Piese Inlocuite In Garantie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Piese Inlocuite In Garantie

    Salutare tuturor
    Am deschis acest thread din dorinta de a vedea modul cum au fost rezolvate problemele aparute la masinile Logan aflate in perioada de garantie,precum si politica Dacia Group prin reprezentantii sai din retea.
    Last edited by IancuMIC; 30 October 2011, 21:20. Reason: greseala de redactare
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

  • #2
    Incarcat cu freon pe garantie,schimbat o bujie incandescenta (la masina personala)...schimbat o planetara si un buton pentru ridicat gemuri(ambele la masina de la firma)...toate pe garantie.Fara comentarii sau probleme.
    sigpic

    Comment


    • #3
      eu am schimbat un cap de bara pe garantie , masina avand atunci 5k km si mi-au verificat baietii termostatul crezand ca e stricat , asta e tot

      Comment


      • #4
        Mai am doi ani de garantie,costurile programului de revizii impus e destul de consistent si mi-am amintit o faza cand aveam 1.4 MPI la un service in care era o confuzie daca anumite piese fac sau nu obiectul garantiei.Sincer n-as vrea sa-i pagubesc pa cei de la Dacia,dar daca tot e sa cada ceva macar sa fie in termenul de garantie
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Eu in urma unui accident am schimbat printre altele si bascula pe partea stanga, care dupa 2 luni a inceput sa aiba joc in pivot. Fiind in garantie mi-a fost schimbata dar bineinteles dupa cateva minute bune, timp in care cei de la service au facut tot posibilul sa n-o schimbe...noroc cu actele.

          Comment


          • #6
            am mai scris de odiseea schimbarii pieselor pe garantie sau in garantie, la primul logan 1,4 ambiance, la 3500 de km m-am dus in service ptr. ca imi batea,cloncanea,caseta de directie .m-au intrebat daca nu practic taximetria ,ce stil de condus am, cate pers am in fam. cate pers conduc masina ,etc .(daca am amanta)ei dupa inca 4000 de km au schimbat-o dar dupa multe amenintari cu rar , cu protectia consumatorului etc .dar.........dupa un drum de germania tur retur ,aveam aceleasi simptome .ducandu-ma inapoi la service mi-a fost replicata urmatoarea fraza .... o piesa schimbata in garantie are garantie exact pana expira garantia autoturismului ,........ neavand garantie extinsa ,dupa nici 2 luni de la schimbare casetei am ramas cu buza umflata ......imi expirase garantia .concluzile le trageti d-voastra.
            http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

            Comment


            • #7
              Decat sa iti schimbe ceva pe degeaba, in garantie,.....nesimtiti.

              Comment


              • #8
                Sa nu ne grabim cu concluziile,poate sunt cazuri izolate, pana la urma calitatea unor servicii depinde in mare masura si de calitatea oamenilor.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Da ai dreptate. Fratelui meu la un megane i-au schimbat ambreiajul la 30k pe garantie fara comentarii.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by blackufo View Post
                    am mai scris de odiseea schimbarii pieselor pe garantie sau in garantie, la primul logan 1,4 ambiance, la 3500 de km m-am dus in service ptr. ca imi batea,cloncanea,caseta de directie .m-au intrebat daca nu practic taximetria ,ce stil de condus am, cate pers am in fam. cate pers conduc masina ,etc .(daca am amanta)ei dupa inca 4000 de km au schimbat-o dar dupa multe amenintari cu rar , cu protectia consumatorului etc .dar.........dupa un drum de germania tur retur ,aveam aceleasi simptome .ducandu-ma inapoi la service mi-a fost replicata urmatoarea fraza .... o piesa schimbata in garantie are garantie exact pana expira garantia autoturismului ,........ neavand garantie extinsa ,dupa nici 2 luni de la schimbare casetei am ramas cu buza umflata ......imi expirase garantia .concluzile le trageti d-voastra.
                    "o piesa schimbata in garantie are garantie exact pana expira garantia autoturismului"

                    Da exact asa este legea. Citeste si o sa vezi ca au avut dreptate. Apropo, scrie chestia asta si in carnetul de garantie al masinii. Si se plica la orice produs (nu numai masini). Mie unul mi se apre absolut normal, odata ce piesa ce a fost schimbata in garantie nu o platesc eu.

                    Comment


                    • #11
                      ok, de-acord cu tine ,dar nu sunt de-acord ca piesa schimbata in garantie ,cu titlu de nou sa se strice sau sa se defecteze la nici 3000 de km ,mers in regim normal.........iar daca aveam la masina garantie extinsa se schimba fara probleme .......aicea vreau sa ajung ,iar ca si calitatea omului de rand nu se pune in discutie .doar servicile in garantie.
                      si apropo de calitatea noului propietar de logan,tot nu am inteles substratul frazei ,adica in momentul in care ti se spune ,,-asta asa trebuie sa bata, -asta asa trebuie sa fie si asta asa trebuie sa stea,si te confunda cu un afon in ale masinilor ,si nu faci galagie si doar apelezi la alt service si ii rogi de o constatare ......si intradevar ce auzeai ca bate sau se bataie pe acolo constata ei ,ce deja tu ca nefiind mecanic ti-ai dat seama ca nu trebuie sa fie asa ,atunci unde pui in balanta calitatea omului ,sau a carui om ,a propietarului de logan sau a omului (sef de service)care a primit ordin sa nu schimbe piesa decat atunci cand mai are umpic si iese cu loganul din garantie.sunt multe aspecte si multe chichite care fiecare le interpreteaza cum poate si vrea......
                      http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                      Comment


                      • #12
                        Schimbat potentiometru corp clapeta, pe la vreo 9000 km. Mai mult a durat pana a venit inginerul de la garantie din concediu - ceilalti din service si-au dat silinta, dar nu i-au dat de cap. A aparut omu', s-a prins din prima ce are si a dat la schimbare fara comentarii.

                        Comment


                        • #13
                          Profit de garantie in ultimul moment - expira pe 18 noiembrie, cand face 16v-u 3 ani . Am accept pentru schimbat condensor AC, probleme coroziune (mi-au cazut efectiv niste faguri din aceia de pe cateva randuri). Maine ma duc sa-l schimb

                          Comment


                          • #14
                            Pune te rog daca poti si o poza, ca m-ai facut curios - sa stiu la ce sa ma uit

                            Comment


                            • #15
                              Nu mai am cum, am dus masina - maine o iau. Ca sa te lamuresc : aripioarele alea care sunt intre tevile prin care circula freon au picat. Destul de multe - cam pe 4 randuri (de jos), aproape toate. Ac-ul mergea dar... nu era normal sa pice. Daca azi pica 4 randuri, maine poimaine ma trezeam ca picau toate. Efectiv ramasesera doar tevile pe vreo 4 randuri cele mai de jos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google