Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by adicata2003 View Post
    Apropo, ai idee cum functioneaza in amanunt o asemenea pompa?
    Spre deosebire de pompa de injectie clasica bosch sau luchas,pompa delphi este simpla nu trebuie nici o inginerie,doar putina atentie sa o demontezi,sa studiezi componentele,si sa o montezi la loc, pe noi ne intereseaza eliminarea pompei de joasa si inlocuirea ei cu una electrica,ceea ce unii au reusit insa se pare ca exista solutii mai simple,tu vii cu teoria chibritului dar nimic concret,iti spun eu ca pompa de inalta(capul hidraulic) daca scoate span, asa cum precizezi tu in posturile tale.nu ai sa vezi motor pornit nici cu slujbe.din ce cauza nu porneste?uzura in capul hidraulic.

    Comment


    • Dac citeai ce am scris mai exact in posturile anterioare, ai fi observat de unde am zis eu ca provine pilitura. Nu de la pompa de inalta in sine, adica de la pistonasele ale de 4mm diametru, ci de la partea de actionare a celor doua pistonase, Adica de la rolele alea cilindrice ce ruleaza pe "cama"interioare cu sectiune patrata si colturi rotunjite. Acolo ia nastere pilitura. Nu la partea de pistonase.


      Oricum,repet, faceti cu va taia capul, cum vreti voi, sunt masinile voastre. Eu atata va spun, modificarea, nu ca nu functioneaza, functioneaza perfect, dar este inutila, cauza nu este eliminata.


      Parerea mea este ca voi nu sunteti informati indeajuns sa cunoasteti perfect sistemul. Daca il cunosteati, cu siguranta, vedeati ca e inutula acesta schimbare.

      Comment


      • Sal ai dreptate:- adicata 2003:-.Eu incerc sa elimin pe rand :CAUZA:cred ca problema este a aceelor piese .Nu sunt calite tratate gen bila de rulment ,daca sunt prea bine facute producatorul moare de foame.Eliminand si acele parti de metal de la pompa de medie care sa poate sa produca si acelea span ramane doar partea de inalta care este sa sper ultima si singura producatore de span.Adaugand ulei in motorina poate lungim ,ajutam sa se unga piesele din inalta si poate ajutam sa functioneze pompa in jur de milioane de km .Pompa electrica de motorina ca se arde sau se strica asta este se schimba la pret de ..dar nu strica si altceva.Va doresc milioane de km fara probleme.Eu caut in continuare solutii de ameliorare a :CAUZEI: de producere a spanului efectele se cunosc.

        Comment


        • http://www.youtube.com/watch?v=KHT6T...---------Uzura patrate de la pompa de medie presiune-
          Attached Files
          Last edited by petronel; 3 February 2013, 17:47.

          Comment


          • Nu sunt eu.http://www.youtube.com/watch?v=W9aybqKnYo8

            Comment


            • Prin cadere simpla nu functioneaza .. dar cu pompa electrica confirm functioneazaAlimentarea se ia de pe un releu de la ECM avantajul este ca sta pornita atunci cand dai la automat ... dezavantajul este ca se opreste la 2 minute dupa oprirea motorului ... pompa electrica de pe megan de 1.9 functioneaza garantat ridica presiunea mai bine de 6 atmosfere (fata de cat baga pompa de transfer) si ai un demaraj mai rapid decat pe alimentare clasica. Trebuie neaparat scosi paletii din pompa de transfer. Respect
              poti sa confirmi la cine ai vazut? sau...cine te-a invatat?
              nu stiu de ce dar din postul tau pare ca e atributul tau, munca ta. oare e asa sau ne folosim de munca altora? mie mi-a luat foarte multa munca, tie doar un search, si deja iti atribui patentul, sau mi se pare mie? te astept cu o explicatie.


              @ Meggeo82 : Felicitari pentru initiativa ! Se pare ca ideea ta este cea care asigura rezolvarea (?) cauzelor legate de span.
              Stiu ca este mult ce-ti cer, dar ...nu ai putea, totusi, sa pui niste poze cu modificarea ? Probabil sunt multi care isi doresc asta (in scopuri ...comerciale ) dar mai suntem si noi, ceilalti, posesori de dCi -uri si care ne rugam in fiecare zi "sa nu faca si a mea pilitura" ! Stiu ca m-ai invitat la tine sa vad "life" modificarea, dar ... vremea si vremurile m-au tinut si inca ma mai tin departe.

              Nota : "?" este pus pentru ca am citit si pareri (destul e avizate, zic eu) ca pilitura este produsa ŞI/SAU de partea de inalta presiune a pompei ... De cat timp ai modificarea si cati kilometri ai parcurs ? Ai descoperit, intre timp, necesitatea unor "ajustari" la componentele montate initial ? Multumesc anticipat, pentru orice raspuns ! Sa ai numai drumuri bune !
              am un an si patru luni si am depasit weekend-ul asta 60 000km.
              nu am facut nici o ajustare fata de initial.
              nu am facut poze, si nici nu o sa fac. am explicat foarte larg pe acest forum. daca un search e prea mult...
              invitatia ramine valabila.
              te salut!

              Comment


              • sincer, pare cam dubioasa incapatanarea ta de a nu face poze.
                deci noi sa te credem pe cuvant ?

                Comment


                • Salut. Multumesc meggeo82, eu personal la tine am inteles si citit aceea modificare benefica tuturor.Eu personal te consider : a ta" Nu mi insusesc nimic ,nici nu doresc doresc sa fac si eu sa nu am probleme sa invat din experienta ta.Cred ca o ultima intrebare---ce cod scrie pe pompa ta de motorina UN COD.Sa stiu si eu cea ce cer.MULTUMESC .PS.Poate te razgandesti si ne arunci si noua cateva poze asa de plictis.Multumim.

                  Comment


                  • Meggeo a arat -cui a vrut si a putut sa se duca la el - modificarile !
                    Si eu am primit invitatia de a vedea cu ochii mei realizarea...asa ca nu vad nimic dubios aici ! Ba, chiar consider destul de normala aceasta atitudine ; sunt multi care si-ar insusi-o si s-ar impauna cu ea, ca sa nu mai zic de beneficiile financiare !
                    Desi NU sunt convins ca partea de joasa (sau NUMAI partea de joasa presiune) produce span, cand voi avea timp iau un bax-doua de Pepsi si dau o fuga la Gaesti ! Multumesc, Meggeo, inca o data, pentru invitatie !
                    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

                    Comment


                    • Sal. Scuze, scuze dar cred ca si tu ca si meggeo82 sincer si cu scuzele de rigoare partea financiara va intereseaza.Inteleg inventiile voastre foarte bine bravo voua Dar mai scapati si >el>cateva imformatii pentru cei <saraci.< daca aveam asa de multi bani plateam ma duceam la el si gata.Multumesc si scuze.

                      Comment


                      • poftim informatii:https://www.loganclub.ro/forum/pompa...-t6211p23.html
                        sper sa fi lamurit si poate nu o mai gindesti ca o tine cineva secret. daca o tinem secret, nu mai explicam cum si in ce fel, si si din ce am obs eu,cam toata lumea se orienta pe modalitatea propusa de Solan, care este o mare ineptie.
                        si mai uita-te si cind am postat-o, ca sa nu mai fi asa neincrezator cind primesti mura in gura, SI MAI ALES SI MOCA!!!
                        deci cum e cu partea financiara???

                        si inca ceva: marti vin in Bucuresti, dupa prinz, daca vrei sa vezi cum stau lucrurile, life, pe masina mea, ai nr meu pe profilul public.
                        te salut!
                        Last edited by meggeo82; 4 February 2013, 02:18. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • A mai facut cineva intre timp pasul spre pompa de transfer electrica?
                          @meggeo82---ai dreptate in tot ceea ce ai explicat despre aceasta modificare, cea a lui solan este greu de realizat si in primul rand nu este functionala, studiez problema de cand a aparut postarea lui pe youtube...
                          Eu unul sunt pe punctul de a o face dar astept schimbul de distributie ca sa pot inlocui pompa de injectie cu una modificata.
                          As avea o intrebare la tine: nu crezi ca ar fi mai bine daca am freza canelurile de la discul mobil din pompa de joasa pentru ca acesta sa ramana fix? (sa nu se mai invarta odata cu rotorul pompei, ci pur si simplu sa ramana ca un distantier intre cele doua discuri fixe). In acest mod ar fi eliminata si frecarea dintre acele 3 discuri care alcatuiesc pompa de joasa.

                          Comment


                          • --------------------------------------------------------------------------------

                            Citat:
                            Original a fost postat de meggeo82
                            -pornire normala cu injectoare proaste.

                            -raspunsul motorului la apasarea acceleratiei este mai rapid decit in varianta clasica.
                            -pornire normala in conditii de cristalizare a motorinei

                            Din cite stiu eu,unui coleg i te adresezi,elegant, diplomat si chiar colegial.Tonul tau nu lasa sa se inteleaga acest lucru...! Imbunatatirile(cu liniuta) de mai sus,sunt asemenea unor gogosi(la propriu).Voi argumenta cit de curind afirmatia. Referitor la eliminarea inclusiv a rotorului(pompei de aspiratie),e adevarat si l-am inlocuit cu o componenta identica(fara dantura de antrenare) din textolit cu doua inele(oringuri),de etansare intre cele doua componente metalice.Scopul acestei inlocuiri,este cel declarat -anularea generarii de span-. Referitor la prezentarea "metodei" cred ca o voi face cind prima masina modificata va avea cel putin 100000KM ,fapt ce imi va confirma ca este un lucru,daca nu bun,cel putin demn de luat in seama.In continuare sunt convins ca persoanele ce vor sa "atace" aceasta problema trebuie sa detina un bagaj de cunostinte,ce-i vor feri de multe chestii nedorite.

                            Comment


                            • @big_electro61--- nu ai facut inca 100.000km ? vrem si noi niste prezentari detaliate...sa inteleg ca functioneaza si cu pompa de aspiratie fixa? Am mai citit postul tau dar te contrazicea meggeo82 cum ca nu ai putea merge cu masina, cum ca ar functiona numai la relanti...
                              Este bun si cum a facut meggeo82 cu polisharea piesei mobile din pompa de aspiratie, dar de ce sa nu eliminam de tot frecarea dintre acele discuri?

                              Comment


                              • E o problema sa faci 100000Km,la relanty.Unii pot spune orice,eu nu doresc merite,diplome,etc. Cred ca e greu sa "inventez" eu,apa calda.Nevoia,ne obliga sa facem cele mai trasnite,imbunatatiri(zicem noi).Unii vor sa fie -taticii- ideii,sa fie sanatosi!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google