Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Ai diesel? Ca la semnatura apare 1.4. Cum bat injectoarele? Pune un film sau audio.

    Comment


    • #77
      Salut Fyrestarter, ai incercat sa anulezi paleti aceia?.Functioneaza?
      Am si eu diesel nu am probleme dar de cat sa am mai bine previn.Multumesc anticipat.Daca functioneaza anunta si tu.Multumesc

      Comment


      • #78
        Nu am modificat nimic deocamdata... Caut sa schimb si rotorul pompei inclusiv partea de inalta dar nu am gasit decat la preturi destul de mari. Decat sa desfac si pe urma sa constat ca are si ala uzura mai bine nu mai desfac nimic.
        Last edited by Fyrestarter; 10 September 2012, 20:32.

        Comment


        • #79
          Multumesc.Eu am 35 000 cred ca nu este uzat inalta,dar doresc sa anulez paletii de joasa in ideea de a nu se uza mai departe ceva.Ulei pun in motorina 50ml --la 10 motorina.Mai bine previn decat sa cade rau.

          Comment


          • #80
            Dar ca sa-ti raspund, se scot doar arcurile si paletii, adica patratele pe care le imping acestea.

            Comment


            • #81
              A ramas la semnatura 1.4 de cand aveam Dacia 1310 , am sa schimb , am uitat . Acum am Logan 1.5 dCI cu ceva kilometrii (300.000) si primu rand au picat la 150000 cu tot cu pompa . Acum am 300.000 si bat destul de tare , gen tacane mai mereu si uneori daca o calc tare nu stiu cum sa explic , troznesc sa zic asa . Daca scot doar patratele respective si arculetele , practic ramane partea exterioara prinsa cu suruburi de carcasa sa zic asa si mijlocul se invarte pe ax doar ca nu mai exista acea frecare cauzatoare de span , am inteles bine ?Nu este posibil ca partea de pe ax sa plece de acolo ?


              Mentionez , masina a facut taxi de cand e ea . Multumesc de raspunsuri pana acum

              Comment


              • #82
                Nu pleaca nicaieri, stai linistit. Ţi-a explicat mai sus Geo de ce nu trebuie scoase discurile ci doar paletii. Doamne ajuta...

                Comment


                • #83
                  Si pompa poate fi una de benzina, interna, pusa pe exterior, nu are nimic.
                  Merge si la presiuni mici, gen 1-2 bari.
                  ECUFix
                  Please don't visit my homepage!

                  Comment


                  • #84
                    Nu cred. Daca se prinde regulatorul ca nu ai macar 3 bari n-o pornesti nici cu popa. Si nu recomand pompa de benzina. Doamne ajuta...

                    Comment


                    • #85
                      Daca am sa ma hotarasc asupra modificarii voi folosi o pompa de motorina de 5-7 bari . Multumesc inca o data , am sa va spun ce am facut daca voi lua aceasta decizie . Multumesc de raspunsuri

                      Comment


                      • #86
                        Bafta. La tine chiar se recomanda o interventie asupra pompei. Ori o schimbi ori o modifici. Ca asa.... Tot schimbi injectoare...

                        Comment


                        • #87
                          Salut.Varog fff frumos pe cine poate si are si doreste sa-mi trimita si mie niste poze cu :schimbat distributie diesel".Va multumesc anticipat.""bucurpetronel2006@yahoo.com.Ma intereseaza pozitia rotilor si semnele de pe curea.O zi buna si Mulumesc.

                          Comment


                          • #88
                            petronel ai scris pe vreo 3-4 topicuri despre exact aceeasi problema.
                            Ti-am pus o poza, cu descrierea pozitiei fiecarei roti dintate, precum si punctele de marcaj de pe curea, bonus => numarul de caneluri de pe cureaua de distributie, intre cele doua roti dintate, superioare.
                            Explica-mi ce n-ai inteles, ca eu nu te inteleg

                            Ca sfat: este laudabila initiativa ta de modificare in acest sens, insa DACA nu posezi cunostintele necesare, mai bine renunta, implicatiile ce pot surveni dintr-o eroare pot fi foarte costisitoare

                            Ca si concluzie, te rog, nu mai posta la intamplare pe topicurile gasite, ci ramai la acesta. Merci de intelegere!
                            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                            Comment


                            • #89
                              Probabil se refera la intreaga procedura. Nu doar la pozitionarea curelei. Pai e simplu... Dai roata jos, apoi cu masina in viteza a 5-a si cineva care sa calce frana, desfaci fulia de la accesorii, bineanteles cu cureaua de accesorii data jos. Apoi pui cricul sub baia de ulei intre cele doua sa fie o bucata de lemn, ridici putin si te apuci de desfacut capacul de aluminiu, apoi tamponul. Dai jos capacele de plastic si desfaci putin rola intinzatoare de la distributie, apoi Dai jos cureaua. La remontare trebuie sa fii atent la semne si pe curea si pe vilbrochen, ax came, pompa. Ultima data o pui pe rola intinzatoare insurubata la mana. Si inca ceva. Posibil sa nu ai semn la vilbrochen. Daca n-ai revin-o si-ti explic. Ca sa nu te incurci la semne (sunt curele cu mai multe) faci niste marcaje cu oja in dreptul semnelor de pe ax, pompa si vilbrochen inainte sa dai jos cureaua veche si compari cu cea noua. Vezi ca si cureaua de distributie are sens de rotatie. Bafta si scuze stilul dezlanat in care ti-am descris operatiunea dar daca iti pui putin mintea la contributie, te descurci. Daca mai ai nelamuriri, nu ezita. Doamne ajuta...

                              Comment


                              • #90
                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google