Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by adam.sorin View Post
    Decat sa facem aceste modificari "pe romaneste" de ce sa nu gasim adevarata cauza pentru care mizeria trece de filtru si ajunge in pompa cu toate problemele care care apar dupa aceea.

    Poate ca acolo nu exista mecanici iresponsabili care schimba filtrul fara o curatenie elementara, .
    pai de ce trece mizeria ?! ca doar schimbam la service dacia, majoritatea dintre noi.

    la ce curatenie te referi ? ca eu am intrebat daca nu trebuie motorul sa mearga o vreme ca sa se scurga tot uleiul, mai ales ca era decembrie, si mi-a zis ca e destul cat am mers cu ea pana la service (Dacoserv militari adica cca 5 minute ) asa ca de ce curatenie vorbesti ?!

    Comment


    • #62
      Si daca e sa punem problema asa, atunci cum credeti ca se comporta furtunele de plastic care intra in pompa inclusiv returul acesteia si al injectoarelor in caz de accident? Le inchide vreun sistem inteligent si se previne astfel stropirea motorului incins cu motorina? Oricum bine punctat. Siguranta inainte de toate.

      Comment


      • #63
        Exista o capsa pirotehnica situata la baterie (in caz de accident, se declanseaza si intrerupe alimentarea electrica), dar asta la masini cu staif.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #64
          Da. Era buna si pe Logan.
          Last edited by Fyrestarter; 13 May 2012, 20:27.

          Comment


          • #65
            Era bun si un 3.0 TDI, niste piele de buca de sugar pe bord (sa fie moale), o cutie automata cu 8 viteze, toate la pret de low cost
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #66
              Si o blonda in dreapta.

              Comment


              • #67
                Si are si releu de alimentare pentru ea comandat de calculatorul de injectie, ceea ce tu pe Loganul diesel nu ai.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #68
                  Se pune un releu cu comanda pe contact. Pompa baga presiune cand pui contactul ca la solenza sau Logan pe benzina.

                  Stie cineva unde gasesc Rotor pompa, Rulment si role? La un pret accesibil? Zicea solan ceva de 130-180 de ron... Unde gasesc la pretul asta?
                  Last edited by Fyrestarter; 14 May 2012, 07:15. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #69
                    Si unde legi releul ala ca dieselu are pompa mecanica?
                    Last edited by X@by; 14 May 2012, 15:10.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by adam.sorin View Post
                      Salutare domnilor,
                      Vreau sa transmit tuturor celor care tin la masina si la viata lor sa nu faca aceasta modificare. Va expun doar cateva motive pe care si alti colegi le-au remarcat :
                      - In cazul unui accident pompa neavand o comanda "inteligenta" va arunca carburant peste parti fierbinti ale motorului. Se poate isca un incendiu de toata frumusetea. Cine va plati pierderile de vieti omenesti ?
                      - Instalatia de alimentare cu carburant NU este proiectata sa functioneze cu presiune !!!
                      Daca masina ia foc credeti ca " geniul din sufragerie" va raspunde cumva ?
                      Decat sa facem aceste modificari "pe romaneste" de ce sa nu gasim adevarata cauza pentru care mizeria trece de filtru si ajunge in pompa cu toate problemele care care apar dupa aceea.
                      De ce Logan-urile sau Renault-urile vandute afara ajung la 400 000 Km fara probleme ?
                      Poate ca acolo nu exista mecanici iresponsabili care schimba filtrul fara o curatenie elementara, poate ca acolo motorina indeplineste standarde internationale, poate ca acolo nu se fura motorina si se revinde ca pe la noi, etc, etc.
                      Asa ca domnilor lasati inventiile mioritice si aveti grija de masini si de viata voastra sau a celor dragi.
                      Cu stima.
                      Esti cam panicos domnule. Masuri de precautie pentru situatii accidentale (accident, oprirea motorului in mers) se pot gasi - fie o electrovalva care sa dea drumul la motorina pe retur, atunci cand motorul se opreste... fie un releu care sa intrerupa pompa de alimentare.

