Cloncanit Cutie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am si eu aceasi problema de la 1000 Km ( acum am 25.000 km) .
    Am fost la IPSO in Ploiesti in fiecare luna acum un an si nu sa rezolvat nimic. Cloncane rau si se simte pe masura. Vorbind la vocea clientului de nenumarate ori tot nu sa rezolvat nimic.In schimb am primit un telefon de la dacia de la o tantica care era mai marea peste WC si PR la dacia si ma luat foarte tare ca sa nui mai deranjez pe cei de la ipso ca daca spune ipso ca nu are nimic asa este si dacia nu are ce sa faca. Stupoare deoarece eram programat de fiecare data la ei sa demonteze cutia si implicit planetarele sa vada despre ce este vorba si de fiecare data cand ajungeam la ei mi se spunea ca masina nu are nimic ( desi aveam hartie de constatare cum ca face cum face).

    Concluziile le trageti voi.

    Comment


    • #32
      "toarna-i" la ANPC, mai ales daca ai hartii care sa-ti dovedeasca spusele. Nu pune baza pe VC, ca aia-s telefonisti, habar n-au de tehnica...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Mi sa spus ca sunt prea mic sa rezolv ceva. I-mi pare rau ca nu am avut cu mine camera .............

        Comment


        • #34
          Sal!! Cu problema asta m-am confruntata si eu!! Intr-o dimineata am verificat lichidele ca eram in rodaj!!! Si plec la serviciu la fiecare frana auzeam acel cloncanit can se oprea masina si facea eschiva aia inapoi!!! M-am speriat rau avand in vaderea ca nici mia de km nu o facusem!!Pe drum ma intalnesc cu un amic in trafic si imi facea sem ca am capota deschisa!!! Am inchis bine capota si zgomotul a disparut!!Era de la carligul care tinea capota )))))

          Comment


          • #35
            Aia a fost o intamplare, dar zgomotul din cutie e altceva.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Acum am 3000 km dar sunetul asta in momentul opriri este cam de cand am laut-o. Eram prea entuziasmat ca sa bag de seama aceste mici probleme. Sunt sigur ca nu e cine stie ce dar nu am cum sa ajung la service. Lucrez pana pe la 4:30. Daca stiti si voi vrun service serios in bucuresti la care samai fie cineva dupa 5. E meridian dar nu prea sunt incantat de ei.
              1.5 dc

              Comment


              • #37
                Mai e si IPSO Baneasa sau Dacoserv.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  sal,

                  Acel clonk nu apare numai la schimbarea treptelor de viteza.
                  Situatii in care apare:

                  1. atunci cand se ridica pedala de ambreiaj, pe la jumatatea cursei (clonk scurt si gata) treptele 1 si 2.

                  2. cand merg cu masina in trafic aglomerat cu treapta a II-a, motorul este putin subturat, daca apas pedala de acceleratie, iar clonk.

                  3. In marsalier, culmea, apare la apasarea pedalei de ambreiaj si nu la ridicare cum ar fi "normal"

                  Precizez ca si in situatiile 1 si 2 motorul este pornit. Cu motorul oprit sau daca schimbatorul este "pe liber" nu face acel clonk.

                  Pentru a simula acel clonk faceti urmatoarea proba:

                  Porniti motorul, trageti frana de mana, introduceti in treapada I si incercati sa plecati usor, sunetul se aude. Scos pe liber iar treapta I, sunetul nu se mai aude.
                  Introduceti in marsalier si plecati usor, sunetul se aude dar mai incet. Scos pe liber, iar marsalier, nu se mai aude. Treapta I, plecat, se aude din nou.

                  Parca se aude de undeva dinspre stanga, la motor.

                  Problema este ca face numai dupa ce motorul se incalzeste.

                  Pana acum am verificat:

                  Scutul, bieleta antirasturnare, distanta scut-evacuare, distanta esapament-protectiile de aluminiu, capac filtru de aer, planetare, suportii motor. toate par OK.

                  Inca ceva:
                  Atunci cand trec peste un obstacol cum sunt cele de la trecerile de pietoni, parca motorul intra in balans (un balans destul de mare zic eu) sper ca m-am exprimat bine.

                  Sunt disperat, nu-mi dau seama ce ar putea fi.

                  Daca se poate va rog o solutie pentru rezolvarea acestei probleme ca la service mi-au spusa prima data ca este scutul, a doua oara ca ar fi etrierii iar apoi ca este un sunet normal, dar mie nu mi se pare a fi normal.
                  Sper sa nu ma lase pe undeva mai ales ca vreu sa plec in Austria in septembrie.

                  Va multumesc si sper ca pot fi de ajutor cele specificate mai sus.

                  Comment


                  • #39
                    Buna,am si eu logan preference din mai 2007,iar tot timpul in momentul cand apas ambreiajul se aude un tacanit continuu,atata timp cat tin pasat,iar cand ridic picioru de pe ambreiaj nu se mai aude.O fi oare ceva normal,a mai patit cineva?????

                    Comment


                    • #40
                      hai sa ma bag si eu in seama - "clonk" poate fi de la cutia diferential in absenta inelului de sprijin pentru planetara lalea (partea stg a masinii) iar aceasta bate in siguranta direct - eh... o piesa lipsa in cutie - se poate veda acest lucru prin demontare transmisie stg si vizualizare cutie diferential - daca lipseste rondela de sprijin se pune una noua si gata - se rezolva

                      Comment


                      • #41
                        parerea mea e ca loveste "teava" de evacuare pe undeva, ar trebui verificat traseul evacuari tragand de teava cu mana in jos sa vezi daca se misca. Altceva nu-mi imaginez dupa cate a descris

                        Comment


                        • #42
                          Am aceeasi problema;la eliberarea pedalei de ambreaj la plecarea de pe loc se aude un trancanit o singura data depinde cum demarez adica daca maresc turatia motor nu se mai aude ,daca plec mai usor se aude,masina are 7000km un laureat 1,4 abs etc...dar aceasta problema a aparut cand am plecat de la revizia tehnica pe garantie la un an pana acolo nu am avut probleme eu spun ca astia de la Dedeman Bacau unde am facut revizia de un an mi-a umblat si la sistemul de evacuare si mi-a schimbat catalizatorul si mi-a pus unu mai vechi cu tot cu conducta de evacuare deoarece m-am uitat sub ea a 2-a zi si cele 2 piese erau ruginite si vechi masina nu avea decat 5300km.Aveti grija nu lasati masina pe mana lor ca te fura fara sa-ti dai seama ,in rest sunt niste incompetenti pusi pe jetmaneala si nu-si fac datoria pe garantie,am fost cu ea inapoi la deddman la garantii si le-am relatat defectul s-a urcat unu de la receptie si a constatat defectul si mi-a spus ca e un joc la planetara si a ramas totul ca-n tren desi masina este noua si pe garantie.

                          Comment


                          • #43
                            Te aberezi aiurea cu afirmatiile , pun mana pe catalizatoru' incins ca nu e schimbat , asta in loc de bag mana in foc masina ta nu are "doar" 5300 km , are 1 an de zile , tu ai impresia ca o tabla incalzita de cateva ori la sute de grade si lasata in aer liber 1 an de zile nu rugineste? Te apuci sa arunci cu noroi in reprezentanta x fara sa ai habar ce vorbesti , macar daca ai fi stiut cum arata un catalizator dupa un an de zile sau daca te-ai fi uitat cu o zi inainte la el sa observi diferenta, sau macar daca ai sti ca esapamentul e dintr-o bucata cap coada si la schimbarea oricarei componente catalizator- intermediara- finala e nevoie de coliere speciale ca sa asamblezi totul frumos la loc. De ce te apuci sa panichezi lumea si sa faci reclama negativa? La partea cu planetara de ce ai plecat de la service pana nu s-a rezolvat? Daca ti-au spus ca e joc la planetara (desi nu cred ca e vorba de asa ceva la 5.000 km) de ce nu au schimbat-o? Cum te-au convins sa o lasi asa si sa pleci ?
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment


                            • #44
                              la 5000 de km nu isi face joc planetara insa daca cloncane pe drum drept in accelerare si decelerare suna a diferential.

                              Comment


                              • #45
                                Da intradevar poate ai dreptate ca aberez putin mai mult dar ar trebui la revizia la 1 an 2,3,4,sa te lase sa vizionezi ce-i fac sa nu ramai cu o indoiala pt.ca eu am ramas cu o suspiciune vorba ta cum la 5300 km sa aiva joc planetara din dreapta sa puna si ei un sistem video cu camere web sa-ti poti urmari traseul masinii ca doar santem in secolul 21 ,dar nici la dacia aea 1310 veche nu am patit asa ceva si avea nu mai putin de 25 de ani.La un moment dat am ramas si fara frane era sa dau peste cineva pe trecerea de pietoni dar intradevar cand era noua avea frane beton dar dupa 1000 km la prima frana mai brusca deoarece mi-a iesit o pisica in fata adio frana.Tabla pe ea sub orice critica ,vopseaua parca este data cu indigo se ia daca apesi mai tare cu pielea degetului,fereasca sfantu sa te rastorni cu ea ca nu stiu daca mai scapi daca nu credeti apasati pe mijlocul cupolei ,am dat pe ea 8450 euroi in septembrie 2008 dar nu face mai mult de 5000 asa cu indulgenta in rest motorul deocamdata merge bine rotile sunt la locul lor glumesc dar e o masina buna in genere ;apropo ce spuneti de bandourile de pe portiere ?eu zic ca sunt aiurea asezate daca te bagi in parcare ai sansa sa-ti loveasca fata de usa deoarece sunt subdimensionate sunt sub linia de sus in interiorul portierei voi ce spuneti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google