si tu pui 2T ? am auzit multe pareri contra. cica ar crea o pelicula pe duze care n-ar fi de bine. eu bag doar top diesel , acum de la omv si la "nastere" de la petrom. sper sa fie de ajuns. cat despre modificari din astea ... nu am incredere. cum de altfel n-au romanii intre ei. si pentru mine daca trece de alimentat cu lichid de parbriz de3ja e foarte complicat. sunt de parerera ca fiecare sa-si faca meseria.
Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!
Collapse
X
-
as fi fost interesat de un test pt a vedea daca serveste la ceva sau nu. asa multi spun ca merge bine dar noi romanii avem tendinta sa facem prostii si ca sa nu recunoastem, spunem ca merge belea. un test prelungit pe 2 motoare ar fi f interesant. unul cu 2T si unul fara si facuta comparatia dupa minim 100 de mii km. eu inca n-am avut curaj sa experimentez pe a mea. ca si cu rezolvarea asta cu pompa... o fi buna..dar daca nu e ?!
Comment
-
singura problema la modificarea pompei de inalta cum a fost prezentata la inceput ar fi simeringul de la axul fuliei , care din cauza presiunii constante MARI cedeaza si arunca motorina pe distributie . ce rezulta de aici , nu e nevoie sa detaliez . ideea in sine e foarte buna si probabil treaba cu simeringul ala e relativa .
Comment
-
Originally posted by silviu_cos View Postsingura problema la modificarea pompei de inalta cum a fost prezentata la inceput ar fi simeringul de la axul fuliei , care din cauza presiunii constante MARI cedeaza si arunca motorina pe distributie . ce rezulta de aici , nu e nevoie sa detaliez . ideea in sine e foarte buna si probabil treaba cu simeringul ala e relativa .
Comment
-
eu nu cunosc date si informatii despre motorul diesel de pe logan. v-am zis despre problema cu simeringul pentru ca am auzit din gura mai multor mecanici .tocmai deaia am zis ca e relativa treaba. oricum nici tu nu esti in masura sa garantezi ca tine . oricine isi face modificarea isi asuma niste riscuri .
Comment
-
Originally posted by big_electro61 View PostSimeringul rezista sigur.Am folosit in locul pompei de aspiratie o pompa electrica de BMW(diesel) exterioara si presiunea de joasa atingea valoarea de 10-11 bari.O pompa de benzina(cu regulator de presiune mecanic incorporat) scoate aproximativ 4 bari,ceea ce nu creaza probleme simeringului.
Comment
-
Deci se poate... Daca merge sunt primul care vreau sa fac modificarea? Big_electro61: poti sa detaliezi putin? Ai incorporat in schema un regulator de presiune?Last edited by Fyrestarter; 6 May 2012, 20:06.
Comment
-
Originally posted by B997NDL View Postsa intelegem ca ai facut modificarea ?! si mai merge masina? recunosc ca nu am conostiintele necesare cu privire la problema, dar din experienta personala, in general ce suna prea bine pt a fi adevarat de obicei nici nu e.
Comment
-
Nu ma apuc de treaba daca nu stiu toate detaliile... cum ai spus si tu... Nu am de gand sa fac mai rau.
Ce fel de pompa? De bmw din ce an? Un pret? Alte modificari mai trebuiesc facute? Legatura intre pompa ,,de joasa" electrica si cea de inalta cum ai facut-o pt a rezista presiunii de 11 bari? E mai simpla de 10 ori inovatia propusa de tine. Decat introducerea unei pompe in rezervor.
Comment
-
K9K are in continuare pompa de transfer si nu pompa de gavaj, chiar si la generatia a 6a. Pompa de transfer avea si pompa Bosch de pe Mercedes W123 200D si nu facea pilitura. Pompa de transfer au si anumite 1.9 dCi care nu fac pilitura.
Pompele delphi in schimb, incepand de la o anume luna au partea de inalta (rola si patina) cu DLC ("diamond like carbon"coating), nu mai e metal natur. Oare de ce?Last edited by einstein1984; 7 May 2012, 09:38.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment