Dupa tot ce am citit pe aici, sincer, nu stiu cati vor fi de acord cu faptul ca pilitura se formeaza in pompa de joasa presiune. Explicatiile par plauzibile si de o parte si de cealalta.
Modificare Pompa De Injectie Delphi 1,5 Dci Pt A Nu Mai Bloca Injectoarele!!
Collapse
X
-
Originally posted by radutu View PostEu unul iti multumesc pentru poze, dar stiu sigur ca pilitura provine din pompa de transfer de la un inginer care lucreaza la un diesel point delphi de 3 ani (sermecom Iasi), care mi-a si explicat acum un an jumatate(cu pompa in mana) principiul de functionare al pompei de pe 1.5dci...
Pozele pe care le-ai facut imi intaresc aceste convingeri, eu inteleg urmatoarul lucru: pilitura a fost facuta de pompa de transfer si trimisa spre pompa de inalta;
pilitura care a fost prinsa intre rolele, rotorul si galetul pompei de inalta a actionat ca un material abraziv si a format alta pilitura rezultata prin erodarea partilor pompei de inalta.
Afirmai mai sus ca pompa de transfer nu are nimic; DAR se vad clar urme de uzura la paleti care sunt tociti, si urme de uzura si mai mari la discurile pompei de transfer care ar arata in acel fel doar daca le-ai fi smirgheluit cu un smirgel P200... Zgarieturi facute de pilitura produsa de paleti si care a fost antrenata intre discurile pompei.
Iti doresc sa vezi o pompa de 1.5 dci NOUA pe interior si sa faci diferenta cu piesele pe care le ai de la aceasta pompa care este irecuperabila...
Mai jos am incercat sa arat cumva urmele de uzura care se vad clar, mai ales cand stii cum functioneaza pompa si cand ai mai vazut asa ceva.
Comment
-
Total gresit. Nu cred ca s-a inventat pana acum materiale (accesibile tuturor), indestructibile. Toate sunt supuse ireversibil uzurii. Mai ales a unor piese metalice ce se afla in contact. Cred ca ai auzit de cloputul lui Gauss. Cum am mai zis, aceasta pompa avea destui Km. Orice pompa vei demonta cu km peste 100.000, vei observa aceste urme. Sunt absolut normale. Gandeste-te cum functioneaza acesti paleti si vei intelege exact de ce apar asemenea urme. Paletii sunt supusi unor diferite forte, Cea mai mare fiind de forfecare. Nu stiu ce scolarizare ai , dar eu asa am invatat la facultate, orice piesa ce face parte dintr-un angrenaj este inevitabil supusa uzurii. Aceea este o uzura absolut normala, ce nu afecteaza pe termen scurt sau lung intreaga functionalitate intregii pompe de injectie. Aceea este o urma(amprenta) a locului de contact dintre cele doua piese. Ggandeste-te ca acei paleti fac o cursa de cativa mm la fiecare rotatie completa a axului pompei de injectie.Last edited by adicata2003; 22 March 2013, 21:07.
Comment
-
Normal ca orice corpuri metalice care intra in contact se uzeaza...dar asta ce inseamna?ca avem o problema cu pompa de joasa presiune. Deci, de aici incep problemele cu pilitura care e trimisa automat in pompa de inalta presiune. Quod erat demonstrandum.
Fara sa vrei ai recunoscut ca pompa de joasa produce pilitura.
Comment
-
radutu are dreptate,mai putin cu motorina... deoarece un filtru bun nu permite sa treaca impuritati prin el si sa ajunga in pompa,eu am montat un filtru decantor cu pahar de sticla inainte de pompa,in felul asta am control asupra calitatii filtrului de motorina,un magnet pe filtru de motorina sa retina span daca este, ulei 2t,si uite asa de la ultima reparatie a injectoarelor am trecut de 60 000km injectoarele lucreaza la aceiasi parametri,toate scot egal pe retur exact ca si la primul test facut imediat dupa reparatie.
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostPentru RADUTU.
Din acest motiv recomanda @meggeo polisharea (pana in stadiul de oglinda) discurilor de la pompa de transfer.
@YLYE --in afirmatia despre filtre spuneam ca sunt filtre de origine CONTRAFACUTE care nu filtreaza precum un filtru original de la mama lui(am patit-o eu) la 5000km de cand am facut schimbul de filtru(despre care puteam sa jur ca este de origine) mi-au cazut injectoarele...S-a dovedit a fi contrafacut...Si pot sa spun ca mi-am montat si eu fitru decantor si supapa de sens pe tur+ulei 2T am 120.000km de cand am reparat injectoarele si iarna asta a pornit la sfert.
Comment
-
Nu stiu cine va indroctinat asa dar chiar nu va inteleg ce aveti cu masinile voastre de tot faceti modificari fara rost. Chiar credeti ca cei care au proiectat motorul asta sunt niste timpiti?? Motorul este faut in Spania.
Special am tinut sa va arat pozele, sa vedeti ce se intampla in pompa cand apare pilitura. Faceti ce vreti cu masinile voastre. Pe mine chiar nu ma intereseaza.
Comment
-
radutu, eu am facut 6000km. cu un filtru si au picat injetoarele,daca luam masurile din timp ca si tine poate ajungeam si eu la 120 000,deci neaparat filtre din reprezentanta renault.multumesc mult.
Originally posted by adicata2003 View PostNu stiu cine va indroctinat asa dar chiar nu va inteleg ce aveti cu masinile voastre de tot faceti modificari fara rost. Chiar credeti ca cei care au proiectat motorul asta sunt niste timpiti?? Motorul este faut in Spania.
Special am tinut sa va arat pozele, sa vedeti ce se intampla in pompa cand apare pilitura. Faceti ce vreti cu masinile voastre. Pe mine chiar nu ma intereseaza.
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostNu stiu cine va indroctinat asa dar chiar nu va inteleg ce aveti cu masinile voastre de tot faceti modificari fara rost. Chiar credeti ca cei care au proiectat motorul asta sunt niste timpiti?? Motorul este faut in Spania.
Special am tinut sa va arat pozele, sa vedeti ce se intampla in pompa cand apare pilitura. Faceti ce vreti cu masinile voastre. Pe mine chiar nu ma intereseaza.
Nu sunt modificari fara rost; am pus supapa de sens pentru ca mi se dezamorsa sistemul(se ducea motorina in rezervor, s-a defectat supapa din para)...filtrul decantor este pentru linistea mea...
Am folosit doar ce este mai bun pentru masina si intotdeauna am cerut doar piese de origine si tot am avut probleme cu injectia(de 2 ori)...Nu am pus niciodata motorina din alte surse decat peco...
As fi curios ce ai mai spune daca in viitor ai avea probleme cu injectia, ITI SPUN EU ai deveni la fel de ''indoctrinat'' ca si noi si nu ai mai avea aceeasi parere despre sistemul de injectie.
Dupa mine motorul facut in Spania este destul de bun, al meu are 240.000km si se aude la fel ca in prima zi. Doar injectia m-a necajit.
Comment
-
Am folosit motorina buna...doar ca am pus filtru de origine contrafacut cumparat din magazin cu bon...si a doua oara am luat filtru de origine de la ''baietii de la mioveni'' care era tot contrafacut. Multi din cei cu magazine de piese auto se aprovizioneaza de la ei...
Acum imi iau filtru doar de la reprezentanta renault de la magazia lor...
Comment
Comment