Martor "motor/check Engine" Aprins !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.
    Sonda daca mai e in parametrii,si nu cumva sa smuls vreun fir,se va stinge singur acel martor.Asta dupa parcurgerea mai multor km.
    Dar sa nu aibe alte nereguli,asa cum a-ti spus si voi mai sus.
    Dar,dar cel mai simplu se poate verifica pe tester la reprezentanta sau la careva care are laptop si stie sa lucreze cu el.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #17
      Uite ce si cum cu sonda:
      Încălzirea sondei este întreruptă atunci când
      temperatura gazelor de eşapament este mai mare de
      650°C.
      Rezistenţă de încălzire: 3,3 Ω la 20°C
      Conector cu 4 pini
      - A: alimentare rezistenţă de încălzire
      - B: masă rezistenţă de încălzire
      - C: + semnal
      - D: - semnal
      Motor cald:
      - Amestec bogat > 850 mV
      - Amestec sărac < 100 mV

      Masoara si tu vezi ce obtii. Ai si poza cu mufa sondei. Daca ai o eroare memorata tot la un soft de diagnoza ajungi
      Attached Files
      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

      Comment


      • #18
        degeaba masori ...ca e un semnal oscilant ,nimic fix .
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Cristi_Xp View Post
          pot sa te rog eu frumos sa nu mai bati campii cu calculatorul ala de bord ? Calculatorul ala de bord iti arata informatii despre consum,benzina , km parcursi .
          Cel la care tot faci tu referire se cheama ECU , calculatorul masinii, calculator de injectie etc si nu are nicio treaba cu calculatorul de bord .Daca se trage aer fals pe langa galerie ce strategii speciale sa mai implementeze decat mersul in regim de avarie cu martorul "Check engine" aprins .Erorile care tin aprins check engineul pot fi erori care inca sunt prezente ,asadar eu as merge pe ideea ca atunci cand s-a chinuit sa scoata sonda din galerie i-a facut capatul . Atat a tras de ea pana s-a rupt ceva din ea .A 2a varianta e ca a fost pus contactul fara sonda si probabil s-a memorat eroarea si a ramas acolo .
          In ceea ce priveste calculatorul,sigur este vorba de ECU scuze,dar faptul ca ai inteles despre ce e vorba ma face sa nu inteleg iritarea ta.Eu mi-am spus elegant o parere;invata si asculta si opiniile altora,sau nu suporti si alte pareri?
          Daca ai sa citesti cu atentie ai sa vezi ca nu m-am hazardat sa dau un diagnostic sigur;am vorbit la modul general si am propus o cale de urmat. Salutare.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            pentru ca sunt si altii care citesc forumul si ar putea oarecum sa ia de buna aia cu calculatorul de bord , din nepricepere si din faptul ca nu stiu sa filtreze informatia si o sa zica asa am citit pe forum si toata lumea o sa rada de el si o sa zica ca pe forumuri se spun doar prostii
            In cazuri de astea, ti-am explicat cam ce face ECU , o parere personala oarecum neavizata nu prea isi are locul intr-o problema tehnica, ma refer strict la comportamentul ECU in situatia in care trage aer fals, adica la ce vorbeam noi .Evident ca in problema de ce a aprins becul parerile personale sunt binevenite .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #21
              Astazi am mai facut vreo 5 km numai din pacate nu mai merg cu masina la servici ca as fi putut parcurge mai multi.
              Referitor la punctul pt. cu scoaterea sondei si posibila avarie --> NU am tras de corpul sondei (partea cu fire sau altceva) am spus ca am lucrat foarte foarte atent ... ma refeream la faptul ca m-am chinuit cu cheia ca nu se desfacea surubul respectiv prin care e fixata sonda in galerie !

              Referitor la etanseitate ... am folosit garnituri noi la ambele capete (motor/galerie --> galerie/"saxofon"" si am strans cat am crezut eu (chiar cu forta putin putin mai mare decat scrie in specificatie) tocmai din acest considerent si respectiv etanseitate fara probleme ....

