Zgomot Dubios La Intalnirea Unui Obstacol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pai chiar prinderea ei de sasiu.Daca masina nu are caseta servo atunci mai poate troncani in interior o anume bucsa de teflon.

    Comment


    • #77
      cu prinderea?cam dubois ,ar fi trebuit sa umble la ea sau busita masina dar nu a umblat
      are servo ,altceva?
      Last edited by romeo-alex; 8 December 2011, 22:37.

      Comment


      • #78
        Foarte corecta precizarea.A mai postat cineva la postul nr.5 si 11 ca poate fi invocata si aceasta sursa a zgomotului.Ma mira faptul ca unii arhicunoscatori nu au auzit de bucsa de teflon de la caseta de directie.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #79
          @ romeo : nu stii unde stau ?
          @dani : cum o verific ?

          Comment


          • #80
            Daca are caseta de servo...ei bine aia nu troncane...deci...eliminare....Asta e spus si garantat de mecanici autorizati.

            Comment


            • #81
              Scuze ca te contrazic @ danyel;la postul nr.11 am expus un caz la care am fost martor, si avea servo.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #82
                @ usere stiu
                daca ar fi fost bucsa aia ar fi facut urat si inainte de schimbatul telescoapelor asa ca zgomotul a aparut dupa
                nu neg lucru asta ca ar fi bucsa , ma lamuresc eu pe la reprenzentanta la un prieten

                Comment


                • #83
                  Eu te cred pe tine...am spus doar ce mi-au spus mie cand am sugerat ca ar bate ceva la caseta...si de fapt era un cap de bieleta.La mine au avut dreptate ei.Stiu ca la caseta exista un surub care strange tachetul impingator(sper ca ma exprim ok) si daca ala se mai strange putin ar trebui sa dispara zgomotul(daca e de la caseta),doar ca ingreuneaza un pic directia.
                  Last edited by danyel; 8 December 2011, 22:49.

                  Comment


                  • #84
                    1) daca spuneti o piesa , macar puneti si voi o poza pentru ca nu stiu de care vorbiti
                    2) am servo
                    cu riscul de a ma repeta zpun din nou toate piesele schimbate :
                    -capeti de bara
                    -bielete antiruliu
                    -bucsi bara stabilizatoare
                    -telescoape
                    -flanse telescoape
                    -rulmenti telescoape
                    Last edited by user2000; 8 December 2011, 22:53.

                    Comment


                    • #85
                      Uite ceva in acest sens;

                      Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #86
                        multumesc Iancule! , si o intrebare simpla: cum o schimb ?cat costa? si dupa aia trebuie sa fac din nou unghiurile nu :|

                        Comment


                        • #87
                          Nu am schimbat niciodata la Logan(la Dacia cred ca am schimbat vr-o 4). De geometrie ce sa-ti spun, asa ar trebui dar ...in fine pretul unei bucse de teflon nu cred ca e mai mult de 10-15 ron(banuiesc doar)
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #88
                            eu am vaut pe net cel mai ieftin 50 de lei , cel mai scump 100lei si cum se schimba ? unde-i pozitionata ?

                            Comment


                            • #89
                              Eu zic sa cauti pe cineva care se pricepe! Sigur ai schimbat piese care inca erau foarte bune. Deja ai inlocuit peste 50% din suspensia masinii si nu ai inlaturat problema... Iti arunci banii la gunoi! Cati Km are masina aia? Ai verificat mansonul acela de care iti ziceam mai sus? Din ce ai dercris tu 99% problema e de la ala!
                              Last edited by raduSB; 10 December 2011, 20:55.

                              Comment


                              • #90
                                nu e de la mansonul ala , bieletele antirului erau varza, capetele de bara la fel , nu intelegi ca am fost la service si mi-au zis baietii ca e de la amortizoare ? si le-am schimbat de bune !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google