Tremurat Si Smucit In Viteza I

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Atunci cand discutam despre o anomalie legata de smuncit si trmurat la plecare sigur ca primul gand ne duce catre ambreiaj ,disc.
    Sigur ca fiecare si-a facut o idee despre cauzele care pot limita durata de viata a acestuia.As vrea sa atrag atentia aici despre o alta cauza care poate distruge sistemul de preluare a socurilor existente pe discul de ambreiaj si anume FRANA de MOTOR.Da,atit ctit bine.Nici pe departe nu spun ca nu trebuie folosita,sunt pentru acesta manevra dar,trebuie cunoscut faptul ca arcurile de pe disc e moarte.Deci mare atentie la aceasta manevra.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #62
      Cum adica, bre? De ce ie moarte arcurili? Moare arcurili de pe disc, din cauza franei de motor?
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #63
        @ vitriol
        Nu iti spun.Mai gandeste-te.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #64
          Ba chiar te rog sa-mi spui ca sa nu mor prost. De aia suntem colegi de forum, sa invatam unii de la altii.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #65
            @ proteinman nu te impacienta. sigur e de la ambreiaj ?

            @ vitriol cand faci frana de motor, prin shock comprimi la maxim arcurile din disc iar ele fiind incinse pot suferi deormari foarte usor daca sunt de proasta calitate.
            pentru a asta se foloseste rev-matching si heel-toe. mai exact pentru a egaliza turatia discului de ambreiaj cu turatia volantei si a placii de presiune. ele avand aceiasi turatie, in momentul cuplarii nu mai exista ni cu shock pentru ambreiaj, motor, cutie sau planetare
            Last edited by alessandro; 18 November 2011, 21:41.

            Comment


            • #66
              Am glumit.
              La plecare discul transmite miscarea primita de la motor si o transmite catre cutie;In cazul folosirii franei de motor intre macanismul de transmise si axul motor se afla diferente mari de viteza.Discul este cel care mediaza aceasta neconcordanta si a face pe... arcurile lui.
              Ai simtit cum face o masina la care incurci din greseala tr.5 cu tr.3.?Da in nas.Intelegi ce forte se aplica pe mecanismul de amortizare a socurilor de pa disc.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #67
                Stimabililor, rolul arcurilor de pe discul de ambreiaj, este de a atenua socurile la plecarea de pe loc. Atat si nimic mai mult. Atunci cand "faci" frana de motor, arcurile alea nu mai au nicio treaba (ai deculpat ambreiajul, dai inferioara si ai cuplat ambreiajul).
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #68
                  cand faci frana de motor arculetele alea au tendinta de a se comprima si de a atenua shock ul. stai stai stai

                  vorbim de retrogradare din tr 5 in tr 3 la 80 kmh, nu cand mergi cu 80 si o lasi in frana de motor

                  la 80 cu a 5 a motorul are 2250 rpm. la 80 cu a 3 a are 4000. planetarelor, cutiei, le revine sarcina de a tura motorul, si vor face asta prin intermediul ambreajului. astfel ambreiajul simte asta ca o plecare "inversa" de pe loc ca sa zic asa, deci arcurile au de atenuat un shock
                  daca apesi acceleratia la 4000 rpm eliberezei planetarele cutia si ambreiajul de aceasta sarcina de a tura motorul

                  Comment


                  • #69
                    Mai tu vorbesti serios? Sigur nu glumesti?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #70
                      eu sau vitriol ?

                      Comment


                      • #71
                        Alessandro de data asta suntem de aceiasi baricada;sigur cu vitriol vorbeam,n-ai vazut ca am postat in acelasi timp.Da il convingem noi sper pana...dimineata.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #72
                          eu nu vreu sa fiu de alta parte a baricadei cu nimeni, crede ma. eu am toata noaptea la dispozitie

                          Comment


                          • #73
                            Stiati ca discurile de ambreiaj sport (racing) nu au niciun arc? Stiati ca in Formula 1, cu astfel de ambreiaje, plecarile de pe loc sunt limitate (gen, 10 plecari)?
                            Ia sa-mi spuneti voi mie cum atenueaza socurile, un disc de ambreiaj de pe o masina de Formula 1, in conditiile in care aia (ma gandesc eu) folosesc frana aia de motor intr-o singura cursa, de "o ia dracii".
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #74
                              pai....nu atenueaza

                              am scris mai sus. am mers cu un asemenea disc. la frane de motor facea clanc poc sau trosc si se tarshaiau rotile in spate. asa am rupt si cupla de cauciuc a cardanului de am ramas cu masina pe la Sinaia

                              Comment


                              • #75
                                @vitriol
                                Nu duce discutia pe mari si oceane;vorbim strict de masinile noastre.Se discuta de probleme de ambreiaj la Logan nu la masinile sport.In felul acesta dupa o ora ajungem sa uitam pe ce thread postam.Eu am atras atentia asupra unui lucru,tu faci cum crezi sau intelegi ce vrei.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google