Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca vreti sa stiti umblati dupa cai verzi pe pereti ...toata povestea asta de 4 ani a inceput cind eu am cumparat loganul de la '' SOLAN '' ...defect de 6 luni in service ..fara nici un rezultat sau diagnoza a mecanicilor de acolo ...cu o gramada de bani aruncati .,., am montat in fata lui ''SOLAN'' piesele modificate de mine si merge si acum masina ., pt cei interesati daca se rezolva problema cu REPARATUL POMPEI si curatatul instalatiei nu exista sa nu mearga .am masini reparate cu peste o suta de mii km si inca merg foarte bine ,,. inclusiv am motoare facute din bucati si merg bine .

    nu pot sa divulg modificarea ,.,as pierde prea mult ., POMPA TREBUIE REPARATA .,e suficient nu e neaparat modificata ,. se poate modifica da nu trebuie ,.,.
    Last edited by flaviano111; 7 November 2014, 23:54. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • ar trebui inchis topicul ca se bat campii inutil. nu exista nicio modificare, si noi tot asteptam o dovada, ca fraierii. cred ca flaviano e o clona a lui solan, care are chef de mistouri pe seama celor ce cred in solutia minune.

      Comment


      • Originally posted by flaviano111 View Post

        nu pot sa divulg modificarea ,.,as pierde prea mult ., POMPA TREBUIE REPARATA .,e suficient nu e neaparat modificata ,. se poate modifica da nu trebuie ,.,.
        Incearca sa recitesti ceea ce scrii,o sa fii uimit cind o sa constati ca nici tu nu intelegi! Legat de "modificare", eu zic sa o pastrezi secreta,deoarece pompa respectiva,a fost proiectata "bolnava",tratamentul facindu-se ulterior cu DLC,cind au disparut si efectele.O idee chiar stralucita,daca e cunoscuta,poate fi contrazisa(cu argumente),imbunatatita si urcata la alt nivel valoric.O idee necunoscuta,e egal cu zero barat,o ia posesorul cu el in mormaint...

        Comment


        • Am fost putin cam dur cu voi ...dar ,SUNT CURIOS DECE TOATA LUMEA VREA MODIFICAREA ASTA A MEA ,.,.????? DE CE NU VREA NIMENI SA STIE CUM SE REPARA O POMPA CU ADEVARAT ???? SAU PUNETI POMPE NOI ..NU SCOATETI DOAR PALETII CA PE YOUTUBE .CA TOT FACE SPAN

          Comment


          • Originally posted by B997NDL View Post
            ar trebui inchis topicul ca se bat campii inutil. nu exista nicio modificare, si noi tot asteptam o dovada, ca fraierii. cred ca flaviano e o clona a lui solan, care are chef de mistouri pe seama celor ce cred in solutia minune.
            Publicat pe 25 Jun 2012, la Loganul de 70 de cai, topicul: Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit) , pag 23 , postul 445.

            " Citat:big_electro
            Citat:
            Da,am facut prima modificare in urma cu 3ani si jumatate.Am incercat sa elimin o parte din sursa de span(pompa de aspiratie),deoarece pompa de inalta trebuie sa lucreze,nu poate fi eliminata.Pompa electrica preia rolul pompei de aspiratie si prin regulatorul de presiune(original) se alimenteaza pompa de inalta ce isi face treaba.Modificare este doar in ansamblul pompei,ce consta in eliminarea rotorului si a paletilor pompei de aspiratie,iar in exterior se....
            colegu, colegu, parca acum citeva luni ma tot intrebai cum am facut modificarea pe electric, orice spuneam ma contraziceai, si ce vad? tu o ai de 3 ani? oare nu ti-a iesit? sau e ceva gresit pe acolo, dar in acelasi timp suntem si moralisti cu ceilalti, adica chestii de genul: "daca nu ai un bagaj minim de cunostinte... ", lasind impresia ca suntem prea specialisti...

            DECI, stimati colegi, e valabil pentru cei cu bun simt, nu pentru ingimfati.
            O P E R A T I U N I, M A R E A T E N T I E:::!!!

