If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ai rezolvat problema?
si eu am o probl asemanatoare dar am un 1,4 din 2005
am 77.000km am schimbat uleiul bujiile si filtru de aer acum 3 luni si de la 60.000km e pe gaz
la mine cand se incalzeste motorul acul turometrului(la relanti) scade de la 1000(cat imi sta mie la relanti normal) la 6-700 si la fel trepideaza
la plecarea de pe loc nu stiu nu am fost atent la asta(nu am mai condus-o dupa ce am descoperit problema pt cn nu stie n-am carnet)
de la ce poate fi???
pleci cu ea la turatie de ralanti ? sau cum ? nu am inteles
maine o sa cumpar ambreiajul. un sachs. sa vedem cum se manifesta
deci sa va spun
ma urc in masina scot frumos la 0 apas ambreiaju si o pornesc
5 minute pana se incalzeste motorul acul sta la putin peste 1000 turatii(sta tot pe linia aia groasa de la 10 doar ca spre limita de sus)
dupa care incepe sa scada la 6-700 rpm si trepideaza destul de urat
pana acum nu am depistat problema asta
vreau sa precizez faptul ca in cele 5 minute eu nu am accelerato deloc
mi s-a mai intamplat odata stateam cu motorul cald si am accelerato pana la 4500 rp/m si dupaia a inceput sa trepideze rau(mia rau decat la relanti) dar dupa cateva secunde s-a stabilizat
acum vreo 1 luna jum am fost la verificare la gaz si mi-au reglat relantiul si numai stiu ce pe laptop
la plecarea de pe loc nu are probleme doar la relanti
poate fi de la reglaje sau...?
Harta de injectie este in functie de temperatura motorului cu relantiu mai mare la temperatura mai mica (nu mai e la fel de cald ca acum o luna).
Probabil si instalatiile GPL au vina lor, cum se schimba temperatura afara cum se deregleaza.
Tremuratul la plecare e de la ambreiaj, zilele trecute am schimbat kit ambreiaj si masina nu mai tremura la plecarea cu treapta 1...spre deosebire de tine care puteai pleca mai trasa de par cu treapta 2 ...la mine tremura si in treapta 2...
Mda,... nu am schimbat inca ambreiajul din lipsa de bani dar ma bucur ca frigul de afara e in avantajul meu. Mai precis, pe vremea asta nu apuca sa se incalzeasca cum trebuie si pot sa ma bucur de masina 100%.
Face figuri bineinteles la o utilizare mai indelungata dar daca o opresc un pic se raceste imediat si o pot lua de la inceput ...
La primavara nu stiu ce fac ... cred ca o sa trebuiasca sa sparg pusculita !
si a mea are ceva simptome in treapta I adica uneori la plecarea dupa loc la jumatatea cursei ambreiajului se simte un trepidat discret si parca rotile rup din asfalt, iti da o impresie de plecare de pe nisip, zapada. Noroc ca nu e o problema permanenta doar cand ii pica! oricum are 83k! si 50k de la Pasti pana in prezent! si fara distributie schimbata care e prioritara!!!!!!
dupa indelungi cautari, comparari de piese de coduri, am gasit diferite variante pentru imbunatatirea ambreiajului la 1,6 16v mai ales pentru remedierea trepidatului in treapta 1.
1.
-volanta de Logan 1.6 8V+ kit Sachs 3000 822 901 dedicat 1.6 8V ( orice alt kit Sachs dedicat pentru 16v este defapt valeo )
2.
-pe volanta stock de 16v intra ambreiajul de Laguna II BGOA 1.6 16v, ambreiaj care se regaseste si pe Dacia Supernova
- are 215 mm si intra bolt on pe volanta si discul si placa de presiune. nu sunt 100% sigur cum pica rulmentul mecanic pe soarele placii de presiune dar programele de piese spun ca intra
- cod OEM - 7701 476 327
timp de 5 zile am cautat non stop in programul Renault de piese
in paralel ma uitam si verificam coduri in catalogul Valeo care este o mina de aur, si in catalogul Sachs
singura varianta de ambreiaj placa 215mm si disc 215mm cu rulment mecanic care intre bolt on fara nici cea mai mica modificare e Logan 1.6 16v este ambreiajul Valeo de :
Megane 1 Coach (coupe) DAOW 1.4 16v K4J 750
codul de volanta nu difera de la Logan 16v la Megane Coach 1.4 16v
poate sa smuceasca masina cand schimbi vitezele si cand decelerezi si apoi accelerezi imediat si din cauza tamponului hidraulic??? am aceasta problema si nu este de la anti balans nici de la ambreiaj deabea l-am schimbat!! sau poate sa fie din cutie sa aibe uzura si joc pe undeva??
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment