este logic si sunt si documentat. Cum bine stii motoarele noastre se racesc prin lichidul de racire (antigel sau apa). lichidul de racire trece prin radiator si prin motor. Radiatorul este ceva in genul celor de la coolerele de la calculator. Din cauza aerului care trece prin el ramane in permanenta rece si mentine apa la temperatura optima de functionare a motorului, in jurul temperaturii de 90 grade. In cazul in care radiatorul nu mai face singur fata se porneste acel ventilator care trege aerul prin el si il raceste mai mult.
Asemenea radiatorului de la masina exista si la leptopuri un fel de radiator care are o coloana care ajunge pe procesor. Prin aceasta coloana "transporta" caldura in lateral, langa ventilator si ventilatorul o elimina racind acel radiator.
Exista si motoare care sunt racite prin intermediul aerului. Acest procdeu se foloseste la motociclete, sau la masini cu destinatie speciala. Aceste motoare au cai directe din atmosfera pana la chiuloasa si la cilindrii si racesc folosind aerul introdus de o turbina.
Sper ca m-ai inteles. Daca nu ma crezi poti cauta foarte usor pe google motoare cu racire cu aer sau cu lichid de racice si vei intelege exact.
Asemenea radiatorului de la masina exista si la leptopuri un fel de radiator care are o coloana care ajunge pe procesor. Prin aceasta coloana "transporta" caldura in lateral, langa ventilator si ventilatorul o elimina racind acel radiator.
Exista si motoare care sunt racite prin intermediul aerului. Acest procdeu se foloseste la motociclete, sau la masini cu destinatie speciala. Aceste motoare au cai directe din atmosfera pana la chiuloasa si la cilindrii si racesc folosind aerul introdus de o turbina.
Sper ca m-ai inteles. Daca nu ma crezi poti cauta foarte usor pe google motoare cu racire cu aer sau cu lichid de racice si vei intelege exact.
Comment