Tremurat Si Smucit In Viteza I

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tremurat Si Smucit In Viteza I

    Va rog lamuriti-ma daca ati mai trecut prin asa ceva:
    [impricinata - 16.16v -din iul 2009, in prezent in garantie (inca) - 20.000 km]

    Problemutza sta cam asa - la prima pornire dimineatza totul pare ok dar dupa cativa km (dupa ce se incalzeste motorul) am urmatoarele simptome: doar in viteza I, in momentul in care am oprit la un stop si vreu sa repornesc, desi las ambreiajul usor motorul incepe sa tremure si trage in smunceli iar daca nu debreiez imediat - moare. Am observat chiar ca, daca incerc sa fortez nota si sa accelerez incepe sa tremure foarte tare maneta schimbatorului - intr-atat incat o data s-a auzit poc si mi-a sarit singura din viteza I pe punctul 0.
    Problema este doar in viteza I motiv pentru care acum folosesc preponderent viteza II pentru plecare de pe loc.

    Problema e mai grava daca plec la un drum mai lung si am masina incarcata sau daca sunt in rampa si incerc sa plec de pe loc. Atunci fenomenul se amplifica (smunceste rau de tot si nu trage mai deloc) e jale ...

    Se intampla de vre-o 3 saptamani si tot ezit sa merg in service mai ales ca trebuie sa incalzesc motorul ca sa se poata constata defectiunea. Sincer, as prefera sa nu umble specialistii la ea ... mai ales ca am "fixul" ca ma duc pentru una si-mi schimba si alte piese bune...

    Ati patit asa ceva? .. ce pote fi?

  • #2
    Ambreiajul?
    sigpic

    Comment


    • #3
      du-te intr-un service dacia, iti recomand simpotrans de pe colentina, poti sta in service langa ei cu ochii pe masina fara probleme, simptomele par a fi date de cedarea placii de presiune a kitului de ambreiaj, fugi repede la service si lasa prostia cu plecatul in treapta 2
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        Sigur nu e a3a?Probleme ceva la selectarea vitezelor.Explicatia pentru care nu face dimineata ar fi ar fi ca la plecare ai un relanti mai mare si masina e mai turata.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          ba iancule dai niste sfaturi de te doare radacina părului ...
          chiar crezi ca omu baga in a3a in loc de treapta 1 ? plus ca daca dadea a3a in loc de a1a la plecare cu accelerare mai pronuntata nu trage sa moara motorul, ci se tureaza si pleci de pe loc cu ambreiajul patinand ...
          du-te la service ca mai mult ca sigur iti vor schimba kitul ambreiaj.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            Ca sa va raspund in ordine:

            Si eu banuiam ambreiajul dar m-au contrazis prietenii ca ... daca nu face la fel in viteza II si restul ... cica nu e ambreiajul.

            Sunt plecat din Bucuresti de mai bine de 10 ani ... deja ma "bat" cu Iasul ... am doar 2 variante BRAS (care e pe Renault si Dacia) sau CAREMIL (pe Dacia si Nissan) ... ambele nashpa dupa mine.

            Nu e a III-a ... de altfel, nicio data nu am avut probleme cu intratul in alta viteza (cum am auzit la altii). La mine mergea viteza I oricand, fara sa agatze chiar daca aveam ceva viteza si retrogradam.

            Oare, daca e ambreiajul cel care face figuri cand se incalzeste - se repara pe garantie sau e considerat consumabil ca placutele de frana?
            !@#!@$#@$ ... am doar 20.000 km ... ce Doamne-iarta-ma ....

            Comment


            • #7
              treapta 1 solicita cel mai mult ambreiajul in rest daca esti priceput poti schimba treptele fara sa calci ambreiajul, asa ca asta cu "daca nu face in toate treptele inseamna ca nu e ambreiajul" pica din start
              se schimba pe garantie, du-te peste ei, si ambreiajul este consumabil insa ce ai tu are legatura cu viciu ascuns si sunt mult prea putini km pentru a ceda ambreiajul la o folosire normala; du-te tare in gura peste ei pentru ca masina e in grantie, am prieteni care le-au fost schimbate pe garantie si capete de bara, bielete, piese care tin fix de starea drumului pe care mergi, de stilul de condus
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #8
                Asa face si la mine dupa ce se incinge motorul.
                Am cam 26k km masina din 2009 / oct, tot 1.6 / 16V.
                Din ce am cautat despre duda asta, ar fi vorba de acele arculete de pe ambreiaj care s-au decalibrat si o iau pe aratura.
                Destul de dificil cu demonstratul acestui defect la service.
                Ca de obicei cand ajungi acolo nu mai manifesta nimic, vine inginerul vietii, o pune pe tester - nu are domne nimic, merge bine masina, nu stii matale sa conduci......si astfel de explicatii d-astea ingineresti made in Dacia, de iti vine sa-i bati cu ciocanul peste dinti.

