Dragi colegi,
Dupa ce acum 1 sapt v-am cerut sfatul cu privire la o galerie de evacuare (diferente existente in 1.4 si 1.6), am achizitionat-o in sfarsit si ieri am montat-o pe masina.
Toata treaba a mers bine (cu exceptia situatiei cand a trebuit sa scot mufa sondei de oxigen ca nu a vrut sa se desfaca si am dat-o jos cu totul (adica cu galerie) pt a avea spatiu mai bun de lucru).
A fost nevoie sa scot si fisele de la bujii ca ma incomodau la desfacerea suruburilor.
Toate puse la loc, dau prima cheie .. porneste motorul perfect ... (in sfarsit fara zgomot ), si-l las sa mearga putin sa vad daca sunt probleme.
Cam 5 min a mers, l-am oprit, repornit iarasi .... accelerat de cateva ori pana pe la 3000 rotatii ... toate bune si frumoase.
Acum problema apare acum 3 ore cand am vrut sa plec iarasi si pun contactul ... astept sa se stinga toti martorii din bord (din pacate nu am observat daca s-a stins si acesta de "motor", dau cheie, porneste motorul normal ... nimic ciudat.
Cand ma uit imediat in bord vad "martorul de motor aprins" !
Opresc iarasi motorul, pun contactul ma uit sa vad daca se stinge martorul si nu se stinge, dau cheie ... porneste tot la fel de bine.
Nu am sesizat nici o trepidatie pe undeva, motorul merge rotund (dar o sa mai fa o verificare amanuntita in 1 ora).
Ma plimb putin prin oras, la un moment dat ma enervez si ii dau putina rot. (4-5k), si tot nimic (nu se stinge).
Ajung acasa repet operatia de repornire motor si aceasi problema.
Acum dragi colegi, sperand ca nu v-am plictisit cu descrierea mea (am incercat sa fie cat mai detaliata) va rog daca aveti idee sa-mi spune-ti care ar putea fi problema sau ce anume sa mai verific ?
Incerc sa evit mersul in service inca, pt ca aia o sa-mi ia 50 ron asa scurt !
Deci astept cu interes sugestiile si parerile voastre !
Dupa ce acum 1 sapt v-am cerut sfatul cu privire la o galerie de evacuare (diferente existente in 1.4 si 1.6), am achizitionat-o in sfarsit si ieri am montat-o pe masina.
Toata treaba a mers bine (cu exceptia situatiei cand a trebuit sa scot mufa sondei de oxigen ca nu a vrut sa se desfaca si am dat-o jos cu totul (adica cu galerie) pt a avea spatiu mai bun de lucru).
A fost nevoie sa scot si fisele de la bujii ca ma incomodau la desfacerea suruburilor.
Toate puse la loc, dau prima cheie .. porneste motorul perfect ... (in sfarsit fara zgomot ), si-l las sa mearga putin sa vad daca sunt probleme.
Cam 5 min a mers, l-am oprit, repornit iarasi .... accelerat de cateva ori pana pe la 3000 rotatii ... toate bune si frumoase.
Acum problema apare acum 3 ore cand am vrut sa plec iarasi si pun contactul ... astept sa se stinga toti martorii din bord (din pacate nu am observat daca s-a stins si acesta de "motor", dau cheie, porneste motorul normal ... nimic ciudat.
Cand ma uit imediat in bord vad "martorul de motor aprins" !
Opresc iarasi motorul, pun contactul ma uit sa vad daca se stinge martorul si nu se stinge, dau cheie ... porneste tot la fel de bine.
Nu am sesizat nici o trepidatie pe undeva, motorul merge rotund (dar o sa mai fa o verificare amanuntita in 1 ora).
Ma plimb putin prin oras, la un moment dat ma enervez si ii dau putina rot. (4-5k), si tot nimic (nu se stinge).
Ajung acasa repet operatia de repornire motor si aceasi problema.
Acum dragi colegi, sperand ca nu v-am plictisit cu descrierea mea (am incercat sa fie cat mai detaliata) va rog daca aveti idee sa-mi spune-ti care ar putea fi problema sau ce anume sa mai verific ?
Incerc sa evit mersul in service inca, pt ca aia o sa-mi ia 50 ron asa scurt !
Deci astept cu interes sugestiile si parerile voastre !
Comment