                      Modificarea prezentata aici este foarte interesanta. Asa cum au spus si alti useri, sunt masini diesel care au pompa electrica de alimentare...

                      Conductele de alimentare (tur + retur se pot schimba si puse unele de cupru sau din plastic care rezista la presiune mai mare)

                      Totul e ca punerea in practica a acestei solutii sa se faca corect si utilizand componente de buna calitate (nu imporvizatii, care intradevar pot crea probleme)

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by darksid3 View Post
                        Exista o capsa pirotehnica situata la baterie (in caz de accident, se declanseaza si intrerupe alimentarea electrica), dar asta la masini cu staif.
                        Fiaturile nu sunt masini cu staif, si au asa ceva de cel putin 10 ani, la logan benzina in caz de impact frontal cine taie alimentarea cu benzina? Nu cumva toata chestia e legata de senzorul airbag?

                        Comment


                        • #72
                          Da,am facut prima modificare in urma cu 3ani si jumatate.Am incercat sa elimin o parte din sursa de span(pompa de aspiratie),deoarece pompa de inalta trebuie sa lucreze,nu poate fi eliminata.Pompa electrica preia rolul pompei de aspiratie si prin regulatorul de presiune(original) se alimenteaza pompa de inalta ce isi face treaba.Modificare este doar in ansamblul pompei,ce consta in eliminarea rotorului si a paletilor pompei de aspiratie,iar in exterior se....
                          colegu, colegu, parca acum citeva luni ma tot intrebai cum am facut modificarea pe electric, orice spuneam ma contraziceai, si ce vad? tu o ai de 3 ani? oare nu ti-a iesit? sau e ceva gresit pe acolo, dar in acelasi timp suntem si moralisti cu ceilalti, adica chestii de genul: "daca nu ai un bagaj minim de cunostinte... ", lasind impresia ca suntem prea specialisti...

                          DECI, stimati colegi, e valabil pentru cei cu bun simt, nu pentru ingimfati.
                          O P E R A T I U N I, M A R E A T E N T I E:::!!!

                          -pompa electrica de motorina Bosch, folosita de la 1,9dci in sus.
                          -paletii(patratele) de la pompa de joasa aruncati, cu tot cu arculete.
                          -SI GATA!!!!!!
                          ACUM:
                          -se scoate capul tevii de tur din filtru si se interpune pompa electrica, astfel: intre iesirea din filtru si intrarea in pompa furtun. intre iesirea din pompa si intrarea in teava de retur, la fel, furtun, avind la un capat o teava de legatura intre furtun si teava de tur. pentru aceasta legatura se ia de la alt filtru uzat doar teava de metal.
                          -toate astea vin in zona filtrului de motorina, astfel incit la ITP nu se vede nimic in plus, nimic in minus.
                          LA POMPA DE INJECTIE:
                          -se scot DOAR paletii(patratele) de la partea de joasa si bineinteles si arculetele. restul ramine acolo!!!
                          daca facem precum colegul de mai sus, prin scoaterea rotorului, atunci toata, sau aproape toata presiunea pompei electrice se duce asa:intra in joasa, printre gaura capacului de la joasa si axul camei, printre bilele rulmentului camei si iesirea din pompa(returul). probabil coleguli ii porneste masina si doar atit, ca daca o mai si baga in viteza...adio. dar pe unii ii incinta doar sa se laude ca o au pe electric si sa o tina de bibelou, ca de deplasat cu ea in conditiile respective...poate doar la concurenta cu melcii.
                          sa revenim.
                          pentru a beneficia de toata presiunea si tot volumul oferit de pompa electrica, rotorul de la joasa ramine acolo pentru a nu permite motorinei sa treaca direct spre iesirea din pompa, si de a o forta sa se duca spre partea de inalta unde prin acel orificiu subtire asigura si necesarul de lichid pentru ungerea paletilor de le inalta. acel orificiu NU trebuie obturat, asa cum sustine SOLAN, cel cu nu stiu cite inventii la OSIM.
                          materiale:
                          -1m furtun de benzina, de presiune,25ron, eu am folosit de la piese auto, cu diam interior de vre-o 4-5 mm, marca Gaetz.
                          -pompa electrica. eu am pe a mea Bosch de Megane 1,9dci, de la dezmembrari, 1mil buc.
                          -un filtru de la cosul de gunoi dintr-un service oarecare, l-am taiat si mi-am luat tevusca respectiva.
                          -rotorul si capacele de la joasa, se polisheaza pina devin suprafetele oglinda. conditie maxima pentru a nu se mai forma pilitura niciodata!
                          pompa se leaga cu minusul la masa masinii si plusul, prin releu, la tabloul de sigurante unde va da cu aparatul de masura plus(12V), dupa ce puneti contactul, dar sa si ramina tensiunea in timp ce se da la automat.
                          restul e migala multa, dar la final satisfactia e maxima:
                          -pornire normala cu injectoare proaste.
                          -pornire normala cu aer pe conducte
                          -raspunsul motorului la apasarea acceleratiei este mai rapid decit in varianta clasica.
                          -pornire normala in conditii de cristalizare a motorinei
                          -consumul nu se modifica
                          -nu se mai face aerisirea, in conditiile umblarii la injectoare.
                          efecte negative: in 27 000km si 8 luni, nu am vazut nici una.
                          pentru cine isi face modificarea exact ca mai sus, sa nu ma uite cu o bere!
                          astept contrariosii!!!
                          succes!

                          Comment


                          • #73
                            Bai domnu Geo, unde ai fost pana acum de cand tot intreb pe aici cum se poate face modificarea pe electric si nu am primit decat raspunsuri in doi peri. Deci... Ce elimin din pompa de joasa? Sunt 3 discuri iar pe cel din mijloc sunt paletii aia patru cu arcuri. Doar pe astia? Iar restul ramane? Ai cumva si niste poze? Asa ca pentru mura in gura? De unde iau plusul ala pt pompa? Locul exact... daca tot ai inceput... Oricum daca iasa treaba, te scald in bere. Si inca o intrebare mai serioasa... Ai avut pilitura inainte de modificare?

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by meggeo82 View Post
                              -pornire normala cu injectoare proaste.

                              -raspunsul motorului la apasarea acceleratiei este mai rapid decit in varianta clasica.
                              -pornire normala in conditii de cristalizare a motorinei
                              Din cite stiu eu,unui coleg i te adresezi,elegant, diplomat si chiar colegial.Tonul tau nu lasa sa se inteleaga acest lucru...! Imbunatatirile(cu liniuta) de mai sus,sunt asemenea unor gogosi(la propriu).Voi argumenta cit de curind afirmatia. Referitor la eliminarea inclusiv a rotorului(pompei de aspiratie),e adevarat si l-am inlocuit cu o componenta identica(fara dantura de antrenare) din textolit cu doua inele(oringuri),de etansare intre cele doua componente metalice.Scopul acestei inlocuiri,este cel declarat -anularea generarii de span-. Referitor la prezentarea "metodei" cred ca o voi face cind prima masina modificata va avea cel putin 100000KM ,fapt ce imi va confirma ca este un lucru,daca nu bun,cel putin demn de luat in seama.In continuare sunt convins ca persoanele ce vor sa "atace" aceasta problema trebuie sa detina un bagaj de cunostinte,ce-i vor feri de multe chestii nedorite.

                              Comment


                              • #75
                                Geo , poti pune cateva poze mai exact cu ce scoti ? Nu am inteles exact , din cele 3 discuri de la joasa , care ramane ? Sunt interesat de aceasta modificare deoarece sunt la al 2-lea rand de injectoare si deja bat destul de tare .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google