Originally posted by alessandro
View Post
Tremurat Si Smucit In Viteza I
Collapse
X
-
Originally posted by alessandro View Postpentru ca nu merge nimic la fel de bine ca sachs. dar daca nu stie cum merge sachs nu o sa i para rausigpic
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostDefectele ambreiajului nu fac obiectul garantiei.
Daca o sa gaseasca diafragma de la placa de presiune fisurata,nu prea ai ce sa-ti reprosezi,pur si simplu ghinion.
In ceea ce priveste rulmentul de presiune mai rar defecte ale acestuia, mai ales la km.acestia.
Daca discul are arcuri rupte,sarite,discul de ferodo rupt-spart,atunci cu scuzele de rigoare,trebuie sa-ti dai niste raspunsuri.
Stima.
Loganul asta e masina de familie cu tot ce tine de lucrul asta ... putin uzat, acelasi sofer, revizii la facute timp si numai cu fanfoane de ulei etc, etc ...
Daca are ceva ambreiajul de la stilul meu de condus atunci nu-mi mai iau Dacie in veci ... pentru ca am utilizat de ani buni incoace mai multe marci de auto si mai obosite si mai noi dar la nici una nu am reusit in 20.000 km sa-i busec ambreiajul.
Apropo, SANDEO 1.4 achizitionat cu 6 luni mai devreme (tot in 2009) frecat de 2 persoane cu stiluri de condus clar diferite (din care 1 subsemnatul) are acum 45.000 km si e "brici".
Asadar schimb masina nu soferul ...
Va dati seama ce ar fi fost daca ii puneam loganului si vre-o remorca de fo' 500 kg in spate .... la 10.000 km ieseau flacari ..........
Am mai cautat si eu pareri .... vedeti ce spun si baietii de pe clubul Renault ... o sa fiti surprinsi sa constatati ca ambreiajul e problema mare la 1.6 16v si de asemenea se trage un mare semn de alarma la capitolul Valeo (firma din ce in ce mai ocolita) !!!
A! si alteva ... am scris la Vocea Clientului (in termeni mai mult decat amiabili) si astept un raspuns pertinent ... va tin la curent !
Originally posted by alessandro View Postdaciashop.ro cel mai bun pret la Sachs. sa nu iei altceva ca o sa ti para rau
Comment
-
Eu am aproape 71.000 km cu ambreiajul din fabrica si nu are nici pe dracu. Depinde de stilul de condus, pe unde conduci, noroc, etc. Sunt cazuri destule cu peste 100.000 km parcursi cu ambreiajul din fabrica.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
cuplu mare ambreiaj prost normal. cu cat e mai mare discul in diametru cau atat trebuie ca arculetele sa fie mai puternice daca ele se pastreaza la aceiasi distanta de centrul discului
si sunt mult mult mai multe loganuri care au problema asta. la 1.4 mai greu sa se strice ambreiajul. la cat de lenes e, il lesina ambreiajul pe motor
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postsunt prea multe cazurile de 16v care patesc problemele astea. discul de Laguna 1 1.6 16v are 215 mm si arculetele alea zici ca sunt de autobuz asa groase sunt.
nu gasec pe nimeni sa ma ajute cu informatii despre volanta disc si placa de SuperNova sa aflu daca se potrivesc pe 16v. cutia este tot JH3 deci teoretic ar trebui sa mearga
ramane de studiat problema astaStock is boring...
My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html
Comment
-
Ba conteaza al naibii de mult diametrul discului.Atenuarea socului la debraiere nu cade numai in sarcina arculetelor:daca scapi piciorul de pe padala ambreiaj sau esti nervos betul ambreiaj face si el ce poate.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
ia lamureste ma cum pleci tu lin cu un ambreiaj cu disc tare. adica fara arcuri.
exista 2 variante il turezi de ii sar capacele si dai drumu cu tzaraita la ambreiaj iar din spate ti se umple frigiderul sau 5000 rpm si dump
ai mers cu asa ceva ? eu am avut pe o masina un asemena disc de 230 mm si imi clantzaneau dintii in gura la plecarile de pe loc si aveam doar 115 cai
atenuarea socurilor o fac arculetele si distanta la care sunt pozitionate fata de centrul discului conteza enorm in procesul lor de deformare elastica. diametrul discului ajuta la eficienta la rezistenta la durata de viata, la preluarea cuplurilor mari, pune rotatia mai repede pe asfalt nicidecum la atenuarea socurilor
Comment
-
Originally posted by alessandro View Posto sa incep sa numar de cate ori am zis pe forum ca se poate incerca cu ambreiaj de SuperNova
nu conteaza diametrul discului conteaza ca arculetele din disc sa fie maxim de tari sa nu se deformeze
Pe alt thread am vazut ca se sustine eficienta la franare cu discuri mai mari,placute si etrieri mai mari.Asta e,in rest ce spui tu mai departe sunt lucruri pe care eu nu le-am contestat.
Stii ce se intampla cu un disc de ambreiaj mic care nu poate prelua in timp rezonabil fortele transmise de motor la punerea in miscare?"Se arde",asta-i expresia mecanicilorsi daca ai scos fum din el de "n" ori nu te gandesti decat la o vizita la service.
Nu doresc polemici.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
discul de supernova are 215 sau 220 mm si arcurile sunt mult mai tari.
postul tau este perfect corect. discul mic se arde si patineaza in gol. da nu de asta vorbeam
vorbeam de tremurat si de atenuat. arcurile fac asta nu diametrul
P.S. ambreiajul nostru de 16v are 200 mm. cutia si ambreiajul supernovei sunt fix alea de Laguna 1 1.6 16v 107 cai
Comment
Comment