Piese Inlocuite In Garantie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Urmatorul offtopic, va fi premiat.

    Iar pentru cei ce se simt nedreptatiti din aceasta cauza, le reamintesc ca "offtopic", reprezinta orice nu are legatura cu titlul/subiectul thread-ului; inclusiv discutiile ulterioare generate de modul personal de "anihilare" a anumitor zgomote tehnice, spre exemplu.

    De asemenea, (dez)aprecierile userilor la adresa moderatorilor sau a actiunilor lor, nu va fi tolerata pe topicurile publice, ce nu implica o astfel de discutie. Exista la dispozitie multiple variante de a va exprima nemultumirile legate de anumite aspecte.
    If it ain't broke, don't fix it!

    Comment


    • #32
      Maine sunt programat pentru schimb caseta directie. Pe garantie. Doamne ajuta sa faca treaba buna.

      Comment


      • #33
        Originally posted by Archangel80 View Post
        Maine sunt programat pentru schimb caseta directie. Pe garantie. Doamne ajuta sa faca treaba buna.
        Se schimba foarte usor, a durat o ora. Eu am schimbat-o acum ceva vreme la logan2. Ideea este sa stai cu ochii pe baietii care lucreaza.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Nu ma lasa sa stau in service. Intr-un loc amenajat doar. Un prieten de-al meu si-a schimbat caseta dupa o luna de la achizitionare si cica a durat vreo 4 ore cu tot cu geometrie.
          De ce ti-au schimbat caseta tie? Ce prbl aveai? Eu cand virez stanga dreapta cu viteza de 20-30 km/h pe drum pietruit sau mai valurit trancane in volan, iar daca umbli cu geamul deschis auzi si pe afara cum trancane caseta.
          Zi-mi te rog daca e necesar sa dea rotile jos.

          Comment


          • #35
            Mie mi-au schimbat caseta cand aveam 3500 km cu masina, masina noua logan 2. Tot problema asta, troncanit in volan, si mi-au schimbat caseta cu tot cu bielete si pipe. Dau rotile jos si slabesc cadrul motor ca sa iasa caseta. Daca poti vedea masina e totul ok. La mine a durat o ora demontat si montat caseta noua si cam 30 minute directia.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Sincer e o mare greseala in ziua de azi sa alegi o Dacie noua. Eu ma lupt cu ei din februarie sa-mi schimbe caseta si nu vor. Ieri am fost refuzat din nou de Dacia pt schimbarea casetei. Din zgomotul metalic s-a transformat in troncanit in viraje. Cei de la reprezentanta au zis de 3 ori ca trebuie schimbata caseta si de 3 ori Dacia a refuzat schimbare ei. Ma gandesc sa merg in instanta. Eu mi-am luat masina nu caruta.
              Care ar fi primul pas? OPC si apoi instanta?

              Comment


              • #37
                Fa o reclamatie la ANPC, la care sa anexezi decizia Reprezentantei de schimbare a piesei dar si refuzul scris al producatorului.
                If it ain't broke, don't fix it!

                Comment


                • #38
                  Azi s-a schimbat caseta de directie pe garantie, dupa un mail la VC si diagnosticul reprezentantului Dacia.
                  Nu mai exista acele batai metalice cand virezi stanga sau dreapta peste denivelari. Si inca ceva. Poate o fi placebo, nu stiu, insa inainte peste denivelari sau petice de asfalt simteam un zvac in picioare. Acum nu il mai simt si am mers prin zonele unde merg cel mai des. Poate doar mi se pare.
                  Cei de la reprezentanta m-au lasat sa stau langa mecanic, mai mult de 2 intrebari nu i-am pus, nu am vrut sa-l stresez. Totul a durat cca 4 ore cu tot cu pauza de masa a mecanicului.
                  Ma declar multumit. Sa vedem dupa 5-10k km daca bataile in caseta vor reaparea.
                  Last edited by Archangel80; 23 May 2013, 21:49.

                  Comment


                  • #39
                    Sper ca ti-au facut si geometria, nu?
                    In ce service ai inlocuit-o?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #40
                      Nu am mai dat detalii insa in cele 4 ore au intrat: demontare caseta veche, montare caseta noua, umplere pompa servo cu cca 1 l ulei de servo Dacia, geometria, o testare de drum ca totul e ok, dupa testare o noua urcare pe rampa sa se vada daca totul e prins ok si nu prezinta scurgeri de ulei. Si totul a fost ok.
                      Toate treaba s-a desfasurat la Apan pe centura. Pot spune ca sunt profesionisti, cel putin mecanicul care s-a ocupat, impresia asta mi-a lasat-o. Cat a muncit nu a vorbit cu nimeni, in afara de cerutul unor chei si alte echipamente, fara glume fara barfe. Am ramas surprins sa vad o reprezentanta Dacia plina ochi, masini intrau si ieseau atat la partea de mecanica cat si la tinichigerie vopsitorie.
                      Last edited by Archangel80; 23 May 2013, 22:11.

                      Comment


                      • #41
                        - radiatorul de AC care a disparut jumatate din cauza wapp-urilor de la spalatorii
                        - deflector dreapta sub spoilerul din spate (intra putina apa in portbagaj)
                        - zilele astea schimb maneta stanga (merge claxonul doar cu farurile stinse!)

                        In viitorul apropiat sper sa schimb si volanul cu unul imbracat in piele, s-a exfoliat in partea de sus din cauza soarelui cred...
                        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by dani55wss View Post
                          - radiatorul de AC care a disparut jumatate din cauza wapp-urilor de la spalatorii
                          Ce-i aia "a disparut jumatate"? Adica s-au strambat lamelele, sau ce?
                          Daca s-a strambat, ce, nu-si mai facea treaba? Si al meu are o gramada de lamele infundate (pietre, muste, depuneri de mizerie), inclusiv de la spalatoriile auto...si n-are nici o treaba, merge in parametrii.
                          Oricum, daca ai reusit sa-l schimbi pe garantie, e foare bine.

                          Ca sa nu se mai exfolieze volanu', baga si tu un parasolar in bord.

                          Comment


                          • #43
                            Jumatate din lamele nu mai erau deloc ! S-au mirat toti in service, au zis ca n-au mai vazut asa ceva. ''Minunatia'' s-a intamplat de la spalatorii unde s-a insistat cu wapp-ul mai mult decat trebuia ca sa se curete insectele.
                            Totusi, chiar si asa pe jumate functiona normal AC-ul dar am zis ca daca tot merge schimbat pe garantie, de ce sa nu profit ?!

                            Cu ocazia asta mi-au umplut si instalatia la maxim cu freon, mai era cam jumatate inainte de schimbare.
                            Parasolar mi-am luat acum 2 zile.
                            Attached Files
                            Last edited by Niki; 5 June 2013, 10:01.
                            http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                            Comment


                            • #44
                              Ma mir ca ti-au schimbat. Foarte tare. Si la mine sunt indoite lamelele insa nu rupte. Poate imi schimba si mie cand fac aproape 4 ani.... Eu la spalatorie le zic sa nu dea in radiator, insa insectele fac mari ravagii. Am vazut niste albine infipte au facut ditamai indoitura.

                              Comment


                              • #45
                                Bre, mergeti si voi cu maxim 70-80 la ora acu' cand a dat rapita pe camp.
                                Ramaneti cu lamelele la radiator neindoite.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google