Martor "motor/check Engine" Aprins !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Kojak, este o varianta si asta

    Numai ca, eu am descoperit altceva. La sfatul cuiva am fost sa verific bateria, doar am primit eroare p0300 (DTC P0300 Engine Misfire Detected sau P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire ), pe scurt probleme aprindere, corect ? Cauze multiple : bujii, fise, bobina si baterie

    Ce ziceti? Chiar o fi de la asta ?
    Attached Files
    Last edited by 77sky; 10 January 2016, 21:03.

    Comment


    • #62
      Eroarea pe care o ai tu inseamna un rateu, insa este generica- daca era de ex p0301 insemna rateu pe cilindru 1, p0302 pe cil 2 samd

      Cauze pot fi electrice (cum ai zis tu ) dar si mecanice - din curiozitate, ai gpl?

      Comment


      • #63
        Da, am gpl si nu, nu i-am facut inca un reglaj al tachetilor daca asta urma sa ma intrebi. Am fost ultima data la revizie la gpl si mi-a zis ca stau la noxe foarte bine si nu necesita un reglaj al culbutorilor, desi eu i-as face.

        Comment


        • #64
          Ok, faci reglaj al culbutorilor correct ( si subliniez correct, cu motorul rece ) apoi reinitializezi parametrii UCE benzina si mergi numai pe benzina cateva zile ( nu nr de km, ci zile; repet zile sa aiba timp sa isi re invete parametrii )

          Daca asta iti rezolva problema atunci este din reglaj prost al GPL si va trebui sa reface reglajul GPL dupa aceea


          Eu am patito mai rau ca tine, numi statea deloc la relanti cand era rece si la trecere pe GPL + MIL aprins......dupa discutii cu un coleg de aici, expert in GPL asa am rezolvat treaba

          Comment


          • #65
            Bateria o sa o schimb oricum ca am vazut ca a picat testul si ii fac si un reglaj al culbutorilor ca tot am vrut sa fac asta. Ciudat este ca eu am fost la revizie cu eroarea aparuta cu o luna inainte. Pana sa apara eroarea am mers cu masina vreo 9500 de km si nu am avut probleme.

            Reglajul o sa il fac la un coleg de aici (icsulescu parca), majoritatea am vazut ca il recomanda.

            Comment


            • #66
              Salut,aseara in mers pe s-a aprins martorul ala si nu se mai stinge.Masina merge la fel.
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #67
                Si la masina mea s-a aprins o data in mers si nu s-a mai stins vreo 2 zile. Masina mergea ok si pe benzina si pe gaz. Am mers pe benzina sa o termin pe cea din rezervor si apoi i-am bagat benzina omv max motion 100, iar dupa cativa km s-a stins. Sunt 3 luni de atunci si nu s-a mai aprins. Incearca sa faci asa. Sper sa te ajute.

                Comment


                • #68
                  Am bagat benzina omv maxx 100 in combinatie cu ce mai era in rezervor(Lukoil 95) si s-a stins martorul acela dupa vreo 500 km parcursi.Azi am bagat benzina 98 sport tot de la Lukoil,aceeasi benzinarie de unde bag de ani de zile si s-a aprins iar in mers martorul acela.
                  Se simte si mirosul puturos de la esapament cand o bag in garaj.
                  "light up the darkness" Bob Marley

                  Comment


                  • #69
                    Salut am fost la un destept de mecanic si am pus-o pe tester si imi spune ala ca apare o eroare "functionare convertor catalitic intermitenta" si la intrebarea ce inseamna asta si daca este din vreun senzor imi spune ca nu si ca ar trebui sa revin sa fac un schimb de bujii si o reglare de tacheti si sa schimb benzina.Pai am schimbat-o si am bagat de atunci doar un plin cu luk 98 si ultimile doua cu omv 100.Masina e din 2008 si are 150.000 km merge bine si nu tremura sau alte simptome.Pareri cineva?Maine am drum prin Colentina poate e vreun service mai bun pe acolo sau cineva pe foum de prin zona care ma poate ajuta?
                    "light up the darkness" Bob Marley

                    Comment


                    • #70
                      Probabil sonda lambda e de vina.

                      Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                      Comment


                      • #71
                        Asta cred si eu dar el imi spune ca motorul scoate noxe peste limita si de aia nu functioneaza catalizatorul.
                        "light up the darkness" Bob Marley

                        Comment


                        • #72
                          Noxe peste limita la 150k ? nici vorba , cel mai probabil s-a bulit sonda si de aici si probleme cu noxele , probabil ai constatat si un consum marit de carburant.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #73
                            Inainte cu cateva zile sa apara problema asta am avut suportul acela intermediar de prindere a evacuarii rupt si a fost sudat cu aparat din asta cu electrozi.A fost luata borna de pe baterie dar nu o fi afectat senzorii aia de pe galerie?
                            "light up the darkness" Bob Marley

                            Comment


                            • #74
                              Vineri am schimbat bujiile si sambata am alimentat un plin de efix 95.In seara asta cand ma intorceam de la munca s-a stins martorul.Cum se poate stinge singur daca tot se spune ca se sterge eroarea cu testerul?
                              Last edited by john Q; 14 March 2016, 19:37.
                              "light up the darkness" Bob Marley

                              Comment


                              • #75
                                Conditia de aprindere nu mai este îndeplinita deci se stinge. Eroarea ramâne memorata însa.

                                Sent from my P6Life using Tapatalk
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google