ai dreptate dar de ce nu cauti un service bun ca sa faci verificarile si reviziile?
Cloncanit Cutie
Collapse
X
-
eu sunt de parere ca n-ai ce cauta in service , una la mana ca n-ai facut nici o protectia muncii , daca sare ceva pe tine tot tu esti nemultumit , il tii de vorba pe mecanic cu fel si fel de intrebari imposibile si ala incercand sa te abureasca sa para amabil doar doar ciupeste un ciubuc devine neatent si lucreaza prost. Cred ca oricare din noi lucreaza prost orice ar face cand cineva il bazaie la cap ( nevasta ) . Asa ca mai bine sa-si vada mecanicul de treaba, tu daca ai nelamuriri te poti adresa receptionerului sau inginerului sau celui care factureaza , la sfarsit poti cere sa-ti prezinte lucrarea si-ti explica ce si cum s-a facut. E un loc de munca pana la urma si meseria de mecanic nu e muzeu sa stai sa casti ochii si sa pui intrebari. Se pot intampla accidente , se poate uita sa se stranga ceva , nu toti oamenii se pot concentra in mai multe locuri ca Napoleon. Treaba cu videofonia ar fii un lucru bun dar si asa gandeste-te la omul ala care e filmat nonstop ca intr-un reality show de nu se poate nici scarpina ca e filmat. Toata treaba e sa existe intelegere si buna- credinta , daca n-ai incredere nu te mai du la service.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Eugne las-o balta stiu ca vrei sa fii dragutz cu astia de la renault dar nu e o masina de cum o lauda ei ,e o trompeta de ce nu recunosti si eu am luat teapa ca si tine de ce nu vrei sa recunosti,ma simt in ea ca un tzaran ca sa nu zic un fraier ca e mai josnic e o msina de 2 lei ,eu am condus un passat din 97 si era ca si cum m-am nascut cu ea dupa 2 minute ,iar acum ca o am de aproape 2 ani pentru mine e ca o carutza ,dar asta e tzeapa e tzeapa ce sa fac de acum nu cred ca nemtii sunt atata de ingusti mintal incat sa cumpere o tzeapa ca loganul nu cred asa ceva eu recunosc ca am luat o tzeapa de 8450 euro cine are curajul sa recunoasca ca si mine vreau sa vad si treaba asta
Comment
-
sau daca gasesti o manopera ieftina poti incerca in prima faza cu cele doua saibe elastice de pe diferential , sunt o nimica toata ca pret, au rolul de a fixa axial diferentialul, daca se slabesc si devin prea elastice apar zgomote cauzate de miscarea carcasei diferentialului. Manopera e foarte scumpa la interventiile la cutie asa ca daca o desfaci e recomandat sa schimbi tot ce pare suspect prin ea. Off topic: Logan rulz!Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
la mine e altfel mi se aude un tacanit dubios cand masina e scoasa din viteza si sta la ralanti.cand apas ambreiajul sunetul dispare cand ii dau drumul ambreiajului iar apare.ma enerveaza de mor.asa suna de zici ca e diesel.eu tocmai de aia mi-am luat pe benzina sa nu aud tacanituri ce sa aiba oare.pls reply pe mail
Comment
-
Originally posted by sebastian2009 View Postsal,
Acel clonk nu apare numai la schimbarea treptelor de viteza.
Situatii in care apare:
1. atunci cand se ridica pedala de ambreiaj, pe la jumatatea cursei (clonk scurt si gata) treptele 1 si 2.
2. cand merg cu masina in trafic aglomerat cu treapta a II-a, motorul este putin subturat, daca apas pedala de acceleratie, iar clonk.
3. In marsalier, culmea, apare la apasarea pedalei de ambreiaj si nu la ridicare cum ar fi "normal"
Precizez ca si in situatiile 1 si 2 motorul este pornit. Cu motorul oprit sau daca schimbatorul este "pe liber" nu face acel clonk.
Pentru a simula acel clonk faceti urmatoarea proba:
Porniti motorul, trageti frana de mana, introduceti in treapada I si incercati sa plecati usor, sunetul se aude. Scos pe liber iar treapta I, sunetul nu se mai aude.
Introduceti in marsalier si plecati usor, sunetul se aude dar mai incet. Scos pe liber, iar marsalier, nu se mai aude. Treapta I, plecat, se aude din nou.
Parca se aude de undeva dinspre stanga, la motor.
Problema este ca face numai dupa ce motorul se incalzeste.
Pana acum am verificat:
Scutul, bieleta antirasturnare, distanta scut-evacuare, distanta esapament-protectiile de aluminiu, capac filtru de aer, planetare, suportii motor. toate par OK.
.....
Stiu ca postarea e mai veche, dar exact aceiasi problema o am si eu cam de un an jumate. In acest timp am fost la Mavexim in Targoviste si la AMG in Bucuresti. Daca primii mi-au spus ca ar fi ceva normal si sa nu ma ingrijorez, la AMG nu mi-au zis nimic, am intrebat totusi de problema si cica totul e normal. Problema este destul de enervanta. M-am uitat pe sub masina dar nu ma pricep deloc la mecanica. Poate un service Dacia bun in Bucuresti puteti sa imi recomandati.
Am un Logan 1,4 Laureate din 2006.
Multumesc
Comment
-
Originally posted by jelly View PostEu cred ca acel zgomot este produs de planetare si de diferentialul din cutia de viteze, nu are nici-o legatura cu ambreiajul si la mine se aude si cred ca e normal pentru o masina low cost
Salut,
Am schimbat si planetarele si tot le fel se aude
Originally posted by loribob View Postzgomotul este din diferential si nu va disparea,poti sa schimbi diferentialu de 10 ori pe an tot acolo ajungi
Sa inteleg ca este o situatie fara iesire? Am un coleg de seviciu care are un Logan tot din 2006 dar Dci 1.5 dar nu se aude zgomotul ala deloc. Pana sa schimb planetarele se simtea lovitura si in schimbatorul de viteze. Zgomotul se aude mai tare cand dau drumul la aer sau cand afara este foarte cald dar nu am dat drumul la aer.
Multumesc de raspunsuri.
Originally posted by EUGEN2008 View Postsau daca gasesti o manopera ieftina poti incerca in prima faza cu cele doua saibe elastice de pe diferential , sunt o nimica toata ca pret, au rolul de a fixa axial diferentialul, daca se slabesc si devin prea elastice apar zgomote cauzate de miscarea carcasei diferentialului. Manopera e foarte scumpa la interventiile la cutie asa ca daca o desfaci e recomandat sa schimbi tot ce pare suspect prin ea. Off topic: Logan rulz!
Comment
Comment