                Comment


                • #9
                  eu am coleg de birou cu citroen c4 2007, 1.4 benzina, 18 mii km, in trepta 1 pleaca de pe loc scuturand masina si de putin timp a inceput si in treapta 2 sa faca, a observat asta imediat dupa ce a iesit din garantie, s-a dus la ei si i-au pus diagnosticul ca trebuie schimbat kitul de ambreiaj, a gasit tot felul de legi in legatura cu viciul ascuns, cu perioada medie de utilizare a unui autovehicul (5ani) si a trimis peste tot mailuri si scrisori, strange probe sa-i dea in judecata, nu e posibil frate sa dai 14 mii euro pe o masina si dupa 18 mii km sa iti cada ambreiajul, la el mai costa si vreo 15 milioane cu totul ...
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by samy0388 View Post
                    treapta 1 solicita cel mai mult ambreiajul in rest daca esti priceput poti schimba treptele fara sa calci ambreiajul, asa ca asta cu "daca nu face in toate treptele inseamna ca nu e ambreiajul" pica din start
                    se schimba pe garantie, du-te peste ei, si ambreiajul este consumabil insa ce ai tu are legatura cu viciu ascuns si sunt mult prea putini km pentru a ceda ambreiajul la o folosire normala; du-te tare in gura peste ei pentru ca masina e in grantie, am prieteni care le-au fost schimbate pe garantie si capete de bara, bielete, piese care tin fix de starea drumului pe care mergi, de stilul de condus
                    simpotrans colentina ? come on ! tr 1 solicita cel mai mult ambreiajul pentru ca in ea se pleaca de pe loc dar altfel fortele transmise ambreiajului si cutiei sunt cele mai mici in tr1.

                    @ raduroane daca o lasi la liber si accelerezi motorul sau cand pleci cu a doua face figuri ?

                    la 16v este frecventa problema arculetelor din ambreiaj care se decalesc. in special la PH2 unde ambreiajul se pare ca ar fi mai prost calitativ. cand se incinge tremura si la plecarea din rampa zici ca se rupe in doua. problema se rezolva cu kit de ambreiaj Sachs
                    Last edited by alessandro; 10 November 2011, 11:51.

                    Comment


                    • #11
                      nu cumva fortele sunt cele mai mari in trepta 1 pentru ambreiaj ? ca una e sa misti 1 tona prin intermediul ambreiajului si alta e doar sa schimbi treptele de viteza, volanta preluand toate fortele motorului transmise rotilor prin cutie, ma refer strict la placa de presiune si discul de ambreiaj, lasa sincroanele cutiei, ca acolo e altceva.
                      iar in legatura cu simpotrans - oriunde te duci exista oameni multumiti si nemultumiti de anumite service-uri si servicii, asa ca parerile oricum sunt impartite, eu unul n-am avut probleme ... plus ca voi mai ajunge in service abia la schimb de distributie, intre timp ulei, filtre, placute, capete de bara, bielete si pivoti le cam schimb acasa ...
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #12
                        incearca sa dai scartz intr a 5 a sa vedem ce se intampla cu ambreiaju. in loc ca forta motorului sa sfaraie rotile, sfaraie ambreiajul

                        dupa raspunsul primit iei de la ei de la seful de service ..... vezi postul meu de la modificarea sistemului de franare. cum frate sa zici asa ceva ? cum ?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by um2802 View Post
                          Asa face si la mine dupa ce se incinge motorul.
                          Am cam 26k km masina din 2009 / oct, tot 1.6 / 16V.
                          Din ce am cautat despre duda asta, ar fi vorba de acele arculete de pe ambreiaj care s-au decalibrat si o iau pe aratura.
                          Destul de dificil cu demonstratul acestui defect la service.
                          Ca de obicei cand ajungi acolo nu mai manifesta nimic, vine inginerul vietii, o pune pe tester - nu are domne nimic, merge bine masina, nu stii matale sa conduci......si astfel de explicatii d-astea ingineresti made in Dacia, de iti vine sa-i bati cu ciocanul peste dinti.

                          Wowwww ..... uite un fratior (un pic mai mic) al masinii mele ..
                          Eu nici nu i-as lasa sa o puna pe tester pt ca nu invoc o problema de natura asta, nu am erori la senzori ...
                          Faza e ca, daca "frec" viteza I si pun apoi masina in rampa ... am 99% sanse sa-i bag in sperieti pe baietii de la service. Dupa cum am mai zis, in rampa, atunci cand e in sarcina face ca trenu' ... iar daca mai e si plina masina, constatarea ar fi in avantajul meu.

                          Doar sa nu ma tina oprit vre-o ora in asteptare pt ca se raceste si nu mai au ce constata.

                          Deci sa ma duc la service cu surle si trambite ? Eu am dat un telefon si mi s-a zis ca se plateste constatarea iar daca e bai, cica asta or sa spuna cei de la Dacia ..pt ca trebuie sa le scrie bla bla si ca vre-o cateva zile trebuie sa le las masina lor. Va dati seama cu cate schimbari iese ?! ... Mare dilema ...

                          Comment


                          • #14
                            nu sfaraie nimic, moare motorul dar tu pleci cu a5a de pe loc ? nu, pleci cu a1a apoi in toate treptele pe care le schimbi ambreiajul e aproape deloc deranjat.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • #15
                              hai ca nu mi mai bat capul. nu intelegi asta e.

                              @ radu eu am 16v din martie 2009. din ce am vazut eu mai toate 16v din 2009 incoace, facute mai low cost au probleme cu ambreiajul. tremura cand se incinge

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google