Tremurat Si Smucit In Viteza I

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by alessandro View Post
    sunt prea multe cazurile de 16v care patesc problemele astea.
    Evident, ca racerii au cumparat 1,4, numai pensionarii au luat 16v si merg cu grija.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #47
      Originally posted by alessandro View Post
      pentru ca nu merge nimic la fel de bine ca sachs. dar daca nu stie cum merge sachs nu o sa i para rau
      poate cu ambreiajul de 16V o fii o problema, dar sa generalizam sa spunem ca valeo e praf si sachs sunt miezu e mult prea departe de adevar. De exemplu nu stie nimeni cum functioneaza Exedy care nu e o firma de aruncat.
      sigpic

      Comment


      • #48
        iar revenim la problema costurilor. pe un excedy dai 800 iar pe un sachs dai 450

        asa ca fapt divers cauta ZF Sachs sa vezi cine sunt si cu ce se ocupa

        Comment


        • #49
          Originally posted by IancuMIC View Post
          Defectele ambreiajului nu fac obiectul garantiei.
          Daca o sa gaseasca diafragma de la placa de presiune fisurata,nu prea ai ce sa-ti reprosezi,pur si simplu ghinion.
          In ceea ce priveste rulmentul de presiune mai rar defecte ale acestuia, mai ales la km.acestia.
          Daca discul are arcuri rupte,sarite,discul de ferodo rupt-spart,atunci cu scuzele de rigoare,trebuie sa-ti dai niste raspunsuri.
          Stima.
          Al naibii ghinion......
          Loganul asta e masina de familie cu tot ce tine de lucrul asta ... putin uzat, acelasi sofer, revizii la facute timp si numai cu fanfoane de ulei etc, etc ...
          Daca are ceva ambreiajul de la stilul meu de condus atunci nu-mi mai iau Dacie in veci ... pentru ca am utilizat de ani buni incoace mai multe marci de auto si mai obosite si mai noi dar la nici una nu am reusit in 20.000 km sa-i busec ambreiajul.
          Apropo, SANDEO 1.4 achizitionat cu 6 luni mai devreme (tot in 2009) frecat de 2 persoane cu stiluri de condus clar diferite (din care 1 subsemnatul) are acum 45.000 km si e "brici".

          Asadar schimb masina nu soferul ...
          Va dati seama ce ar fi fost daca ii puneam loganului si vre-o remorca de fo' 500 kg in spate .... la 10.000 km ieseau flacari ..........

          Am mai cautat si eu pareri .... vedeti ce spun si baietii de pe clubul Renault ... o sa fiti surprinsi sa constatati ca ambreiajul e problema mare la 1.6 16v si de asemenea se trage un mare semn de alarma la capitolul Valeo (firma din ce in ce mai ocolita) !!!

          A! si alteva ... am scris la Vocea Clientului (in termeni mai mult decat amiabili) si astept un raspuns pertinent ... va tin la curent !

          Originally posted by alessandro View Post
          daciashop.ro cel mai bun pret la Sachs. sa nu iei altceva ca o sa ti para rau
          Dar despre Luk ce parere aveti ?... ca multa lume il cam pune in aceiasi linie cu Sachs dar un pic mai ieftin ...
          Last edited by raduroane; 18 November 2011, 17:38. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #50
            parerea mea despre LUK este sa iei Sachs

            Comment


            • #51
              Eu am aproape 71.000 km cu ambreiajul din fabrica si nu are nici pe dracu. Depinde de stilul de condus, pe unde conduci, noroc, etc. Sunt cazuri destule cu peste 100.000 km parcursi cu ambreiajul din fabrica.
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #52
                A mea n-are nici 20.000 si face figuri cu tremuratul.
                Soferul se scoate din culpa deoarece la loganul vechi a tinut 200.000, la revizia de 20.000 o sa le zic sa vedem ce se intampla.Oricum nici la mercedes nu se schimba ambreiaje pe garantie decat cand ramai cu ea in drum.

                Comment


                • #53
                  cuplu mare ambreiaj prost normal. cu cat e mai mare discul in diametru cau atat trebuie ca arculetele sa fie mai puternice daca ele se pastreaza la aceiasi distanta de centrul discului

                  si sunt mult mult mai multe loganuri care au problema asta. la 1.4 mai greu sa se strice ambreiajul. la cat de lenes e, il lesina ambreiajul pe motor

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by alessandro View Post
                    sunt prea multe cazurile de 16v care patesc problemele astea. discul de Laguna 1 1.6 16v are 215 mm si arculetele alea zici ca sunt de autobuz asa groase sunt.

                    nu gasec pe nimeni sa ma ajute cu informatii despre volanta disc si placa de SuperNova sa aflu daca se potrivesc pe 16v. cutia este tot JH3 deci teoretic ar trebui sa mearga
                    si la mine a cam inceput sa faca figuri si m-ai cam pus pe ganduri... ar fi super-tare daca s-ar potrivi discul de Laguna...
                    ramane de studiat problema asta
                    Stock is boring...
                    My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                    Comment


                    • #55
                      o sa incep sa numar de cate ori am zis pe forum ca se poate incerca cu ambreiaj de SuperNova

                      nu conteaza diametrul discului conteaza ca arculetele din disc sa fie maxim de tari sa nu se deformeze

                      Comment


                      • #56
                        Ba conteaza al naibii de mult diametrul discului.Atenuarea socului la debraiere nu cade numai in sarcina arculetelor:daca scapi piciorul de pe padala ambreiaj sau esti nervos betul ambreiaj face si el ce poate.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          ia lamureste ma cum pleci tu lin cu un ambreiaj cu disc tare. adica fara arcuri.

                          exista 2 variante il turezi de ii sar capacele si dai drumu cu tzaraita la ambreiaj iar din spate ti se umple frigiderul sau 5000 rpm si dump

                          ai mers cu asa ceva ? eu am avut pe o masina un asemena disc de 230 mm si imi clantzaneau dintii in gura la plecarile de pe loc si aveam doar 115 cai

                          atenuarea socurilor o fac arculetele si distanta la care sunt pozitionate fata de centrul discului conteza enorm in procesul lor de deformare elastica. diametrul discului ajuta la eficienta la rezistenta la durata de viata, la preluarea cuplurilor mari, pune rotatia mai repede pe asfalt nicidecum la atenuarea socurilor
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by alessandro View Post
                            o sa incep sa numar de cate ori am zis pe forum ca se poate incerca cu ambreiaj de SuperNova

                            nu conteaza diametrul discului conteaza ca arculetele din disc sa fie maxim de tari sa nu se deformeze
                            Din ce spui inteleg faptul ca poti inlocui ambreiajul de la 16v cu ambreiajul de la Supernova si ca nu conteaza marimea discului.Aici nu se mai tine cont de cuplul motor si de greutatea masinii;se pot compara cele 2 masini?
                            Pe alt thread am vazut ca se sustine eficienta la franare cu discuri mai mari,placute si etrieri mai mari.Asta e,in rest ce spui tu mai departe sunt lucruri pe care eu nu le-am contestat.
                            Stii ce se intampla cu un disc de ambreiaj mic care nu poate prelua in timp rezonabil fortele transmise de motor la punerea in miscare?"Se arde",asta-i expresia mecanicilorsi daca ai scos fum din el de "n" ori nu te gandesti decat la o vizita la service.
                            Nu doresc polemici.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              discul de supernova are 215 sau 220 mm si arcurile sunt mult mai tari.

                              postul tau este perfect corect. discul mic se arde si patineaza in gol. da nu de asta vorbeam

                              vorbeam de tremurat si de atenuat. arcurile fac asta nu diametrul

                              P.S. ambreiajul nostru de 16v are 200 mm. cutia si ambreiajul supernovei sunt fix alea de Laguna 1 1.6 16v 107 cai

                              Comment


                              • #60
                                Voi ma puneti pe ganduri, incep sa ma gandesc ca discul meu nu prea poate sa faca fata la 200 Nm cuplu cat are motorul (adica arculetele sunt prea moi!?), inclin sa cred ca asa a facut de noua numai ca nu mi-am dat eu seama. Rusinica celor de la Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google