            -pompa electrica de motorina Bosch, folosita de la 1,9dci in sus.
            -paletii(patratele) de la pompa de joasa aruncati, cu tot cu arculete.
            -SI GATA!!!!!!
            ACUM:
            -se scoate capul tevii de tur din filtru si se interpune pompa electrica, astfel: intre iesirea din filtru si intrarea in pompa furtun. intre iesirea din pompa si intrarea in teava de retur, la fel, furtun, avind la un capat o teava de legatura intre furtun si teava de tur. pentru aceasta legatura se ia de la alt filtru uzat doar teava de metal.
            -toate astea vin in zona filtrului de motorina, astfel incit la ITP nu se vede nimic in plus, nimic in minus.
            LA POMPA DE INJECTIE:
            -se scot DOAR paletii(patratele) de la partea de joasa si bineinteles si arculetele. restul ramine acolo!!!
            daca facem precum colegul de mai sus, prin scoaterea rotorului, atunci toata, sau aproape toata presiunea pompei electrice se duce asa:intra in joasa, printre gaura capacului de la joasa si axul camei, printre bilele rulmentului camei si iesirea din pompa(returul). probabil coleguli ii porneste masina si doar atit, ca daca o mai si baga in viteza...adio. dar pe unii ii incinta doar sa se laude ca o au pe electric si sa o tina de bibelou, ca de deplasat cu ea in conditiile respective...poate doar la concurenta cu melcii.
            sa revenim.
            pentru a beneficia de toata presiunea si tot volumul oferit de pompa electrica, rotorul de la joasa ramine acolo pentru a nu permite motorinei sa treaca direct spre iesirea din pompa, si de a o forta sa se duca spre partea de inalta unde prin acel orificiu subtire asigura si necesarul de lichid pentru ungerea paletilor de le inalta. acel orificiu NU trebuie obturat, asa cum sustine SOLAN, cel cu nu stiu cite inventii la OSIM.
            materiale:
            -1m furtun de benzina, de presiune,25ron, eu am folosit de la piese auto, cu diam interior de vre-o 4-5 mm, marca Gaetz.
            -pompa electrica. eu am pe a mea Bosch de Megane 1,9dci, de la dezmembrari, 1mil buc.
            -un filtru de la cosul de gunoi dintr-un service oarecare, l-am taiat si mi-am luat tevusca respectiva.
            -rotorul si capacele de la joasa, se polisheaza pina devin suprafetele oglinda. conditie maxima pentru a nu se mai forma pilitura niciodata! eventuala pilitura produsa de paletii de la inalta se duce pe retur, in injectoare nu vine decit motorina de la electrica, direct, in varianta asta. nu cum sustineau niste Gica-contra pe aici.
            pompa se leaga cu minusul la masa masinii si plusul, prin releu, la tabloul de sigurante unde va da cu aparatul de masura plus(12V), dupa ce puneti contactul, dar sa si ramina tensiunea in timp ce se da la automat.
            restul e migala multa, dar la final satisfactia e maxima:
            -pornire normala cu injectoare proaste.
            -pornire normala cu aer pe conducte
            -raspunsul motorului la apasarea acceleratiei este mai rapid decit in varianta clasica.
            -pornire normala in conditii de cristalizare a motorinei
            -consumul nu se modifica
            -nu se mai face aerisirea, in conditiile umblarii la injectoare.
            efecte negative: in 27 000km si 8 luni, nu am vazut nici una.
            pentru cine isi face modificarea exact ca mai sus, sa nu ma uite cu o bere!
            astept contrariosii!!!
            succes! "

            Astazi , 14 Nov 2014 ,inca merge super.

            Comment


            • Daca imi este permis,am citeva nelamuriri si intrebari,legate de subiect! "-rotorul si capacele de la joasa, se polisheaza pina devin suprafetele oglinda. conditie maxima pentru a nu se mai forma pilitura niciodata! eventuala pilitura produsa de paletii de la inalta se duce pe retur, in injectoare nu vine decit motorina de la electrica, direct, in varianta asta" -Este oare posibil a se obtine prin polishare(m-am interesat special de efecte),ceea ce s-a obtinut prin tratarea suprafelelor cu DLC(diamond like carbon)? Acceptind ideea ca acest cap hidraulic(de inalta presiune),s-ar servi cu motorina doar din ce furnizeaza pompa electrica,eventualul span format de "paletii" de la inalta,se duce in retur.Aici apare marele semn de intrebare,deoarece eu stiu(am studiat,am taiat si un filtru) ca o parte din retur se duce in rezervor,iar cealalta parte se reintoarce printr-o supapa,de pe filtru,direct in turul pompei electrice(cu tot cu span!!!,deoarece nu trece prin filtru).Conform zicerii de mai sus,din pompa electrica,motorina(care are si span) ajunge prin capul hidraulic la injectoare.Injectoarele sufera efectele si...,cad,mai devreme sau mai tirziu... "-pornire normala cu injectoare proaste." Iertat sa-mi fie dar,cind ai injectoare proaste(nefunctionale),nici cu pompa noua nu poti porni un motor... |
              "-pornire normala in conditii de cristalizare a motorinei" In conditii de cristalizare a motorinei,filtrul se colmateaza,si adio functionare... daca gresesc,pot fi certata...,argumentat.Fratele meu a ris mult cind a auzit de acest subiect si mi-a zis sa stau in banca mea.Bine ar fi...dar nu pot...!

