Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    si tu pui 2T ? am auzit multe pareri contra. cica ar crea o pelicula pe duze care n-ar fi de bine. eu bag doar top diesel , acum de la omv si la "nastere" de la petrom. sper sa fie de ajuns. cat despre modificari din astea ... nu am incredere. cum de altfel n-au romanii intre ei. si pentru mine daca trece de alimentat cu lichid de parbriz de3ja e foarte complicat. sunt de parerera ca fiecare sa-si faca meseria.

    Comment


    • #32
      Da... Pun 2t. Cam de vreo 2000 de km. Discutia asta e pe toate forumurile auto. Multi pun... Ar fii interesant un pol pe tema asta...

      Comment


      • #33
        as fi fost interesat de un test pt a vedea daca serveste la ceva sau nu. asa multi spun ca merge bine dar noi romanii avem tendinta sa facem prostii si ca sa nu recunoastem, spunem ca merge belea. un test prelungit pe 2 motoare ar fi f interesant. unul cu 2T si unul fara si facuta comparatia dupa minim 100 de mii km. eu inca n-am avut curaj sa experimentez pe a mea. ca si cu rezolvarea asta cu pompa... o fi buna..dar daca nu e ?!

        Comment


        • #34
          singura problema la modificarea pompei de inalta cum a fost prezentata la inceput ar fi simeringul de la axul fuliei , care din cauza presiunii constante MARI cedeaza si arunca motorina pe distributie . ce rezulta de aici , nu e nevoie sa detaliez . ideea in sine e foarte buna si probabil treaba cu simeringul ala e relativa .

          Comment


          • #35
            dar nu e sucicient de buna sau mai degraba, credibila incat sa te faca sa te duci direct, sa-ti faci modificarea.

            Comment


            • #36
              Originally posted by silviu_cos View Post
              singura problema la modificarea pompei de inalta cum a fost prezentata la inceput ar fi simeringul de la axul fuliei , care din cauza presiunii constante MARI cedeaza si arunca motorina pe distributie . ce rezulta de aici , nu e nevoie sa detaliez . ideea in sine e foarte buna si probabil treaba cu simeringul ala e relativa .
              Simeringul rezista sigur.Am folosit in locul pompei de aspiratie o pompa electrica de BMW(diesel) exterioara si presiunea de joasa atingea valoarea de 10-11 bari.O pompa de benzina(cu regulator de presiune mecanic incorporat) scoate aproximativ 4 bari,ceea ce nu creaza probleme simeringului.

              Comment


              • #37
                eu nu cunosc date si informatii despre motorul diesel de pe logan. v-am zis despre problema cu simeringul pentru ca am auzit din gura mai multor mecanici .tocmai deaia am zis ca e relativa treaba. oricum nici tu nu esti in masura sa garantezi ca tine . oricine isi face modificarea isi asuma niste riscuri .

                Comment


                • #38
                  Originally posted by big_electro61 View Post
                  Simeringul rezista sigur.Am folosit in locul pompei de aspiratie o pompa electrica de BMW(diesel) exterioara si presiunea de joasa atingea valoarea de 10-11 bari.O pompa de benzina(cu regulator de presiune mecanic incorporat) scoate aproximativ 4 bari,ceea ce nu creaza probleme simeringului.
                  sa intelegem ca ai facut modificarea ?! si mai merge masina? recunosc ca nu am conostiintele necesare cu privire la problema, dar din experienta personala, in general ce suna prea bine pt a fi adevarat de obicei nici nu e.

                  Comment


                  • #39
                    Deci se poate... Daca merge sunt primul care vreau sa fac modificarea? Big_electro61: poti sa detaliezi putin? Ai incorporat in schema un regulator de presiune?
                    Last edited by Fyrestarter; 6 May 2012, 20:06.

                    Comment


                    • #40
                      tu fa-o si spune-ne si noua cum a fost.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by B997NDL View Post
                        sa intelegem ca ai facut modificarea ?! si mai merge masina? recunosc ca nu am conostiintele necesare cu privire la problema, dar din experienta personala, in general ce suna prea bine pt a fi adevarat de obicei nici nu e.
                        Da,am facut prima modificare in urma cu 3ani si jumatate.Am incercat sa elimin o parte din sursa de span(pompa de aspiratie),deoarece pompa de inalta trebuie sa lucreze,nu poate fi eliminata.Pompa electrica preia rolul pompei de aspiratie si prin regulatorul de presiune(original) se alimenteaza pompa de inalta ce isi face treaba.Modificare este doar in ansamblul pompei,ce consta in eliminarea rotorului si a paletilor pompei de aspiratie,iar in exterior se monteaza o pompa electrica 12v(eu folosesc de BMW diesel),ce poate fi montata intr-un loc usor accesibil(depinde de imaginatia fiecaruia).La fiecare modificare am folosit injectoare reparate(cu cod),am curatat(cu spray de degresat discuri de frina si aer comprimat) tot de la rezervor,conducte, rampa comuna,ansamblul pompa de inalta,inlocuit filtru.Daca la pompa de inalta se constata uzura,se va inlocui rotorul si bilele uzate,altfel e pacat de munca. Nu pot afirma ca e grozav ce fac eu,deoarece primele masini nu au mai mult de 50000Km si nu pot stii cit de benefica este...hai sa-i zicem,metoda.Modificarea am facut-o numai la cunoscuti,prieteni,un cerc oarecum restrins,plecind de la ideea ca producatorul(Renault),a montat(la modelele noi),pompa electrica in rezervor(a renuntat la pompa de aspiratie) si s-a folosit de partea de inalta presiune(nici nu putea altfel). Imi cer scuze pentru lungimea post-ului...

                        Comment


                        • #42
                          ce inseamna modelele mai noi ? adica de cand apare pompa electrica si pe ce motorizare ?

                          Comment


                          • #43
                            Nu ma apuc de treaba daca nu stiu toate detaliile... cum ai spus si tu... Nu am de gand sa fac mai rau.

                            Ce fel de pompa? De bmw din ce an? Un pret? Alte modificari mai trebuiesc facute? Legatura intre pompa ,,de joasa" electrica si cea de inalta cum ai facut-o pt a rezista presiunii de 11 bari? E mai simpla de 10 ori inovatia propusa de tine. Decat introducerea unei pompe in rezervor.
                            Last edited by Fyrestarter; 7 May 2012, 09:34. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #44
                              K9K are in continuare pompa de transfer si nu pompa de gavaj, chiar si la generatia a 6a. Pompa de transfer avea si pompa Bosch de pe Mercedes W123 200D si nu facea pilitura. Pompa de transfer au si anumite 1.9 dCi care nu fac pilitura.
                              Pompele delphi in schimb, incepand de la o anume luna au partea de inalta (rola si patina) cu DLC ("diamond like carbon"coating), nu mai e metal natur. Oare de ce?
                              Last edited by einstein1984; 7 May 2012, 09:38.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • #45
                                pompe delphi de pe Logan ?! incepand cu ce luna? nu s-or gasi de cumparat ca sa o inlocuiesti pe cea cu probleme ?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google