Cheia de desfacut roti!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by doru View Post
    Cum vi se pare...oi fi eu mai nepriceput...dar la prima pana...am si strambat-o ...plus ca nu am reusit sa destrang roata cu ea!parca ar fi din plastic ...

    faci cumva sala?? muschi alea alea )
    aia a fost pusa doar sa iasa la inventar (ce tie nu tia iesit ? )iati una in X

    Comment


    • #32
      @golanu Stiu de doua modele. Unul seamana foarte mult cu cel folosit la "batrina doamna" cu forma unui romb si al doilea tip o chestie cu un picior de reazem pe sol si un brat cu care agati pragul masinii si il ridici. Eu am in portbagaj modelul vechi (romb) primele cricuri de acest tip au fost lnlocuite pe motiv ca rulmentul care prelua rotatia manivelei si sarcina masinii ceda foarte usor (sareau bilutele din el) In principiu zic ca amindoua sunt bune!( daca le ai la tine) cred ca te descurci mai bine cind ai ceva la indemina si nu trebuie sa stai miloaga in drum .Cum se foloseste?-"nevoia este cel mai bun sfetnic!"
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #33
        Cheia aceea telescopica e sfinta si costa doar vreo 20-25 ron(face toti banii).Cheile de roti atit la Logan cit si la Solenza sint de toata jena,mai ales daca ai jenti ALU,la care stiti bine ce greu se desfac prezoanele.Eu unul am facut o pana pe Valea Oltului(noaptea,cu jenti ALU pe masina si am rupt cheia fara sa reusesc sa desfac decit un prezon.Noroc mare am avut cu un nene f amabil care s-a oprit si mi-a dat cheia lui de roti(CEA TESCOPICA).Nu cred ca vreti sa aveti asemenea experiente triste di cauza unei chei de roti.
        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

        Comment


        • #34
          Eu am avut folosit cricul si cheia de roti de la loganul meu si nu s-a intamplat nimic din ce spuneti voi aici... Am sarit si cu piciorul pe ea,cam la fiecare prezon,nu s-a indoit nimic,cricul e ok... Masina e din primul lot,am uitat sa mentionez

          Comment


          • #35
            Cricul acela nou e prost tare(nu cel de tip romb). Daca nu ai dexteritate la mana i-ti julesti degetele.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #36
              Am avut si eu probleme cu cea de fabrica acum am luat alta. Depinde cat de tare e stransa roata

              Comment


              • #37
                Ce ma observat. A trebuit sa folosesc cricul si era cam umezeala afara. A doua zi deja era ruginita tija(surubul) nu mi-a venit sa cred cum e posibil. Credeam ca e uns-dar chiar asa sa rugineasca la prima folosire de la umezeala.
                1.5 dc

                Comment


                • #38
                  O sa postez aici chiar daca e vechi topicul. Va rog indicati-mi si mie unde sunt locurile corecte de pozitionare al cricului sub masina pt. a da jos roata fata/spate. Eu nu mi-am dat seama daca am pus cricul unde trebuie, cel putin pt. roata spate am prins aiurea de tot sub punte. O poza , o schita e binevenit, in manual era vag de tot prezentat. Si ma gandesc sa nu pun vreodata in loc gresit sa treaca prin tabla

                  Comment


                  • #39
                    eu folosesc descrierea din figura
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      din cate vad voi aveti chei si cricuri de tip opel ... eu am de tip old school ... dacia si cheia si cricu...
                      sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/newthread.php?do=newthread&f=6

                      Comment


                      • #41
                        eu chiar nu am avut probleme cu cheia si cricul. Iar cheia e solida, m-am suit si cu piciorul pe ea sa desfac roata. Masina e din 2008 februarie. Schimb rotile de iarna/vara fara probleme. Cricul pare mai palid, adica ma astept sa se rupa oricand, nu am incredere in el si il dublez cu altceva.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by 1.6_mpi View Post
                          eu folosesc descrierea din figura
                          iti multumesc, deci sa inteleg ca pt asta sunt gaurelele alea multe pe marginea aia ? cel putin la mine marginea respectiva are mai multe gaurele an2006, la modelul din poza vad ca numai langa roti, am desenat niste ovale cum apare la mine. Sau or fi pt ceva praguri?
                          Attached Files
                          Last edited by lord_wader; 30 March 2010, 21:01.

                          Comment


                          • #43
                            pentru ridicare se folosesc nunai locurile de langa roti, ca cele din figura si ca cel indicat de tine prin sageata. nu prea imi dau seama exact din poza ta la care alte ovale te referi
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              care alte gaurele?

                              Comment


                              • #45
                                Alea ovale sunt punctele de sudura. La extremitati sunt gaurile pt cric.
                                sigpic42.453.149

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google