Am cric de nissan identic cu cel de logan si cheie pentru roti modelul care era odata la dacia 1300. Ambele se potrivesc in locurile in care stateau originalele de logan. Ambele sunt foarte bune si nu am treaba cu ele. Cheia originala de loagan (in forma de L) a ramas capul de 19 pe prezon si L la mine in mana, iar cricul l am aruncat intr un sant ca mereu i mi loveam mainele din cauza coarbei.
Cheia de desfacut roti!
Collapse
X
-
Eu am un ph2 cu cheie de roti standard in forma de L, iar cind am vrut s-a desfac prezoanele ca sa schimb rotile cu cele de vara s-a indoit intr-o parte. Nu mi-a venit sa cred cit de slaba este si ce usor se indoaie daca ma urc cu piciorul pe ea
Stie cineva vreo cheie de roti de calitate care sa se potriveasca in locul ala?Last edited by usr1; 13 April 2012, 20:37.
Comment
-
vezi ca au in Carrefour o cheie cu tubulara cu cap de 17 si 19 cu tija telescopica , se lungeste pana la 50 cm parca si e pana in 40 de lei, dezavantaju este ca nu poti sa o pui in locul celei vechi, trebuie sa ii gasesti alt loc
Comment
-
Dar cheiea aia cu brat telescopic nu e de proasta calitate? Am sa dau o fuga dupa pasti de acum si pina la dez sa vad poate gasesc vreo cheie de bmw sau mert mai de Doamne Ajuta.
Cu cricul nu am avut probleme cu toate ca am observat ca si el e de cea mai proasta calitate.
Comment
-
Eu chiar azi m-am apucat sa desfac rotile(toate 4). Vreau sa va spun ca este prima oara cand folosesc cricul si cheia aceea. Daca nu te urci cu 100 de kg pe ea e chiar ok. La mine nici nu s-a rupt nici nu s-a strambat, si am reusit sa desfac 4 prezoane care erau stranse la vulcanizare, deci mult mai tare. La cric am pus doar o scandura sub el pentru orice eventualitate. Frana de mana si bagata in viteza si nu am avut nici o problema.
Comment
-
La vulcanizarea unde imi schimb eu cauciucurile, se strang prezoanele cu cheia dinamometrica si sunt pus sa semnez pentru asta. :>
Am facut o pana si nu am avut nicio problema cu cheia "L" din fabrica. Problema mea e ca nu-mi dau seama nici mort cum sa pun cricul inapoi (in partea stanga a portbagajului) fara sa se balangane manivela cricului (romb).A fost: 1.4 MPI
Acum: Logan 1.6 16v
Comment
-
E foarte simplu: se leaga tot cricul cu o sfoara, elastic
Aceeasi problema o avusesem si eu, ma si intrebam ce imi tot zdranganea in portbagaj, singura solutie e cea de mai sus, din pacateLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment