
                        mai fratilor, un amortizor rulat 4000 km este ca si nou. cine v-a invatat pe voi ca daca sint piese pereche (stinga/ dreapta) se schimba amindoua? daca ar fi sa platesti reparatia si ti-ar spune ca amortizorul stinga este ineficient ai mai fi atit de hotarit sa-l schimbi si pe cel de pe dreapta? daca nu va pricepeti cit de cit la tehnica, cel putin incercati sa ginditi logic: ce rost are sa schimb o piesa buna? referitor la unghiuri, si trenul de rulare spate are definite aceleasi unghiuri ca trenul de rulare fata, insa la logan nici unul dintre aceste unghiuri nu este reglabil ( pe fata se poate regla paralelismul)

                        Comment


                        • #42
                          acolo scrie 40 000 nu 4000.
                          eu am spus ce recomanda unele service-uri care sunt mai de doamne ajuta, nu ultimele bombe. am avut si eu probleme cu amortizoarele si asa aflasem.

                          pe de alta parte, nu sunt mecanic si nici nu vreau sa intru in polemici despre mecanica. fiecare face cum vrea.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by andreicry View Post
                            mai fratilor, un amortizor rulat 4000 km este ca si nou. cine v-a invatat pe voi ca daca sint piese pereche (stinga/ dreapta) se schimba amindoua? daca ar fi sa platesti reparatia si ti-ar spune ca amortizorul stinga este ineficient ai mai fi atit de hotarit sa-l schimbi si pe cel de pe dreapta? daca nu va pricepeti cit de cit la tehnica, cel putin incercati sa ginditi logic: ce rost are sa schimb o piesa buna? referitor la unghiuri, si trenul de rulare spate are definite aceleasi unghiuri ca trenul de rulare fata, insa la logan nici unul dintre aceste unghiuri nu este reglabil ( pe fata se poate regla paralelismul)
                            Si eu daca iti demonstrez ca pe fata este reglabil cel putin inca un parametru in afara de paralelism ce faci?
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Am schimbat amortizorul si sunt multumit.M-a costat 91 ron.Este marca Monroe si intradevar,loganul vine din uzina cu amortizoare Monroe(am gasit scris pe cel schimbat).Singura diferenta dintre original si cel care l-am pus eu este stanta dacia-renault.

                              Comment


                              • #45
                                salut nu demult am schimbat amortizoarele pe fata cu tot cu rulmenti si flansa de cauciuc, problema este ca pe partea stanga la trecerile peste denivelarile de dinaintea trecerilor de pietoni sau la plecari bruste de pe loc sau la franare se aude un zgomot de cauciuc, arc nus ce draq?? sau daca ma apas pe capota pe partea stanga parca la decomprimarea ansamblului arc amortizor se face in trepte cu zgomotul aferent.La virari acelasi zgomot. Ms
                                DACIA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google