              Comment


              • 2 ani si, de functionare fara probleme, implicit doua ierni in care motorina cristalizase pe -urile alea mari iar pompa electrica s-a comportat ca un blender la punerea contectului asigurind ulterior pornire normala, ai dreptate, sunt subiecte de ris si de a sta linistit(a). eventual la iarna cind o sa fie geruri puternice sa nu uiti de o sticla cu apa fierbinte sa o torni pe pompa , poate si un ciocan sa-i dai citeva "impulsuri". de ce sa stam comozi citeva secunde cu contactul pus? mai bine, apa fiarta, ciocane, poate poate o porni...
                e dreptul fiecaruia de a fi sceptic. mai mult de mura-n gura nu se poate.
                bafta la studiat in continuare !

                Comment


                • Ma asteptam sa primesc argumente la prima parte a post-ului...! Apropo,de motorina cristalizata,sigur nu poate trece prin filtru(nu-i filtrabila),deoarece,conform producatorului,filtrul original,filtreaza la 2 microni.As fi curioasa cum functioneaza un motor cu filtrul colmatat si cu "blenderul" in functiune.Referitor la "mai mult de mura-n gura nu se poate.",cred ca exagerezi sau ai o parere eronata,despre mine si capacitatile mele(sunt orgolioasa,rau!)...

                  Comment


                  • cind m-am exprimat "mura-n gura" ma refeream la postul #365, fara nicio intentie de a leza sau nici macar de a trezii orgolii. iar la treaba cu "blenderul" ce zici, iarna pe un ger crincen, cind se intimpla ca paletii de la joasa sa ramina blocati de inghet, crezi ca si pompa electrica va pati acelasi lucru? se va bloca si ea sau se va invirti ca un simplu motor electric? si ce mai crezi, cind un motor electric e pornit , degaja caldura sau nu? iar daca da , ce se intimpla cu ea? daca intr-adevar ai capacitati deosebite te las pe tine sa faci studiile asupra motoarelor electrice si calculele vis-a-vis de modificare.
                    bafta!

                    Comment


                    • Cam cata caldura da motorasul ala de poate sa dezghete toate conductele?Iau si eu unul in masina sa fac ceva caldura pana se incalzeste motorul!

                      Comment


                      • fa mi si mie o poza cu furtunul de la egr care tre sa l astup .stima

                        Comment


                        • Originally posted by meggeo82 View Post
                          daca intr-adevar ai capacitati deosebite te las pe tine sa faci studiile asupra motoarelor electrice si calculele vis-a-vis de modificare.
                          Nu vreau sa repet ce a mentionat pe drept cuvint un coleg,mai sus.Referitor la studii asupra motoarelor electrice,stau destul de bine si pot ataca cu argumente,orice discutie(pe forum ,nu se poate altfel).Referitor la modificare,eu o consider doar o modificare...,nicidecum o rezolvare! In urma numeroaselor caderi,multe in garantie,s-a cercetat cauza(e vorba de ani) si s-a rezolvat printr-un tratament corespunzator cu DLC. Cei ce au pe motor,pompa cu problema nerezolvata,se vor chinui in continuare...,cu sau fara modificare,asta-i viata!

                          Comment


                          • Nu tin partea nimanui si nici nu cunosc personal pe vreunu de aici de pe forum.

                            Am facut aceasta modificare la masina unui amic acum o luna si ceva ; si merge ff bine in continuare.

                            Multumesc colegului meggeo82 pentru idee si sfaturile date.

                            pentru sceptici: puneti mana pe chei, desfaceti pompa de inalta, studiati, identificati piesele care provoaca uzura si apoi trageti singuri concluzii.

                            Trebuie sa apreciem faptul ca niste oameni care au muncit mult, au gandit si au testat la fel de mult; sunt binevoitori si impartasesc si altora solutii la probleme destul de costisitoare.
                            Unele solutii pot fi bune, altele nu ... important e ca au fost impartasite si supuse unor discutii.

                            eiiii..., solutia asta la mine a functionat.

                            Nu o recomand totusi celor care nu au habar de mecanica, nu e chiar usor totusi ... ai distributie de facut ... demontare pompa ... adaptare pompa electrica...
                            E oleaca de treaba!

                            Spor la mesterit!

                            Comment


                            • "Unele solutii pot fi bune, altele nu ... important e ca au fost impartasite si supuse unor discutii." -total deacord cu cele spuse! "eiiii..., solutia asta la mine a functionat." -ai rabdare,deoarece,mai devreme sau mai tirziu,si componentele din capul hidraulic,supuse uzurii(frecarii),vor genera span.Tratamentul lor e necorespunzator tehnic,nu e facut cu DLC,solutie adoptata ca urmare a caderilor masive... "Nu o recomand totusi celor care nu au habar de mecanica," -Ai grija,am vazut mai sus,aceeasi recomandare,criticata de un coleg.Posibil sa ai parte de acelasi tratament...!

                              Comment


                              • flaviano, se pune cap de inalta cu tratament DLC pe role. Sau pompa dupa 2009 si gata.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google