Tremurat Si Smucit In Viteza I

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76


    Vin si eu cu intrebarea...kit-ul din link-ul de mai sus e bun pt un MCV 1.6 16v cu ambreiaj hidraulic? Vad ca in descrierea lui spune ceva de actionare mecanica. Trebuie cumparat oare rulmentul ala hidraulic care costa o data si jumate cat ambreiajul?

    Comment


    • #77
      @IancuMIC, eu am spus ca rolul arcurilor de pe discul de ambreiaj, este de a asigura o plecare de pe loc fara trepidatii, cat mai lina. Tu ai zis ca arcurile lucreaza de cate ori se cupleaza ambreiajul. Pentru a veni in sprijinul afirmatiilor mele, te-am pus sa te gandesti ce se intampla in cazul in care discul de ambreiaj nu este prevazut cu arcuri.
      @alessandro, probabil ce ai patit tu, a fost de la altceva.

      Sunt multe masini cu ambreiaje sport care circula pe starzile din Romania si nu raman nici fara cardane, nici fara planetare. Toata treaba este ca pleaca un pic mai smucit de pe loc.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #78
        Rulmentul de presiune hidraulic e in jurul a 250 ron.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #79
          Astept raspuns.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #80
            Acolo unde lipsesc arcurile se gasesc alte elemente de amortizare.Butucul discului este fixat elastic pentru a atenua socurile care s-ar transmite in lantul transmisiei
            Elementele de atenuare a socurilor intra in functiune la fiecare ambreiere intr-o masura mai mare sau mai mica.Fortele cele mai mici sunt suportate de aceste elemente cu cat viteza celor 2 mecanisme pe care le pune in contact(ax motor-arbore transmisie) este mai mica.De aceea la trecerea spre treptele 3,4,5 ambreiajul se elibereaza mai rapid.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #81
              Originally posted by vitriol View Post
              Astept raspuns.
              ai mers vreo dara cu un asemenea ambreiaj ? iti cad plombele din gura

              la franele de motor violente arcurile se comprima aproape de maxim. este inversul plecarii de pe loc.
              si la schimbarile de trepte acele arculete sunt mai mult sau mai putin solicitate.
              nu vrei sa intelegi nu mi mai bat capul ca nu are rost

              bucsa de la cardan s a rupt din cauza shock urilor ambreiajului in transmisie.

              Comment


              • #82
                Originally posted by IancuMIC View Post
                Acolo unde lipsesc arcurile se gasesc alte elemente de amortizare.Butucul discului este fixat elastic pentru a atenua socurile care s-ar transmite in lantul transmisiei
                Elementele de atenuare a socurilor intra in functiune la fiecare ambreiere intr-o masura mai mare sau mai mica.Fortele cele mai mici sunt suportate de aceste elemente cu cat vitezele celor 2 mecanisme pe care le pune in contact(ax motor-arbore transmisie) sunt mai apropiate.De aceea la trecerea spre treptele 3,4,5 ambreiajul se elibereaza mai rapid.
                Scuze pentru modificare.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  Rulmentul de presiune hidraulic e in jurul a 250 ron.
                  Deci pot sa iau orice kit de ambreiaj normal si acel rulment de presiune hidraulic separat?

                  Comment


                  • #84
                    Buna intrebare @prae2orian ...
                    Am fost ieri la un alt service si mi-a cautat kit-ul de ambreiaj dupa seria de sasiu .. intr-adevar la 16.16v (nu stiu daca la toate modelele dar la al meu cica asa e) rulmentul e actionat hidraulic.
                    Ce e de facut? Pe site la daciashop se pomeneste ceva de "actionare mecanica" in cazul kit-ului de la Sachs ...?!

                    PS: Or fi la 1.6 16v kituri de ambreiaj distincte in functie de seria de productie a masinii ..adica unele ambreiaje nu au actionare hidraulica si altele au ??
                    Last edited by raduroane; 19 November 2011, 10:56.

                    Comment


                    • #85
                      De regula berlinele 1.6 16v au ambreiaj "pe sarma", iar mcv-urile au hidraulic si unele au si comanda de la cutie pe cabluri.
                      Dar nu e nimic batut in cuie...am vazut berline prestige d'alea "clasice" (e4) cu ambreiaj hidraulic, asa ca...
                      Keyboard error or no keyboard present.
                      Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                      Comment


                      • #86
                        Inteleg faptul ca oamenii vor sa-si faca o socoteala in ceea ce privesc cheltuielile reparatiilor dar, nu va grabiti sa cumparati anticipat piese pana nu stiti exact cetip va trebuie.Desfaci si vezi atunci altfel risti sa inchizi aiurea niste bani sau sa te rogi de comercianti sa-ti schimbe o piesa.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by IancuMIC View Post
                          ..... Desfaci si vezi atunci altfel risti sa inchizi aiurea niste bani sau sa te rogi de comercianti sa-ti schimbe o piesa.
                          Nu stiam dar treaba e mai simpla decat credeam. Nu trebuie sa desfaci decat capota.
                          Am fost azi la un alt dealer Dacia, chiar la seful de service si s-a uitat pe deasupra la motor exact 10 secunde.
                          Sigur ca mi-a reconfirmat ca ambreiajul nu intra pe garantie dar in alta ordine de idei masina mea are ambreiajul clasic pe sarma (manual).
                          La cel hidraulic exista o tevutza dedicata (cu lichid de servo) si nu mai are nici un fel de alta prindere pe cablu sau chestii de astea ....
                          Cica hidraulice sunt la prestige in general .. eu am laureate+

                          Poate scap mai ieftin la piese, ca rulmentul ala actionat hidraulic ridica valoarea kit-ului cu inca ~250 lei

                          Comment


                          • #88
                            Atunci te asteptam cu detalii.Mult succes.
                            P.S.
                            Nu te zgarci la tarate;ambreiajul e una din piesele importante ale masinii,de el se leaga multe,pana si confortul psihic la volan.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #89
                              ai rezolvat problema?
                              si eu am o probl asemanatoare dar am un 1,4 din 2005
                              am 77.000km am schimbat uleiul bujiile si filtru de aer acum 3 luni si de la 60.000km e pe gaz
                              la mine cand se incalzeste motorul acul turometrului(la relanti) scade de la 1000(cat imi sta mie la relanti normal) la 6-700 si la fel trepideaza
                              la plecarea de pe loc nu stiu nu am fost atent la asta(nu am mai condus-o dupa ce am descoperit problema pt cn nu stie n-am carnet)
                              de la ce poate fi???
                              I changed her oil , she changed my life
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Turatia normala pentru relanti,700-750rpm.Trepideaza la relanti,in stationare?
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google