Cheia de desfacut roti!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am cric de nissan identic cu cel de logan si cheie pentru roti modelul care era odata la dacia 1300. Ambele se potrivesc in locurile in care stateau originalele de logan. Ambele sunt foarte bune si nu am treaba cu ele. Cheia originala de loagan (in forma de L) a ramas capul de 19 pe prezon si L la mine in mana, iar cricul l am aruncat intr un sant ca mereu i mi loveam mainele din cauza coarbei.

    Comment


    • #62
      eu nu am avut probleme cu cheia si masina e din 2005 am dat o data jos rotile ca sa pun aparatorile de noroi pe spate

      Comment


      • #63
        salut cristi sunt radu ma poti contacta pe pm sa discutam ceva savoiu_rf 82

        salut cristi ma poti contacta pe pm savoiu_rf 82
        Last edited by savoiu_rf 82; 9 January 2011, 21:08. Reason: Automerged Doublepost
        SRF TARGOVISTE

        Comment


        • #64
          Tocmai am rupt cheia de roti. E slabuta rau cheia originala in forma de L. Mai bine luati una mai solida preventiv ca sa nu ramaneti in drum.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • #65
            Eu am un ph2 cu cheie de roti standard in forma de L, iar cind am vrut s-a desfac prezoanele ca sa schimb rotile cu cele de vara s-a indoit intr-o parte. Nu mi-a venit sa cred cit de slaba este si ce usor se indoaie daca ma urc cu piciorul pe ea
            Stie cineva vreo cheie de roti de calitate care sa se potriveasca in locul ala?
            Last edited by usr1; 13 April 2012, 20:37.

            Comment


            • #66
              vezi ca au in Carrefour o cheie cu tubulara cu cap de 17 si 19 cu tija telescopica , se lungeste pana la 50 cm parca si e pana in 40 de lei, dezavantaju este ca nu poti sa o pui in locul celei vechi, trebuie sa ii gasesti alt loc

              Comment


              • #67
                Din asta am si eu......am gasit-o cu 26 de lei in Selgros Suceava.
                E foarte robusta si face stransul/slabitul prezoanelor o joaca.
                Atentie insa......e foarte usor sa strangi prea tare pentru ca are o parghie foarte buna si amplifica mult forta cu care actionezi.

                Comment


                • #68
                  Si la mine s a rupt cheia de roti ...cum a spus cristi : la dezmembrari cric si cheie de ceva strain

                  Comment


                  • #69
                    Dar cheiea aia cu brat telescopic nu e de proasta calitate? Am sa dau o fuga dupa pasti de acum si pina la dez sa vad poate gasesc vreo cheie de bmw sau mert mai de Doamne Ajuta.
                    Cu cricul nu am avut probleme cu toate ca am observat ca si el e de cea mai proasta calitate.

                    Comment


                    • #70
                      Cricul nu e de proastă calitate, e de proastă proiectare, deşi nu e proastă proiectarea e doar economică, proastă în raport cu altele.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • #71
                        orcum cricul e de toata jena,iar cheia eu am rupto,iar acuma mi-am cumparat una mai rezistenta,iar in legatura cu cricul cand il pui te tot belesti pe maini,cat te atent poti sa fi tot de bulesti,si eu in curand il schib.

                        Comment


                        • #72
                          Eu cind folosesc cricul imi pun si manusi pe maini ;) Cit despre cheia de roti e clar ca otelul ala e de proasta calitate de se rupe sau se indoie asa de usor.

                          Comment


                          • #73
                            Eu chiar azi m-am apucat sa desfac rotile(toate 4). Vreau sa va spun ca este prima oara cand folosesc cricul si cheia aceea. Daca nu te urci cu 100 de kg pe ea e chiar ok. La mine nici nu s-a rupt nici nu s-a strambat, si am reusit sa desfac 4 prezoane care erau stranse la vulcanizare, deci mult mai tare. La cric am pus doar o scandura sub el pentru orice eventualitate. Frana de mana si bagata in viteza si nu am avut nici o problema.

                            Comment


                            • #74
                              La vulcanizarea unde imi schimb eu cauciucurile, se strang prezoanele cu cheia dinamometrica si sunt pus sa semnez pentru asta. :>
                              Am facut o pana si nu am avut nicio problema cu cheia "L" din fabrica. Problema mea e ca nu-mi dau seama nici mort cum sa pun cricul inapoi (in partea stanga a portbagajului) fara sa se balangane manivela cricului (romb).
                              A fost: 1.4 MPI
                              Acum: Logan 1.6 16v

                              Comment


                              • #75
                                E foarte simplu: se leaga tot cricul cu o sfoara, elastic
                                Aceeasi problema o avusesem si eu, ma si intrebam ce imi tot zdranganea in portbagaj, singura solutie e cea de mai sus, din pacate
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google