If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!
Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!
Dupa multe cautari si foarte multi bani bagati in fiare am reusit sa gasesc varianta optima pentru a elimina producerea de span a unei pompe de injectie 1,5 dci!
Practic o sa aveti un motor fiabil cel putin 400000Km !!
Am facut un filmulet pe youtube in care explic foarte amanuntit aceasta modificare :
o intrebare.... conductele de la rezervor la pompa sunt proiectate sa reziste la presiunea pe care o sa o bage pomba de benzina? ele au fost proiectate astfel incat pompa de motorina tragea combustibilul nu il impingea cu presiune. ma gandesc ca o sa inceapa curga pe undeva sau sa imi iasa conductele din filtru de exemplu. parerea mea. in rest... principiul pare ok desi am mici indoieli. banuiesc ca se poate imbunatati. multa bafta la modificari
stai linistit.... de uzura planificata si uzura morala planificata a lucrurilor ai auzit vreodata? mai pe scurt unele lucruri sunt fabricate sau programate sa se strice dupa un anumit interval de timp sau timp de folosire. era un film despre asta. sunt facute sa se strice.
Ideea este ca motorina devine mai vascoasa la frig si nu cred ca va face fata o pompa de benzina, dar astept parerile celor care au facut modificarea.
Intrebarea mea este.. Ce se intampla cu motorina care nu se mai intoarece pe retur?.La benzinare exista un retur si astfel nu se forteaza pompa, dar in cazul prezentat pentru modificarea pompei de DCI nu vad pe unde se intoarce surplusul de motorina in rezervor, ceea ce insemna ca pompa aceea din rezervor o sa fie suprasoliciata.
iveco, daca nu ma insel are o pompa de motorina in rezervor pe langa pompa de injectie. nu stiu mai multe detalii gen cata presiune baga si ce alt rol mai are.
Ideea este ca motorina devine mai vascoasa la frig si nu cred ca va face fata o pompa de benzina, dar astept parerile celor care au facut modificarea.
Intrebarea mea este.. Ce se intampla cu motorina care nu se mai intoarece pe retur?.La benzinare exista un retur si astfel nu se forteaza pompa, dar in cazul prezentat pentru modificarea pompei de DCI nu vad pe unde se intoarce surplusul de motorina in rezervor, ceea ce insemna ca pompa aceea din rezervor o sa fie suprasoliciata.
Bine inteles ca va exista retur... este vorba despre motorina care va veni pe returul injectoarelor. Totusi cred ca este nevoie de o supapa de suprapresiune pe conducta de tur, care sa dea pe retur motorina in caz de functionare anormala (in functie de vascozitatea motorinei, etc)
Returul injectoarelor se intoarce in rezervor in zona sorbului... Dupa ce se incalzeste motorul, problema de vascozitate a motorinei dispare.
Trebuie vazut ce se intampla la -15 ... -20 grade cand motorina este muuuult mai vascoasa decat benzina, pentru care a fost proiectata pompa de benzina.
Merita testat ce a pus initiatorul aici - si trebuie felicitat pentru incercarile facute.
@ alessandro ... Sa nu-ti vina vreo idee sa-ti treci 16v -ul pe motorina... ca tot sunt atatia care blameaza dci-ul de la Renault, ca nu a trecut la 16v, cum au toate motoarele VW diesel.
L.E. Fiind vorba despre un motor diesel (care constructiv nu are clapeta de acceleratie), in cazul in care pompa de benzina din rezervor nu asigura debitul necesar de motorina, singurul aspect va fi limitarea turatiei motorului la debitul furnizat de pompa de joasa presiune
PS: Exista si motoare diesel cu clapeta de acceleratie, sa nu-mi sara carcotasii in cap --- vezi Mercedes-Benz 123 (Cobra) si la care cantitatea de motorina injectata de pompa de injectie era "corectata" in functie de vacumul din galeria de admisie
Last edited by ion_R5; 28 November 2011, 02:18.
Reason: Automerged Doublepost
Nu pot decit sa felicit pe solan_1975 pentru staruinta cu care a muncit pentru a gasi o solutie pentru a corecta o deficienta, spun eu majora, la motorizarea diesel a Logan-ului!! In mod normal acest lucru ar fi trebuit sa-l faca fabricantul dar....se pare ca a facut corectii doar pe modelele Renault ..iar restul suntem cantitate neglijabila si in plus ...sa traiasca economia de consum!!! Cineva trebuie sa produca iar niste fraieri, mai multi sau mai putini, trebuie sa-i sustina pe primii!!
Interesanta modificarea propusa si in principiu eu sper sa fie si viabila, functionala si fiabila!! Pe mine personal ma intereseaza aceasta modificare iar ca mine cred ca sunt destui pe aici!!!
Caut si eu o pompa defecta sa experimentez pe ea. Am cativa prieteni care se chinuie cu tractorasele pe care as incerca sa ii ajut.
Interesanta idee, felicitari Solan!
Vazusem pe Laguna 1.9DCI ca sunt variante cu pompa electrica in compartimentul motor, o sa incerc sa fac rost de una.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment