mi-am dus aminte ca si un brat din ala (bascula) dar nu mai stiu pe ce parte , parca pe dreapta
Piese Inlocuite In Garantie
Collapse
X
-
Am schimbat pe garantie radio-CD-ul si termostatul. Am mai avut o problema cu aprinsul martorului de ceata din bord cand apasam frana, a fost rezolvata tot pe garantie (au umblat la niste contacte la unul dintre stopuri). Astea au fost problemele in 3 ani si aproximativ 75.000 km.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Salut!
Am schimbat in garantie 1 cap de bara la 40000 km, nu mai stiu stanga sau dreapta. La 50000 km celalalt cap de bara si primul. Motivatia lor a fost ca au avut un lot de piese cu probleme, in sensul ca dupa 10000 km nu putea sa se duca piesa daca nu avea un defect de fabricatie. M-am mirat dar am fost placut surprins de faptul ca au schimbat fara nici o interventie sau amenintare.
La 80000 km inainte de a iesi din garantie (extinsa - 3 ani) am schimbat alternatorul. Am tot auzit un zgomot ciudat si am fost la reprezentanta unde au inregistrat zgomotul motorului si dupa ce l-au analizat cei de la uzina cu un program specializat in detectarea zgomotelor produse de piese defecte, am primit ok-ul pentru schimbarea alternatorului. Am inteles ca acel microambreiaj de la fulia lui facea zgomot fiindca avea joc. Si tot la 80000 km mi-au schimbat si bratele de la stergatoare findca erau ruginite. Eu nu am cerut fiindca nici nu ma gandeam ca intra pe garantie, dar le-am gasit schimbate.
Per total foarte multumit de serviciile lor
PS: Nu cred ca pot spune numele reprezentantei, dar pentru cei din Brasov cred ca str. Avram Iancu e de ajuns.
Comment
-
Eu am schimbat pe garantie:-pompa apa-33k ... suirera cand era motorul cald
-Reglaj lombar scaun-rupt
-Maneta bloc optic.... era un contact imperfect si cand aprindeam stopurile de ceata daca mai miscam putin in pozitia de aprins se stingeau
-caseta de directie schimbata la 43k+toate bucsile pe fata pana au descoperit.
-motor aeroterma(gmv climatizare)- de cand am cumparat masina vibra bordul rau de tot pe treapta 3-4, in timp am mai mers cu mai multe loganuri si am realizat ca are un defectEști prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © â„¢
Comment
-
2 bucati volan.....la nr 3 i am dat ceva lui de la garantii si am pus de piele (masina de firma)
pompa de apa pe la 54000....facea enorm de rau...bazaia urat. am facut cu ea asa 2000 km.
in rest nimic...i am dat in goarna de noua..masina de firma...
Comment
-
Salutare! La un an de zile a fost resetat calculatorul de injectie intrucat uneori pornea greu la prima cheie dimineata, apoi schimbat uleiul si filtrul de ulei in iarna trecuta intrucat s- a aprins martorul in timpul mersului (la verificare s- a constatat ca se formasera niste cristale de gheata si unul ajunsese pe zenzor). Asa ca la urmatoarea revizie si-au dat acordul sa nu mai schimb uleiul,neavand prea multi km. Apoi mi s- a schimbat aeratorul (parca asa se numeste, este piesa aflata in portbagaj, in dreptul spoilerului,care impiedica patrunderea apei, dar asigura aerisirea portbagajului. La mine, dupa o ploaie m-am trezit cu apa in portbagaj in partea dreapta, mi s- spus ca de obicei ii cedeaza garnitura si ca la liber e cam 100 ron). ..si mai am DOI ani de garantie..
Comment
-
Update soft computer si pete rugina in jurul lunetei pe garantie.
Am obs pe piatra cubica cand virez volanul, chiar daca am viteza mica tr1 sau tr2, se aud mici batai in volan. Em expus la service problema, unul din mecanici a luat-o si a dat o tura cu ea. Mi-a zis ca trebuie schimbata caseta de directie. M-au sunat in alta zi ca un reprezentant Dacia vrea sa vada masina. S-au catarat in ea. Verdict: zgomotul este unul normal de utilizare sa nu imi fac griji. Pam...pam. Era prin februarie. Parca simt ca s-a cam amplificat zgomotul. Cat de curand le mai fac o vizita. Nu mi se pare normal sa se auda batai metalice in volan cand virez stanga sau dreapta pe un drum mai prost. mai ales cand e mai noua si are abia 25k km la bord. daca avea 8 ani vechime si vreo 100k km mai ziceam.Last edited by Archangel80; 19 April 2013, 22:03.
Comment
-
@Archangel80;
Bineinteles ca or sa faca tot posibilu' sa iesi din garantie, dupa care vor recunoaste ca sunt probleme si o sa poti schimba caseta pe banii tai.
Nu te lasa, daca chiar e o problema reala ce ai constatat tu acolo. Cere si pareri "neoficiale" de la alti mecanici ca sa fi sigur.
Eu te sfatuiesc sa procedezi in felu' urmator:
Insista pe langa ei si cere-le o hartie datata, semnata si stampilata prin care sa-si asume raspunderea integrala ca e doar o "chestie tehnologica" care nu prezinta niciun risc cu privire la siguranta masinii, respectiv a ta si a familie tale si care sa ateste ca sistemul de directie, respectiv caseta de directie este in perfecta stare de functionare si orice fel de interventie fiind nejustificata si inutila.
Punand problema astfel, eu iti garantez ca o sa-ti schimbe caseta de directie pe garantie...da' vezi cum te misti ca timpu' trece si nici nu stii cand ai iesit din garantie. Astia de-abia asteapta.
Bafta!Last edited by Kojak; 20 April 2013, 00:43.
Comment
-
Originally posted by Archangel80 View PostUpdate soft computer si pete rugina in jurul lunetei pe garantie.
Am obs pe piatra cubica cand virez volanul, chiar daca am viteza mica tr1 sau tr2, se aud mici batai in volan. Em expus la service problema, unul din mecanici a luat-o si a dat o tura cu ea. Mi-a zis ca trebuie schimbata caseta de directie. M-au sunat in alta zi ca un reprezentant Dacia vrea sa vada masina. S-au catarat in ea. Verdict: zgomotul este unul normal de utilizare sa nu imi fac griji. Pam...pam. Era prin februarie. Parca simt ca s-a cam amplificat zgomotul. Cat de curand le mai fac o vizita. Nu mi se pare normal sa se auda batai metalice in volan cand virez stanga sau dreapta pe un drum mai prost. mai ales cand e mai noua si are abia 25k km la bord. daca avea 8 ani vechime si vreo 100k km mai ziceam.sigpic
Comment
-
Am citit mai multe despre prbl casetei si parca nu as schimba-o. Zgomotul nu dispare ci reapare dupa 2000-3000 km. Unii au schimbat si de 3 ori si degeaba. Si pe club sandero au aceeasi prbl fara rezolvare. Iar daca Mihai ai inlocuit caseta la Logan 2 este clar ca nu au mai facut nimic in sensul asta. Stiti ce ciuda am, ca am mers cu Loganul tatalui meu din 2007 1.4 mpi, cu servo hidraulica pe aceleasi strazi si sosele cu denivelari si nu se aude acel zgomot metalic. Asta este deranjant. Nesimtirea reducerii costurilor a facut sa avem aceste zgomote de la PH2 incoace.
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Last edited by Archangel80; 20 April 2013, 15:15.
Comment
-
Pana nu auzi zgomotele e totul perfect!
Cand se fixeaza piticul pe creier... nu mai trece cu piulite sau saibe!
Schimbat volan dupa 2 ani ca se cojise si un stergator care atingea capota.
La stergator a trebuit sa duc ceva munca de convingere, dar oricum nu renuntam.
Desi a venit in punga, lipsea capacul care se pune peste piulita de fixare a bratului.
Ghiceste cineva care a fost solutia mecanicului?
S-a dus in showroom si a "imprumutat" un capacel de la o masina expusa!
Problem solved!
Comment
-
ParuLuScorilo
Cand dai o caruta de bani pe masina si o simti ca troncane te cam doare burta, asta daca banii sunt munciti. In decembrie am dat un logan din noiembrie 2006, 1.4, care nu avea nici o problema, mergea foarte, foarte bine, numai ca aveam cu el 230k km (l-am avut de nou) si am luat logan 2 cu care am avut probleme de la 3500 km. Oare e normal?sigpic
Comment
Comment