Amortizoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Unghi de alunecare au. Asta inseamna diferenta unghiulara dintre directia in care se invarte un pneu si planul rotii si e cauzat de de indoirea peretilor interiori ai pneului si ai suprafetei de rulare.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Andrei ai dreptate.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        Eu am loganul din 2004 noiembrie si nu am schimbat un surub la el in afara de consumabile, cred ca este si dupa cum il nimeresti.

        Comment


        • #19
          Nu - depinde cum iei gropile !!!!
          Ca de de aia platim rovinete, sa ne schimbam bucsele si ALTE consumabile din bani nostri........... (masina mi-a iesit din garantie acum 8 luni ......)

          Comment


          • #20
            Mda, sa ne dea guvernul bani si pt benzina. Rovinietele sunt platite pentru drumurile nationale (multumitoare pe raza Moldovei). Eu am o problema cu primaria. Ca aici le dau taxe mult mai mari de cat rovinieta de 24 de euro pe an.

            Comment


            • #21
              Am si eu o intrebare: astazi am observat ca in momentul in care se dau jos din masina pasagerii care stau pe locurile din dreapta, masina-pe revenire, ma refer cand se decomprima arcurile- scartzaie de partea dreapta spate. Este cam ceea ce a descris colegul la primul post. E posibil sa fie amortizorul, arcul sau ambele? Si cat de grav poate fi daca nu remediez problema in urmatoarele saptamani? Se poate uza si altceva? Poate sa atinga vreo ceva, de exemplu in tabla,suport... nu stiu? Exista vreo medoda de moment gen solutie lubrefianta in caz ca nu e "terminat" amortizorul ci doar mai trebuie uns cu ceva?
              Si daca tot am intrebat, stie cineva cat costa un amortizor nou stock?
              Multumesc

              Last edit: la denivelari nu se aude bataie, doar scartzait usor, oarecum acceptabil
              Last edited by lord_wader; 4 March 2010, 21:57.

              Comment


              • #22
                cele de Sibiu costa 160 de ron si le am eu de 6 luni la Taxi si sunt
                foarte multumit de ele
                http://www.danasoft.com/sig/colectionarul215578.jpg

                Comment


                • #23
                  si eu am aceasta problema cu scartaitul la denivelari. prima data a fost pe partea stanga fata. am fost la service si s-a gresat rulmentul de la amortizor si s-a curatat talpica unde calca arcul in partea de jos. mi s-a spus atunci ca a fost de la mizeria adunata in locurile acelea. acum a inceput sa scartaie pe partea dreapta fata tot la denivelari. am dat cu o solutie tip WD40 (dar mai scumpa) pe talpica unde calca arcul in partea de jos si o perioada a disparut acest zgomot. acum a reaparut. probabil la revizia de 40.000 km le voi specifica de aceasta problema.
                  prima interventie s-a facut pe garantie.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    pe fata trebuie verilicate 3 lucruri,si anume pivot,capat de bara sau rulmentul la amortizor ,iar pe spate se greseaza tija la repartitor(cele care au)

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by loribob View Post
                      pe fata trebuie verilicate 3 lucruri,si anume pivot,capat de bara sau rulmentul la amortizor ,iar pe spate se greseaza tija la repartitor(cele care au)
                      multumesc, bun sfat

                      Comment


                      • #26
                        Am si eu niste probleme cu a mea la 30 000 km (Laureate 1.4 din 2004). Cand dau in gropi cu ea se aude un zgomot urat, ca un fel de troncanit, si in spate dar si in fata. Pe la 23 000 i-am schimbat flansa si rulmentul de la amortizorul stanga fata ( 170 RON setul, destul de scump pt o bucata de cauciuc si un rulment) Acum vad ca are zgomotul asta tampit. Sa fie amortizoarele,sa fie bratele, sa fie capul de bara sau bieleta de la directie? Daca sunt amortizoarele, cam cat m-ar costa toate 4 sa le schimb?

                        Comment


                        • #27
                          sfatul meu ar fi ca mai intai sa verifici exact de unde vine zgomotu si dupa aia sa mergi la un service sa verifici totul pe un elevator

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by loribob View Post
                            sfatul meu ar fi ca mai intai sa verifici exact de unde vine zgomotu si dupa aia sa mergi la un service sa verifici totul pe un elevator
                            Daca m-as pricepe, as verifica dar sunt cam paralel la capitolul asta. M-am uitat pe la bucse in fata, par ok, nu au crapaturile alea specifice cum vedeai la batrana dacie; am incercat sa trag de capetele de bara, n-au joc. Zgomotul mai mult provine din partea dreapta spate. Inca n-am o idee clara, oricum as vrea sa stiu cat m-ar costa 4 amortizoare noi pt logan?

                            Comment


                            • #29
                              ca nu ai ABS incearca sa gresezi parghia la repartitorul de franare,inainte sa te bagi la amortizoare

                              Comment


                              • #30
                                O sa incerc sa fac si asta. Dar ma intreb oare ale voastre loganurile tot asa de rigide sunt in gropi? Adica la mine parca e caruta prin gropile astea, asa era de la inceput, dar parca acum mai caruta ca atunci Si bune sa fie amortizoarele si tot ma bate gandul sa le schimb cu unele care cat de cat sa-mi ofere un pic de confort.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google