              Sincer, acum ca a-ti mentionat treaba cu etanseitatea, cand am pornit prima data motorul, mi-am adus aminte ca am uitat sa pun un surub care este exact langa capul sondei si are rolul de a fixa aparatoarea termica ... asta pt. ca nu am stiut ca este de fapt gaura pana in interiorul galeriei )).
              A mers vreo 3-5 min si facea zgomot si nu am stiut de unde --> lipsea acel surub de fapt si in acelasi timp am observat si fum alb la teava de esapament. Acum nu se mai vede nimic.

              Ar putea fi aceasta explicatia pt. avaria respectiva ? Ca daca nu, sincer prin alta parte nu are de unde trage aer fals si nici nu stiu cum as putea observa fizic ... si sa dau iarasi galeria jos ca sa schimb 1 garnitura cu alta garnitura ...... .

              Din ce a-ti explicat, sa inteleg ca eroarea "fizica" va ramane scrisa in "computer" si efectiv martorul se va stinge dupa XX km ? Cam cati aprox. ?.
              La orice viitoare diagnosticare a computerului se va vedea aceasta eroare scrisa daca nu o sterg ?

              V-am atasat si o poza sa vedeti despre ce surub a fost vorba.

              PS: Sa nu va speriati cand vedeti "fisura" )
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Pana EOBD,confirmata prin aprinderea martorului luminos va ramane afisata in memoria ECU pana cand are loc o alta pana de prioritate mai mare(in calc. exista o singura zona de memorie ptr. toate defectele)Asa ca alege...Pentru a pune la O defectele EOBD se foloseste disp. de diagnostic.
                Nu ma pronunt in leg.cu motivul defect. din motive de ...incompetenta.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #23
                  indicatorul MIL se poate stinge si de la sine cand este vorba despre probleme ce tin de gaze necorespunzatoare pe evacuare. iti spun din experienta proprie. am mers cu sonda lambda 2 in spatele bateriei si s a aprins MIL ul. am invelit o in silicon si dupa o perioada s a stins. in ECU a ramas scrisa eroarea ce am sters o cu DDT

                  Comment


                  • #24
                    Nu stiu la ce spui MIL
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Malfunction Indicator Light ...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #26
                        Presupunand ca in ultima perioada nu a aparut martori noi pe tabloul de bord,inteleg ca vorbim de acelasi lucru.Din cunostintele mele acest martor doar daca palpaie nu ramane aprins;odata ce s-a aprins...dealtfel mi-am spus punctul de vedere putin mai inainte.Nu-l contrazic pe alessandro pentru ca el stie mai bine cum au decurs lucrurile.La mine a fost altfel;s-a aprins si nu s-a mai stins.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #27
                          eu ti am zis strict ce am patit. lambda 2 atarna de baterie si logic ca s a aprins becul. dupa ce am invelit o in silicon sa nu ii fie frig, cum am iesit la drum si am mers constant sa isi faca ECU nebuniile lui, s a stins.

                          P.s mergeam cu lambda acolo ca avea cat scos

                          Comment


                          • #28
                            am patito si eu licarea antr o seara dupa 4 km de mers dupa alimentare la patrom a doua zi am dat fuga la tester : rezultat rateu la injectie la cilindrul 1 parca apa an benzina asta la adras dacia reprezentanta dacia langa bila drumu taberei gratis era o promitie .
                            Mai aveam un chitait la curea alternator defectul era antinzatorul curelei si fulia dar au niste preturi de cazi pe spate si nu te mai scoli deloc 1000 roni ambele si cureaua 70 roni am gasit totusi mult mai ieftin toate la 350 roni piese tot originale dar la ei le pun manopera 270 roni hmmm cam mare diferenta nu

                            Comment


                            • #29
                              cand ai facut toate lucrarea ai avut cheia in contact si totul a fost inregistrat ca o eroare. Aceasta eroare o poti sterge numai daca pui masina pe tester.

                              Comment


                              • #30
                                salut baieti azi am pornit masina un logan 16 din 2005 si am mers 5 kilometri si am observat ca sa aprins motor/check Engine" Aprins de la ce ar putea sa fie masina mergea bine nu imi facea figuri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google