Buna ziua,sunt incepator pe acest forum.Am un Logan 1,6 16 v care are in prezent 45000 km si sunt foarte multumit de el.Am observat in ultimul timp ca daca stau mai mult cu el la relanti in trafic,imi sare la 6 liniute indicatorul de apa.Daca plec de pe loc sau accelerez un pic imediat sare inapoi la 4.Despre ce sa fie vorba?
6 Liniute La Apa
Collapse
X
-
Mergi imediat in service sa o puna pe tester sa vada ce se intampla, daca e masina in garantie e si mai bine. De curiozitate te-ai uitat daca ventilatorul pornise cand aveai 6 liniute? Daca pornesti aerul conditionat pleaca ventilatorul ? Se poate sa nu mearga gmv-ul (vnetilatorul) pe prima treapta si sa nu raceasca.
Mergi cat mai repede la service pentru ca nu e bine deloc sa fie asa sus apa. La loganuri exista o problema cu sonda care citeste temperatura ca se strica destul de repede, deci se poate sa fie si aceasta sonda. Cel mai bine vei afla pe un tester in care se va vedea exact temperatura la apa si daca pleaca gmv-ul sau nu .
Comment
-
Acum vre-o 3 ani pe portiunea constanta (peco mol) - intersectia spre eforie, mers bara la bara cam aprox 2 ore, culmea cu AC pornit, a ajuns si apa mea la 6 pavele pentru scurte perioade, si de atunci nu a mai crescut.
Posibil sa fie masa insuficienta, dar cel mai sigur eu zic sa faci o diagnoza sa vezi cum iti functioneaza termostatul, sonda de apa, etc.
Bafta!Mai este mult pana departe ...sigpic
Comment
-
Si mie mi s-a mai intamplat chiar si vara asta mi-a facut figuri ( nu de fiecare data rar ) dar ventilatorul isi facea treaba acum nu stiu ce sa zic. La ralanti stateam si deodata vad inca o linie in plus la apa adica 6 dar dupa putin timp a disparut, cred ca atunci intrase in funtiune ventilatorul. S-ar putea sa fie pur si simplu un senzor defect care cand si cand sa nu-si faca treaba. Cu 1 ocazie cand imi mai face asa o sa pun testerul pe ea sa vad ce si cumLast edited by Christnacht; 30 October 2011, 22:17.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Sunt reticent in ceea ce priveste clarificarea unor astfel de manifestari cu ajutorul testerului:nu cred ca o astfel de verificare poate spune la ce temp.a lichidului de racire deschide termostatul sau daca sonda de apa furnizeaza marimi corecte sau nu.In principiu o diagnoza cu testerul se refera strict la problemele de func. ale motorului iar in particular temp.motorului la momentul testului.
Se poate intampla ca la un moment dat,din diferite motive,temp.in lichidul de racire sa creasca;momentul cel mai critic este atunci cand se aprinde martorul luminos din tabloul de bord.In concluzie cresterea temp. lichidului de racire pentru momente scurte nu cred ca ar trebui sa fie tratata ca o...tragedie.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
IancuMIC - testerul poate spune exact temperatura cand trebuie sa deschida termostatul, vezi pe tester daca l_a deschis, poti verifoca la fata locului punand mana pe furtun, vezi tot pe tester ce treapta a gmv porneste....
Ideea e alta, depinde cine citeste si interpreteaza datele furnizate de tester!Mai este mult pana departe ...sigpic
Comment
-
Am fost cu masina in service(la reprezentanta)si au pus-o pe tester.Nu are nici o problema din punct de vedere functional,adica la 99 grade porneste prima treapta la gmv,si raceste,cum este normal.Deci motorul functioneaza in parametrii.
Mecanicul a zis ca nu am suficienta masa si de aia cand ajunge la 99 grade si porneste gmv-ul,senzorul de temp primeste un impuls si de aceea sare la 6 liniute.Problema se rezolva cu montarea unui cablu de masa suplimentare(saptamana viitoare ca acuma nu aveau pe stoc),si in garantie.
Orcum o sa curat cablurile de masa si o sa dau cu spray de contact pe ele.
Problmea aparea doar cand aveam mai multi consumatori (faruri,caldura,cd-playeru).
Orcum felicitari pentru cei de la Dacia,dau dovada de profesionalism.
Comment
-
Daca la bord indicatorul creste cu 2 liniute, acest lucru se datoreaza si daca releul de treapta 1 de racire este defect, sau nu face bine contact. In cazul acesta ventilatorul porneste pe treapta a 2 a se invirte cu viteza mai mare si functioneaza un timp mai scurt si nu are timp suficient timp sa raceasca apa din radiator.
Comment
-
acum pe bune ) chiar crezi ca raceste ceva aerul acela care se duce spre motor? Acel ventilator este facut special pentru a raci radiatorul. Cand ventilatorul face rotatii trage aer de afara prin radiator. La viteze mari ventilatorul nu mai porneste din cauza ca se auto raceste prin vantul facut de viteza.
GMV-ul a fost pus in aceasta directie pentru ca in mers sa nu fie oprit de curentul facut la rulaj. Daca ar fi fost pus invers (cum crezi tu ca ar trebui sa faca curent catre radiator) in mers ar fi oprit sau chiar invartit in sensul celalalt.
Sper ca ai inteles.
GMV-ul sta mereu pornit cand este dat drumul la ACLast edited by o8MeLC; 14 November 2011, 20:54.
Comment
Comment