si atunci de ce trepideaza doar cand este cald ? cand se incinge ? dupa patinari repatate ? plecari dese si stres bara la bara cand creste temperatura intregului grup motopropulsor
Tremurat Si Smucit In Viteza I
Collapse
X
-
Aceeasi problema o am si eu, dar nu chiar asa grava.Are momente cand scutura/smugeste repetat dar nu mereu,face si pe cald si pe rece,are toane."Buba' asta o am de 30.000 de km.
Fiind sofer de camion,tratez ambreiajul ca pe o virgina si asa il mai protejez
Toate simtomele indica spre ambreiaj.Sunt cativa useri care au schimbat kit-urile de ambreiaj DAR nu au mai pus valeo,au pus sachs(care-l recomand) sau LUK,etc. Toti se vaita de ambreiajele de logan(valeo).
Si sa zic asa,da, de la acele arculete de pe discul de ambreiaj se trage.
La camion aveam aceeasi simtome,am zis ca o sa sara cabina de pe sasiu in ce hal facea,cand l-am dat jos arculetele erau FLEASCA,plus volanta fisurata/zapacita.Aici nu se pune problema de volanta fisurata,colegul avand doar cateva zeci de mii de km.
Du-te peste ei cu gura mare/tamtam pentru ca nu este admisibil la kilometri astia sa faca asa.sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
@ matheo da taticu ma duc si ce imi pune ? tot Valeo ? asta e imi cumpar Sachs pe banii mei si gata. cand am mers cu masina lu' Dani am ramas lovit de cum poate sa mearga Sachs ul ala. te unge pe suflet
arculetele din discul Valeo sunt proaste si nu au nevoie de cine stie ce conditii vitrege sa se decaleasca.
Comment
-
Am fost in service... e ambreiajul vinovat si nu intra pe garantie.
Nu a tinut faza cu km putini la bord ... Au spus ca, daca ar fi fost vre-o problema ar fi trebuit sa faca asa de la inceput. Asadar cel mai probabil e vorba de o cauza provenita din "factori externi".
E 13 mil un kit caomplet de ambreiaj cu tot cu manopera ....
Comment
-
Originally posted by raduroane View PostAm fost in service... e ambreiajul vinovat si nu intra pe garantie.
Nu a tinut faza cu km putini la bord ... Au spus ca, daca ar fi fost vre-o problema ar fi trebuit sa faca asa de la inceput. Asadar cel mai probabil e vorba de o cauza provenita din "factori externi".
E 13 mil un kit caomplet de ambreiaj cu tot cu manopera ....
Daca o sa gaseasca diafragma de la placa de presiune fisurata,nu prea ai ce sa-ti reprosezi,pur si simplu ghinion.
In ceea ce priveste rulmentul de presiune mai rar defecte ale acestuia, mai ales la km.acestia.
Daca discul are arcuri rupte,sarite,discul de ferodo rupt-spart,atunci cu scuzele de rigoare,trebuie sa-ti dai niste raspunsuri.
Stima.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
sunt prea multe cazurile de 16v care patesc problemele astea. discul de Laguna 1 1.6 16v are 215 mm si arculetele alea zici ca sunt de autobuz asa groase sunt.
nu gasec pe nimeni sa ma ajute cu informatii despre volanta disc si placa de SuperNova sa aflu daca se potrivesc pe 16v. cutia este tot JH3 deci teoretic ar trebui sa mearga
Comment
-
Nu lucrez la Dacia si nici actiuni nu am acolo,sa nu exageram;de cela mai multe ori cei nemultumiti striga,cei multumiti(referitor la piese schimbate in garantie) prefera sa taca.Vezi threadul despre acest subiect si poate iti schimbi parerea.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment