eu stiam ca uleiul 2 T este miscibil deci nu are cum sa coxeze segmentii... poate doar depuneri pe traseul Egr si catalizator dar nici de asta nu sunt sigur...
Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!
Collapse
X
-
Originally posted by danielsky View PostAha! Scuze! Nu am vazut. Doar ca 80k de km nu mi se pare un reper de longevitate al injectiei. Nici daca mergea cu motorina proasta, dar cu filtru bun.
Uleiul 2t nu numai ca este inutil ci si dauneaza motorului: face depuneri la nivelul supapelor si coxeaza segmentii.
Comment
-
Originally posted by danielsky View PostAla da exemplu! Si pun pariu ca nu a folosit ulei 2t sau a modificat pompa.
Ala este un logan van de la o firma din Ploiesti, ce face parte dintr-un grup de 4 sau 5 astfel de vanuri. Niciunul dintre ele nu au avut probleme si toate au peste 400.000 Km. In schimb toate si-au respectat plaurile de service si mereu au folosit filtre originale si inlocuite mereu la timp. Deci masini ingrijite.
Comment
-
Originally posted by YLYE View Postcare este diferenta intre motorina buna, si cea proasta?
Chiar nu inteleg intrebarea. Motorina buna este motorina ce un motor diesl functioneaza perfect, si o gasesti la statiile de combustibili iar o motorina proasta contine si altceva pe langa motorina. Diversi compusi pertolieri sau chiar apa.
Oricum este o intebare fara rost si cred ca oricine stie acest raspus.
Comment
-
,pana a urma a facut cineva modificare la pompa ?
Comment
-
Originally posted by danielsky View PostSi mai sunt si altele. Deci exact asta trebuie sa facem si noi-filtre originale schimbate la timp+ motorina de la statii de incredere si nu mai trebuie sa modificam nimic sau sa folosim diferiti aditivi.
Comment
-
Eu unul iti multumesc pentru poze, dar stiu sigur ca pilitura provine din pompa de transfer de la un inginer care lucreaza la un diesel point delphi de 3 ani (sermecom Iasi), care mi-a si explicat acum un an jumatate(cu pompa in mana) principiul de functionare al pompei de pe 1.5dci...
Pozele pe care le-ai facut imi intaresc aceste convingeri, eu inteleg urmatoarul lucru: pilitura a fost facuta de pompa de transfer si trimisa spre pompa de inalta;
pilitura care a fost prinsa intre rolele, rotorul si galetul pompei de inalta a actionat ca un material abraziv si a format alta pilitura rezultata prin erodarea partilor pompei de inalta.
Afirmai mai sus ca pompa de transfer nu are nimic; DAR se vad clar urme de uzura la paleti care sunt tociti, si urme de uzura si mai mari la discurile pompei de transfer care ar arata in acel fel doar daca le-ai fi smirgheluit cu un smirgel P200... Zgarieturi facute de pilitura produsa de paleti si care a fost antrenata intre discurile pompei.
Iti doresc sa vezi o pompa de 1.5 dci NOUA pe interior si sa faci diferenta cu piesele pe care le ai de la aceasta pompa care este irecuperabila...
Mai jos am incercat sa arat cumva urmele de uzura care se vad clar, mai ales cand stii cum functioneaza pompa si cand ai mai vazut asa ceva.
Comment
-
Motorina proasta de la bidoane, rezervoare de tir care eventual au si ele pilitura pe sistem, si in principal filtre ne-originale, sau originale contrafacute...
Mie mi-au cazut injectoarele de la filtru de motorina de origine CONTRAFACUT, desi puneam motorina doar de la rompetrol...acum pun doar filtru cumparat de la reprezentanta renault(nu de la magazine)...
Comment
Comment