Uite si aici un topic asemanator cu destule pareri.
Martor "motor/check Engine" Aprins !
Collapse
X
-
sautare tuturor...am o problema si eu cu check engine-ul...
am citit postarile de pe aici...dar poate ma lamuriti si p mn...multumesc anticipat!
Acum vreo luna jumate am mers la moldoveni sa bag benzina pentru prima data si mi-am facut plinul ca sa merg la mare....am mers din iasi pana in galati fara nici cea mai mica problema...pe la galati mi s-o aprins check engineul....am mers pana la Constanta si inapoi...p urma a plecat frate-miu la mare...tot asa a ramas senzorul, aprins...cand a venit acasa pur si simplu i s-a stins in mers, apoi a aparut iar..am mers in service, a sters eroarea, mi s-a stins becul din bord...akum doua zile iar mi s-a aprins...baiatul din service a zis k dak se mai aprinde sa schimb sonda lambda...am mai schimbat o sonda acum 3 ani...cat e durata de viata a unei sonde..si ce se intampla daca merg cu becul aprins??
sper k nu deranjez...si scuze pentru postarea prea lunga!!!
Comment
-
Dupa cum ai vazut in cazul tau, nu s-a intamplat nimic, desi ai mers ceva km; ECU injectie stie sa lucreze si in aceste conditii, adica in bucla deschisa.
In alte conditii de aprindere a martorului antipoluare, bujii defecte, fise, bobina, se poate inregistra o functionare defectuoasa a motorului, respectiv pierdere de putere,( rateuri succesive), conditii in care este imposibila functionarea; in cazul sondei lambda, urgenta este data de poluare( exista chiar norme europene care interzic functionarea motorului cu echipamentul antipoluare scos din functiune)Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Stai linistit ca nu te amendeaza nimeni, ca n-ai facut nimic pentru asta; iti spuneam ca un amanunt chestia cu anularea instalatiei de antipoluare.
Aia e dilema; daca e sau nu sonda de vina; la o diagnoza un meserias iti poate da verdictul, in functie de tensiunea sondei.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Despre freeze frame-ul (trama memeorizata), a ECU injectie; nu conteaza marca. Ideea ere ca martorul OBD, nu se stinge de la sine, decat daca apare alt defect de prioritate mai mare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Deci tu spui ca martorul OBD va fi stins cu doua defecte, unul mai putin important care l-a aprins prima data, si cu unul mai important care l-a stins pe primul cind a aparut asta al doilea ?
Ambele memorate si neprezente sau unul prezent si altul decit memorat ?
Sau ambele prezente ?
Hai ca nu se intelege nimic din ce ai spus, cu toate eforturile ...
Trebuie sa mai corectezi pe aici pe acolo ceea ce ai spus ...
Comment
Comment