Tremurat Si Smucit In Viteza I

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by alessandro View Post
    @ raduroane daca o lasi la liber si accelerezi motorul sau cand pleci cu a doua face figuri ?

    la 16v este frecventa problema arculetelor din ambreiaj care se decalesc. in special la PH2 unde ambreiajul se pare ca ar fi mai prost calitativ. cand se incinge tremura si la plecarea din rampa zici ca se rupe in doua. problema se rezolva cu kit de ambreiaj Sachs
    Doar la viteza I face nebunii (si doar cand e calda) ... in orice alta viteza se comporta ok (inca )

    Refuz sa dau bani (mai ales) in garantie. Nu de asta mi-am luat masina noua si ma port cu ea ca la farmacie ...
    Inainte am avut o Astra care mi-a mancat zilele si am zis ca nu o sa se mai repete povestea.

    ok, am sa va spun ce am facut in service ... speram sa nu ajung acolo asa curand

    Si totusi, dintre cei care ati mai avut asemenea simptome, ...intrebarea mea e: se agraveaza in timp? sau se poate trai pana la adanci batraneti asa ... pt ca daca e asa nu-mi mai bat capul...
    Last edited by raduroane; 10 November 2011, 12:10.

    Comment


    • #17
      nu inteleg stai linistit si nu iti bate capul, ca nu-i problema
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #18
        raduroane,
        La fel face si in marsarier?
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          tipic romanesc, cum s-o lasi asa ? si daca te duci la munte cu 5 persoane si bagaje ce faci ? urci cu trepta 2 pe transalpina ? in veci ...
          mergi la ei sa ii faca teste, nu tre sa platesti nimic, e in garantie si la revedere, daca exista probleme suna la vocea clientului
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #20
            @ radu ce nu ne dam seama : da motorul rateuri sau e de la ambreiaj ?

            cum sa o lasi asa ? mai ales daca ai garantie

            cand am avut pe masina diferite chestii care reduc mai mult sau mai putin temperatura motorului ( mocool + inugel, cat scos, ulei bun ) nu mai trepida

            Comment


            • #21
              Samy,nu inteleg ce vrei sa spui,tu cu cine vorbesti?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #22
                iancule ia posturile la rand si citeste cu atentie conversatia purtata in paralel cu alessandro si cu radu
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  Am sa ma duc in service, oook ... mi-e o jaleeeeee de nu mai pot.

                  Prevad dicutii interminabile cu orice subiect pe langa ... ba stilul de condus, ba ca e normal sa zguduie intr-an I-a ..
                  Se pare ca o sa trebuiasca sa scot artileria grea ...

                  Oricum, din discutiile de pana acum mi-a ramas in minte cauza probabila: decalirea arculetelor de pe discul de ambreiaj !

                  Comment


                  • #24
                    sau cel mai probabil rulmentul placii de presiune
                    sunt 8-10 amarate de arculete, daca ar fi alea stricate ai avea cursa pedalei sacadata sau mai moale ... du-te la service si zi-mi si mie ca sunt foarte curios !
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      explica ne si noua ce rulment are placa de presiune si ce legatura au arcurile din disc cu o cursa sacadata sau moale a pedalei ? nici una

                      arcurile decalite din discul de ambreiaj fac cuplarea sa fie sacadata/intrerupta. ele sunt menite sa amortizeze niste shocuri in momentl lipirii placii de disc.

                      Comment


                      • #26
                        Discul de ambreiaj sau de frictiune are rolul de preluare amortizata a momentului de rotatie de la axul motor si transmitere a acestuia catre sistemul de transmisie si invers.
                        In vederea preluarii si atenuarii a socurilor pe discul de ambreiaj sunt montate arcuri elicoidale.Daca aceste arcuri ar fi decalite ,ele n-ar mai putea atenua socurile.Se stie ca prin calire un material va dobandi si proprietati elastice pentru a nu suferi deformari plastice.Ori daca e decalit...
                        Asta ca sa explicam corect cum e cu ...discul.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #27
                          la postul meu te referi ?

                          Comment


                          • #28
                            In postul meu anterior mi-am permis sa fac cateva precizari in legatura cu ce s-a discutat si nu citez pe nimeni.In fond acest forum este citit de o categorie diferita de oameni si in masura in care pot incerc sa impartasesc din experienta si cunostintele mele,fara prea mare ajutor de la Goagle(chiar ma intreb ce s-ar face unii specialisti care se sprijina exclusiv pe acesta).
                            Asadar,in cele mai multe situatii de trepidatii la pornire cauza tine de discul sau placa de presiune.In cazul discului se pot rupe arcurile care au rolul de a atenua socurile,sau pot sari din locasul lor; conditiile de decalire sunt excluse,mai degraba se poate vorbi de suprasolicitare sau imbatranire.
                            Alta situatie in care ambreierea se face cu socuri tine de placa de presiune, in cazul fisurarii diafragmei, care nu mai permite un cuplaj cuplarea uniforma si fara socuri.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #29
                              de ce nu poate fi vorba de decalire ? la mine trepideaza numai cand se incinge motorul si ambreiajul dupa mers mult in oras bara la bara.
                              mai nou vad ca face si cand este foarte frig afara si din ce in ce mai rau. cred ca urmeaza sa il schimb. ambreiaj schimbat la 45.000. si consider ca am un stil de condus care solicita la minim ambreiajul

                              Comment


                              • #30
                                Pentru ca nu sun indeplinite conditiile de temperatura in care sa aiba loc decalirea.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google